مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نقره ای




من از دیدن موهای سفیدم ! خوشحال نمی شم... ذوق مرگ می شم ... !

موهای سفیدم خیلی قشنگن ... 4 5 تا تار نقره ای که برق می زنن ...

 













نظرات 3 + ارسال نظر

ولی وقتی تعدادشون زیاد بشه حس خوبی بهت دست نمیده...

قطعاااا همینه:((

hebe 1393/08/06 ساعت 11:07

manam 4-5ta sefid daram

تو که کچلی !

pari 1393/07/26 ساعت 15:32

تو دیگه کی هستی دختررررررررر :دیییییییییی
به من حس پیریییییییییی میده
حس میکنم بهم میگن :
وقت تموم! برگه ها بالاااااااا

23 4 سال که سن زیادی نیست !!!
اول اول جوونیه ! و من چون مطمئنم جوونم از این موهای نقره ای لذت می برم!
هاها ... اصلا می دونی موهایی که سفید می شن خیلی دیرتر می ریزن ؟! اینجوریاس اونایی که موهاشون زود فلفل نمکی میشه کلی مو دارن ! ولی اونایی که موهاشون تیره س زود به درد کچلی مبتلا میشن !
برگه ها بالا ؟! پری تو دیوونه ای ... من با این همه مشکلی که دارم باز نیشم بازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد