مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

4 آبان ما : )



امروز صبح خواهر جانم ! دو ساعتی دیر رفت سر کار . با صدای زنگ در پریدم از جام ! فکر کردم حتماً کادوی خواهری رسیده که دیدم نوچچچ !

خانومیه که هفته ای دو بار میاد دم در و طلب پول می کنه ! جوابشو ندادم ! به مدت یه ربع دستش رو زنگ بود ! نمی رفت که لعنتی ! هیچی دیگه خواهر از جا پرید و گفت پست چی بود ؟! بسته م رسید ؟!

 گفتم نوچ ! هیچی خواهر رفت حموم منم چای گذاشتم گرم شه، دیدم باز زنگ می زنن یه آقای خوشتیپ ! کپ سرش بود ! هاها ... گفت خانوم ر ؟!یه بسته پستی دارین ! رفتم تحویل گرفتم ! خواهر از حموم اومد گفتم زود بیا کادوت رسید، خلاصه اومد و رفتیم کادوشو باز کردیم ! خیلی دوسش دارم، خواهرمم که ذوق مرگ شده بود یعنی !

بعدش صبحونه خوردیم و عکس با خواهرم انتخاب کردم گذاشتم عکس وایبرم به افتخار تولدش ! دیگه خواهر رفت... منم آهنگ گوش کردم خونه رو مرتب کردم تا ساعت 12 ! بعدشم رفتم پست و اونا رو پست کردم ! امیدوارم بسته ی تهرونیم فردا برسه ایشالا !

الانم که در خدمتتونم قراره شام یه چیزایی درست کنیم و یه جشن خودمونی داشته باشیم ! فردا عکس می ذارم از امشب ایشالا : )من برم دیگه ! کلی دیر شده !ث

آهان یادم رفت بگم ! واسه خواهرم یه رو تختی خریدم خیلی دوسش دارم !!! پولام رسما تموم شد  ... ولی حالم خیلی خوووووبه






نظرات 2 + ارسال نظر

سلام عزیزم.منم میتونم رمز داشته باشم؟

سلام و چشم ! : )

من هر سال تولد خواهرم براش یه کادوی سوا میخرم که معمولا بعد از باز کردن بسته ش با نگاه انزجار آمیزش که میگه «تو اینو خریدی نه؟!» مواجه میشم (پارسال حتی با کمترین ریسک چهارتا روان نویس رنگی خریدم براش که بازم پسند خانوم نبود!) هیچی دیگه تصمیم گرفتم که بیخیال شم و امسال کلا با شیوه خودش پیش برم، یه تبریک خشک و خالی لااقل سرکوفت نداره که این چی بود خریدی :(

نع خیلییی ناراحت شدم واقعا چرا ؟! رابطه ی خواهرانه تون چی میشه پس !؟
مگه میشه کسی کادویی که از خواهرش می گیره رو نپسنده ؟! این سری با خودش برو یه چیز کوچولو که دوست داشت براش بخر !
چه شیوه ی بدی داره خودش ببخش که با این پست اذیت شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد