مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

میشه تموم شه ؟!



این جمعه با وجود همه ی لحظه های خیلییی خوشی که داشتم ! از اون جمعه های کش دار بود ...

سر درد دارم .

2ساعته که تو تختم ... منتظر خواب که بیاد به چشمام ! نمیاد دیگه ... نمیاد لعنتی ...





نظرات 5 + ارسال نظر
Pi 1394/09/10 ساعت 22:41

Salam mojadad
,,,
Dar mored nveshtehatun kamlotfi mikonid
Jahan in formi delchasbe

:)
Mamnoon ke jahan ro inghadr sade ziba mibinid

pi 1394/09/10 ساعت 21:50

emruz hameh nveshtehatun o tond khundam
emshab tu time khab bishtar mikhunamesh o lzat khaham bord

ممنونم:) دیگه وقت نذارید لطفا
واقعا نباید وقتتون رو هدر بدید

pi 1394/09/10 ساعت 16:19

film e khub ro hatman didi ama baz nveshtanesh vase ine ke shayad dobareh did o chizhay jadid yaft

shabhay roshan az farzad moetamen

zendegi digaran ke ye film almani hast
talk to her ke spanish e
the secret in their eyes ke argentina hast

دلم خیلی می خواد رخصتی بشه برای دیدن فیلم:)
فعلا درگیر دانشگاه و کتاب های رمانمم

امین 1393/07/27 ساعت 03:27

آی گفتی منم خیلی شب توی رختخواب دراز کشیده بودم و منتظر اینکه خوابم ببره ولی نبرده
ولی الان پای سیستم دارم walking dead دانلود میکنم مثل چی خوابم میاد دیگه نمیتونم بیدارب بمونم باید برم لالا
یه سوال واسم پیش اومد شما چند سالته و از کدوم شهری یعنی کدوم استان و چه رشته دانشگاهیتون چیه احیانا

من خیلی دلم می خواد فیلم ببینم ! دو ساله تصمیم دارم واسه اینکه هرچی از زبان بلدم یادم نره فیلم بگیرم ببینم ! یه سریال خیلی خوب معرفی کن ببینم کسی داره بهم بده ؟!
23 سال و 8 ماه !

سلام دوستم مطالبتو کم و بیش خوندم امیدوارم مشکلاتت حل شه اگه دوست داشتی پیش منم بیا با یه فنجون قهوه پذیراییتون می کنیم

مشکلات شما هم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد