مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کارهای نصفه نیمه



کارهای نصفه نیمه زیاد دارم !  2 تا رمان که تا نصف خوندم و وسط کار نمی دونم چی شد که نشد تا تهش بخونم !

کلاس آلمانی رفتم و اونم نمی دونم چی شد !!! که یهو نیمه ی راه ولش کردم !

زبان می خوندم پیشرفتم واقعاً خوب بود... اونم که شکر خدا دو ترمه بی خیالش شدم ... !

کمدمو جا به جا می کردم که خسته شدم! اونم نصفه ولش کردم ...

واسه کنفرانسی که داریم دو شنبه درس مس خوندم خودمو آماده می کردم ! که اونم نمی خواستم ول کنم سرما خوردگی و یه سری مسائل باعث شد نشه بخونم!

الانم یه ترجمه دارم که باید تا دوشنبه تحویل بدم ! که اونو هنوز شروع نکردم که نیمه راه ولش کنم !!!

چرا هیچ وقت آدم نظم و ترتیب نبودم ؟! چرا هیچ وقت هیچ کاریم سر جاش نیست ؟!










نظرات 2 + ارسال نظر
Elsa 1395/04/02 ساعت 09:29

وااای مگیییی
عاقا من بیکار بودم گفتم بیام اولین پستاتو ببینم اینو ک دیدم ذوق مرگ شدم :))
توام آلمانی میرفتی؟؟؟؟
چرا ادامه ندادی آخه؟؟؟
من میخوام ادامه اش بدم ولی خیلی سردرگمم نمیدونم چه کنم...
میترسم آینده ای که میخوامو بهش نرسم و این آلمانی رو بی فایده خونده باشم...
اولش میگفتم حالا اگه آلمانم نشد برم کلا باحاله یه زبان دیگه ام بلد باشی..ولی بعد چند ترم و سخت شدن گرامر و کلماتش از حرفم پشیمون شدم...الان که تابستون شروع شده نمیدونم برم نرم...

هاها السا...
متاسفانه شرایط خوبی نبود، شروع دانشگاه مزید بر علت شده بود که نشه ادامه بدم و متاسفانه مدرسمدن قوی نبود، منم خسته م میشه از مدرسی که فارسی حرف بزنه...
اوم ممکنه هرگز پاتو اون ورا نذاری ولی باز هم هیچ چیز رو از دست ندادی... شروع زبان های دیگه خوبه، هر زبانی اصلا به نظرم حتما ادامه بده دختر جان از طرف منم عشق کن حسابی

hebe 1393/08/06 ساعت 11:09

hichi sare jash nis.vali hame chi miad sare jash

چه حرفا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد