مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نماز !



تو نماز خونه دانشگاه وایساده بودیم پشت سر امام جماعت نماز بخونیم 7 8 نفری با هیجان خیلی زیاد ازم می پرسیدن نماز می خونی ؟! واااقعا؟! آفرین !!!

بعدم می گفتن ادامه بده ... (گویا فکر می کردن یه هفته س عاشق شدم واسه همینه شروع کردم به نماز خوندن :-| نو کامنت) !

یه مشکلی که دارم با نماز خونه ی این دانشگاه اینه که چادر داره کلی ... همشونم تا شده تو کشو! ولی ... خانوما میان تو نمازخونه می خوابن ! چادر تغییر کاربری داده و کاربرد ملافه پیدا کرده می پیچن دور خودشون می خوابن حالا تصمیم دارم با خودم چادر گل گلی ببرم دانشگاه، با مانتو که نماز می خونم جدیدا به دلم نمی شینه !






نظرات 3 + ارسال نظر

رشتت چیه خانومی؟؟

با سلام ارشد مدیریت بودم:دی آخراشه دیگه :))

تو محله کاره منم چادر تغییر کاربری به ملافه و بالش داده

ای بابا ... این خیلی بده ... احساس می کنم بی احترامی به چادر نمازه : ( محل کارم مگه زمانی برای استراحت وجود داره ؟

سلام.
یاد شعر افتادم

من نماز را وقتی میخوانم که ازانش را باد گفته باشد سر گلدسته سرو من نماز را پی قدقامت موج میخوانم

مرسی که نماز میخونی

خوشحال شدم .

خواهش می کنم
برای خدا می خونم ! تشکر لازم نیست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد