مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کلی اتفاق افتاده و من نمیام اینجا بنویسم، چرا؟ چون دلم میخواد سر فرصت وبلاگتون رو بخونم و کامنت جواب بدم و … اما فرصت نمیشه از این رو بیخیال اومدن و نوشتن میشم. بهونه‌ی خوبی نیست و این روزا ارزش ثبت شدن داره پس من دوباره برگشتم.


——


اول از همه بگید ماه عسل کجا برم که برای این مورد خیلی بیشتر از جشنمون ذوق دارم ^_^ تو پست بعدی میام و می‌نویسم که چی کارا می‌کنم این روزا:)

نظرات 1 + ارسال نظر

داخله یا خارجه میخوای بری هانی؟
داخله که مفت گرونه پولت رو هدر نده
خارجه برو حالشو ببر
حالا زرتی الان میخوای بری ماه عسل؟
بزار شیش ماه دیگه خوب
کم کم ذوق کن حالشو ببر
عروسی ماه عسل بعدش حتما میخوای حامله شی

تند تند زندگی نکن

وااای نه من داخلی میخوام برم یعنی هرچی تو میگی من برعکسشم چرااا؟
آخه همه میگن بلافاصله برید حال میده من جشنم خصوصیه مهمون خاصی ندارم که بعدش برم یه کم ذوق کنم برای جشن ذوق ندارم آخه زیاد

بچه هم که نههههه! من بعید میدونم به این زودیا حتی بهش فکر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد