مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آلمانی



استرس دارم ... واسه اولین بار تو عمرم تصمیم دارم تو کلاس عمومی آلمانی حضور پیدا کنم :دی !

امروز ساعت 5 کلاس دارم تاااا 8.5 شب :دی اگه خوشم بیاد که به صورت عمومی کلاسم و ادامه میدم !

منتظرم ببینم کیا هم کلاسیم هستن ... اصلا به چه قصدی آلمانی می خونن و اینا ...

امروز ناهار مهمون داشتم ! مهمونمو بردم ناپولی! نون سیر خوردم یادم نبود کلاس دارم... 3 بار مسواک هم تاثیری نداشته همین طور بوی سیر با منه! :((( یعنی جلسه اول بوی سیر و کجای دلم بذارم:)))




نظرات 3 + ارسال نظر

نمیشه از سیر گذشت !!
مخصوصا سیرترشی!!

ما یه دبه سیرترشی داریم . 11 ساله ! کسی نمی خوره ! واقعاً چرا سیرترشی گذاشتیم ؟!:دی
من عااااشق نون سیر و خورشت های سیر دار گیلانی م

سارا 1393/08/21 ساعت 19:48

در اینجور مواقع شنیدم چای خشک بوی سیر رو از بین میبره
آدامسم هست البته...

من وسواس دارم باباااا ! با مسواک و قرص نعنا و آدامس دیگه بو از بین میره :دی
منم همه این کارا رو کردم از بین رفته تا حدی... چای خشک بخورم یعنی ؟ تو حلقم می پره که

فرهان 1393/08/21 ساعت 19:01 http://farha.blogsky.com

هالو، وی گِهتس دیر؟! واس هَست دو هُیتِه گِماخت؟ (دارم آماده ات میکنم برا کلاست!)

شوونِن آبِند نُخ :)

عاااااشق اون نخ آخرم !
وااای به من آموزش بدهیه ! بیته :))) کلاس عالی بود عااالی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد