مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

برای تو که بخندی ... : )



شما یادتون نمیاد ... ما تو مدرسه از اینا می خوندیم زنگ قرآن ! یادش بخیر کلی ...

اللهم صل و سلم و زد و بارک علی رسول الله و آله اطهار !

یه وقتایی لازمه بدون دلیل ... 2 ساعت با یه دوستی صحبت کنی بدون هدف و صرفا برای خوب بودن ! از ساعت 10 تا 12 حرف زدیم ... خندیدیم ... به دوران کودکی !رفیق دنبال این صلوات ریتمیک بود که تو مدرسه می خوندیم :-)) گفت گشتم پیداش نمی کنم ! براش گشتم و پیدا کردمش ... خیلی باحال پشت تلفن هی می خوند اللهم صل و سلم...:-)) می گفت سر این صل و سلم صدا اوووج می گرفت:)) حیف که همش آهنگشو می زدیم هیچ وقت نفهمیدیم خود صلواته چی بود:-)) خدایی چند نفرتون تو مدرسه اینو می خوندین ؟! خدااااییش می دونستین چی میگین یا آهنگش و می زدین شمام:دی


* یه دوستی آدرس وبلاگ قدیمیش و داد ... نشستم تخته گاز خوندمش :|

خوب خیلی خوب بود! چی کار کنم ؟!





نظرات 6 + ارسال نظر
آرام 1395/01/02 ساعت 04:18

:)
سلام
منم از نوع نوشتن و و بلاگ شما کلی خوشم اومده و چند روزه دارم می خونمتون تو فراغتم تخت گاز

سلام
وای چه حس خوبی ^-^ ممنونم که حس خوبتونو بهم منتقل کردین:) خیلی لطف دارین

ما هم می خوندیمش و واسه ما هم نقطه ی اوج داشت. من چه دادایی که نمی زدم یادمه صدام خیلی بلند بود حتی صدایه دست زدنم هم از همه بلندتر بود
یادش بخیر چه روزایی بود. چقدر شیطونو درس خون بودم
ولی چقدر سختی کشیدم اون دوران، چقدر زود بزرگ شدم

من سختی نکشیدم دوران ابتدایی و راهنمایی بهتربن روزای عمرم بود
دوره ی دبیرستان هم بدترین!!!
وااای آره عااالی بود این صلوات دادنمون تازه من آیت الکرسی رو هم ملودیشو بلدم بودم ! ریتمیک می خوندم ولی نمی دونستم واژه ها درستن یا نه:دی! هرچی می شنیدم می خوندم!
آفرین به تو که دختر زرنگی بودی

mika 1393/08/25 ساعت 14:55 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
یادش بخیر مدرسه
سرصف میخوندیم بعضی وقتا

شاهکار بودیم واااقعا

صدف 1393/08/25 ساعت 14:21 http://sadafmkh.blogfa.com

چ خاطراتی بود . خفن!

محشررر اصلا

امین 1393/08/24 ساعت 23:42

سلام خوبه که کلاس رفتنت خوش میگذره و خشوحالی
از این بابت خوشحالم
پیغامم در رابطه با دوربین به دستت نرسید مگهان عزیز
تخته گاز خوندیش
سرعت مجاز برو , مواظب خودتم باش ما همین یه دونه مگ رو داریم خو
کلا من از همه دوستام فقط یه دونه دارم ,

سلام . ییاین حرفا چیه من همیشه همه ی کامنت ها رو تایید می کنم حتی یکی دو مورد که دلم نخواسته بود .
شنا عادت داری پیغام میذاری واسه همینم ممکنه بی جواب بمونه مثلا پرسیدین اسم مگ واقعی هست و تو خونه صدام می کنن جواب داده بودم نه . ولی من اینجا نمی خوام اسم واقعیم باشه به همین دلیل می نویسم بابام مگهان صدام کرد .
بعد درباره دورینمم سپرسیده بودین باط جواب داده بودم کوتاه . اینکه من تو اوج گرونی دلار خریدم و دو سال پیش چه سودی داره قیمتش و بدونی الان پسر ؟ قیمت کالای دیجیتال به روز هست . توضیح داده بودم هدیه بابا بوده و قیمتشم فکررر کنم 3 و خرده ای بود اون زمان.
اون زمان گوشی نوت 2 قیمتش شده بود 2450 . الان چقدره؟! خود در نظر بگیر که قیمت دوربین هم با اون قیمت دلار بالا بود هم اون روزا جدید بود مسلما قیمتش بالاتر بودد .
راستش به نظرم بستگی داره به روحیاتت ... من عاشق دوربینم ولی دوربین گوشی هم ارضام می کنه. به نظرم لازم نیست اصلا دوربین حرفه ای داشته باشی ... ولی واسه طببعت و روزای تولد خوب داشتن یه دوربین خوووب لازمه نه ؟
پس سبک سنگین کن ببین چی به دردت می خوره تو این شرایط اگه گوشیت خوبه دوربینتو ارتقا بده . یه گوشی که اندرویده و ... نیازاتو رفع می کنه. فکر کنم اس تری مینی سرمه ای خریده بودین بله ؛-) ؟

بهسا 1393/08/24 ساعت 20:31

دقیقا!ماهم سرصف میخوندیم، یادش بخیر

ما واسه تشویق می خوندیم اینو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد