مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی حرف زدن با یه دوست حالتو خوب می کنه : )



امروز ولو بودم رو مبل منتظر پ! که زنگ بزنه و هماهنگ شیم که امروز چی کارا باید انجام بدیم !

که یکی از دوستان دیگه زنگ زد ! کلی شارژ شدم با حرفای دوستم !

ایشالا که امروزم خوب تر از دیروزم باشه ...

باید بگم : حال روحیم خیلی خیلی بهتر از قبله : ) خدا رو شکر





نظرات 4 + ارسال نظر

سلام . کلا سکرتی ها

پ چیه اگه چ بود یا چمران بود یا چگوارا

الان که میگی پ ادم و یاد پروانه پری پدرام پریسا
پریسیما تو ستایش
پریا پژواک واسیا دارم فک میکنم پوپک که خدارحمتش کنه پوریای ولی پژمان جمشیدی

پارسا پیروزفر و هزار تا ادم دیگه میندازی اخه چرا از اعداد یونانی مثل بتا الفا ابسیلون اینا استفاده کن یا مجهولاتی مثل ایکس و ایگرگ البته استادا چرت میگن مجهول من پیداشون کردم سال 2 راهنمایی اینا از حرفای انگلیسی اند مجهول نیستن ادمای بیسواد دانشگاهها رو گرفتن

پ ... اسمش یکی از همین هاست که حدس زدین
دوست دارم اول اسمشو بگم خوب !

امین 1393/08/02 ساعت 14:47

سلام
آره حدس بود اسمه که گفتم پس نکنه پدرام
ببخشید شوخی کردم
اشتباه گفتم حتما آره


بله اشتباه گفتی پگاه اسم یکی دیگه از دوستامه !

امین 1393/08/01 ساعت 09:23

سلام
مثل من که روی مبل ولو میشم همش
منتظر پگاه بودی
ایشالا همیشه حالت خوب باشه
شاد و خوشحال و خندون
خدا رو شکر
مرسی بابت اون رازه

چرا پگاه ؟! حدس بود ؟! درباره اسم دوستم ؟!
الله اکبر

Íon 1393/07/30 ساعت 19:02

...

منم ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد