مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

چقدر کامنت داشتم:) یجوری دلم گرم شد و چشام اشکی شد نگم براتون… 

میام با جواب تایید میکنم. یا تایید میکنم و بعدتر جواب میدم این یکی دو روز روزای پر کاریه برام، اگه اینجا رو میخونید ممنون میشم انرژی بفرستید برام:) 

دوستتون می‌دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام عروس خانوم. خوبی؟

سلام عزیز مهربونم
ممنونم الهی شکر، امیدوارم شمام خوب باشی

مبارکهههههههه الهى که خوشبخت و آخر و عاقبت بخیر باشید در کنار هم
چرا ایکون قِر کمر نداره

سلام مگه جان چطورى عروس جان
میگن ولی قشنگه ها عروسی ، یک شب ادم مورد توجه همه هست البته من هم با عروسی هاى عجیب و غریب و قیمت هاى فضایى مخالفم ، اما به نظرم خوش یوم هست که ادم قبل رفتن سر خونه و زندگیش ، عزیزانش و دور هم جمع کنه و یک شب خوش باشن همه
در هر صورت امیدوارم که بهترین تصمیم و بهترین انتخاب و داشته باشی عزیز جان

قوری جانم اومدم خبر بنویسم و کامنتت رو دیدم، گفتم اول از همه به خودت بگم که قرار داد بستیم و شهریور جشن داریم مرسی مرسی که برام نوشتی نظرت رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد