مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه چیز گرون که بهم حس خوب بده !!!

کاشف به عمل اومده که پول مذکور از کجا به حساب قدیمی ریخته شده ! هاها ...

الانم در جستجو هستم که یه بخش از اون پول کوچولو رو هدیه بدم به یه آدمی که واقعاً نیاز داره ... دلم می خواست وقتش رو داشتم و می رفتم تو روستاها ببینم واقعاً کی هست که نیاز داره به کمک ... حیف که واسم سخته ... : (با بقیه ش هم یه چیزی بخرم که دلم نمی اومده براش چنین خرجی کنم . مثلاً فکر کن یه جوراب 50 هزار تومنی ! البته این نیستا... مثال بود:دی . نمی خوام بگم دقیقاً چی هست :دی !

28 روز دیگه مونده به چله شدن نذرم : ) ! خوشحالم ! و عمیقا اعتقاد دارم تا اون روز آروم تر میشم . موندم ببینم خدا چه چیزی رو برام خیر می دونه ...

راستی اینجا کسی هست که تعبیر خواب سرش شه ؟ من 3 شب !!! تو فواصل مختلف خواب دیدم یه کسی بهم یه پسر بچه هدیه میده !!! و من چقدرررر از وجود این کوچولو خوشحال میشم !!!!!! خواهرمم این خواب رو دیده !!! بدون اینکه براش تعریف کنم گفت این خواب و دیده !

من کلا زیاد خواب نمی بینم. هیچ وقت هم خواب تکراری ندیده بودم ! خواب رنگی با کیفیت اچ دی ! اونم تکراری ... می خوام بدونم دقیقاً از کجا باید بفهمم تعبیرش رو ؟






نظرات 13 + ارسال نظر
فرح 1395/03/13 ساعت 23:08

عزیزم همین پست.پست 195.کامنت شماره یک.با جوابت به هولدن تو پست کوتاه کردن موهات هم مردم

=)) یادم نیست جواب هولدن رو چی داده بودم اصلا

فرح 1395/03/13 ساعت 20:58

دیشب آرشیوت رو خوندم چون از اول نخونده بودم سر کامنت فرها ن مردمخنده:وبلاگش هم که پوکیده این بشر

یککک وبلاگ مبتذلی داشت!!!!!!!
روت نمیشد بخونیش اصلا
من با پوشیه می رفتم وبش، همشم تیکه مینداخت بی حیایانه... خدا حفظش کنه:)))))))))


+ در ضمن شدیدا خسته نباشی دلاور... وقتت رو شدید به بطالت گذروندی حالم من بهت چی بگم؟!

من یه کمی تعبیر خواب بلدم.
به نظرم اون کسی که بچه رو بهت میده باعثه شادیه تو میشه به شکلی که انتظار نداری.
امیدوارم که خیر باشه هرچی که هست

خوب این باشه جالبه :-) ایشالا که خوش باشن اوشونی که بچه میدن بهم .
ایشالا اون جوری که انتظارشو ندارم خوشحال شم واقعاً ... ممنوووونم ندا بانو

شیما 1393/08/23 ساعت 01:52 http://man-bi-to.blogsky.com

مگ خودت بیا تهران ! بریم بیرون ، تفریح و خوش گذرونی
اینجوری یه هدیه خیلی خوبه واسه من

بیام خراب شم سرت شیما ؟! آخه تنبیه در نظر گرفتی واسه خودت:-))))

شیما 1393/08/23 ساعت 01:28 http://man-bi-to.blogsky.com

مگهان پس هدیه من چی ؟ همش رو میخوای جوراب بخری ؟!

همش 500 تومن بود دیگه خاک تو سرش کردم رففف :))))))
بیا از پولای ماهانه آذرم برات کادو بخرم ! جهنم ضرر :))) جدی بگو چی دوس داری! واسه یکی از بچه های بلاگ چیزی فرستادم نرسید... خیلی غمم شد:(( بگووو بگو چی دوس داری برات بخرم شیما

کافه چی 1393/08/23 ساعت 00:02

اهل کجایی مگهان؟؟؟؟؟؟؟

ااا... نمی دونی کافه چی جونم ؟!

mika 1393/08/22 ساعت 20:38 http://mika-majd.blogfa.com

بعد صد ساعت باز شد موفق به دیدارت شدیم:

عزیزممم
الحمدلله ... من نیز ... دختر ساده و خوووووبم

زری 1393/08/22 ساعت 19:48 http://zary-tanasob.blogfa.com

چه عکس خوشگلی !
برا خودت اسفند دود کن عزیزم

ممنون زری جون ! این عکس و خودمم دوس می دارم ! طوریم نمیشه ...چشم خوردنی هم نیستم

mika 1393/08/22 ساعت 19:42 http://mika-majd.blogfa.com

صدالبته عشق کودکی خیلی خوبه.راستی از اقوامن یا غریبه ؟
من پستای قدیمیتو نخوندم که بدونک

البته نمی دونم اصلا درباره ش نوشتم یا نه
ولی بهت میگم همینجا ... دوست خانوادگی بودیم . پدرامون دوستای دوران کودکی هم بودن...

mika 1393/08/22 ساعت 18:56 http://mika-majd.blogfa.com

من از همین الان منتظر جایزمم
اگه ندی میام در خونتون
میدونم حرف ته ته دلتو زدم

هاها ... نه واقعاً ... فقط و فقط خیرم رو می خوام . حالا اگه بخواد عشق کودکیم باشه که چه بهتر. درسته ؟

mika 1393/08/22 ساعت 18:27 http://mika-majd.blogfa.com

چه جالب!!!
بنظرم پسرشو با دست خودش بهت میده
شاید باباش واسطه شه.این تعبیر من یادت باشه.
کدوم پست عکس خودته؟رمزشو بده

:))))))))
عالی بود تعبیرت ! یادم می مونه اگه درست بود که حتماً پیشم جایزه داری یادت باشه...
عکسمو برداشتم فقط عکش چشمام هست برات می فرستمش دختر ایمیلتو چک کن منو ببین

mika 1393/08/22 ساعت 16:46 http://mika-majd.blogfa.com

سلام
دیدن پسر شادی و خوشحالیه.

منم شنیدم در این حد... یعنی بهش فکر نکنم و مهم نیست ؟!
امید که همین باشه ! بچه رو می دونی کی بهم میده تو خواب میکا ؟! بابای او!!!

فرهان 1393/08/22 ساعت 16:04 http://farha.blogsky.com

یعنی من 100 بار دیگه هم این پست رو برا بار اول بخونم، هر بار اولین حدسی که میتونم برا اون چیزی که میخوای برات بخری، سوتین هست! (ضمناً ذهن من هیچ ربطی به این حدس نداره! خودت یه جوری نوشتی که این قضیه القاء میشه!)

تعبیر احتیاج نداره که! به زودی مامان میشی! مبارکه :)

همش ذهن خراب شماست که این حس و القا می کنه به خودتون که این باید این باشه :)))
واقعاً از این همه راحت بودن شما من چه کار کنم ! الان اگه بلاگفا بود اینجا کامنتتون رو تصحیح می کردم جاش ... می ذاشتم !:دی ولی خوب نمیشه دیگه

واااااو ! واقعاً ؟! وااااقعا ؟ من برم از الان Schnullerبخرم براش ! وای باورم نمیشه ! اگر اینجا ایران نبود اگر فرهنگ و اعتقادم این نبود من بهترین سینگل مادر دنیا بودم الان !!! حیففف که خوابم تعبیرش این نمیشه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد