مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی


امروز لیست مهمونام رو نوشتم و نهایی شد. حالا موندم ببینم پسر چند نفر مهمون داره و اگه جا داشت بازم مهمون دعوت کنم:)))



+ گفتم جشنم کجاست؟ نگفتم اما اینو گفته بودم نهایت ظرفیتش ۱۴۰ نفره؟ با اینکه فکر می‌کردم نهایتا مگه چند نفریم باید عرض کنم که مهمونایی که دلم می‌خواد باشن خیلی بیشتر از اونیه که فکر می‌کردم، اما چون از فضاش خوشم اومده بود بی‌توجه به این مورد اینجا رو انتخاب کردیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
رها 1403/05/21 ساعت 16:13

حالا تو ته کامنتت ب من میگفتی خوب


چشم سر فرصت میگم ایشالا بیشتر از جزییات

رها 1403/05/21 ساعت 14:29

میشه برای ما ک نزدیک رشتیم کجا و چیا اینا میگیری؟

آره میشه ولی آخه من مخاطب رشتی زیاد ندارم و حس می‌کنم از حوصله خارجه اسم بیارم

انشالله به سلامتی و خوشی

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد