مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اندکی غر


از من بعیده ولی کاش بگید چی باعث میشه با لگ/ساق‌شلواری یا هر اسمی که شما بگید برید مهمونی؟ 

مگه قرار نبود تو مهمونی حداقل لباسای مناسب‌تر بپوشیم؟ بعد در کمال ناباوری از جلو که اصلا نمیشه باهاتون چشم تو چشم شد، از پشت هم… باز ایناش رو یه جای دلمون میذاریم. حداقل با ساقی که مو مو شده و پرز داده دیگه نیاین مهمونی


+ شما فکر کن من با یه پیرهن ساده رفتم و روسری هم سرمه! اما احساسی که دارم اینه که یه آدم متفاوتم و رفتم عروسی!!! معذب می‌کنید آدمو خب

نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن 1403/03/31 ساعت 13:58 http://Dittany.blogsky.com

والا من خودم شخصا نمیپوشم ولی خب خیلی ها رو دیدم حتی تو خیابون لگ میپوشن یا دوره ما اون زمان تو دانشگاه شلوار چسبان گل گلی هم میپوشیدن و جالبه انتظامات اونا رو نمیدید ولی به مانتوی کوتاه من لاغر کار داشت. بگذریم ولی کلا من برام مهم نیست کی چی پوشیده، تا زمانی که کسی به لباس من کاری نداشته باشه منم به لباس کسی کار ندارم حالا طرف میخواد لخت باشه یا تو این گرما چادر مشکی بپوشه. وقتی خودمون هنوز تو خصوصی ترین موضوعات زندگی بقیه ورود میکنیم و هنوز ذهنمون و تغییر ندادیم بعد میگیم چرا تو جامعه اینجوری هست؟ جامعه رو جدا از اون تفکر سنتیش آدمایی مثل من و تو میسازیم دیگه

زمان ما هم به من چند بار تذکر داده بودن
بابا بخدا من اصلا آدم گیری نیستم تو مهمونی‌هامونم همه با دامن خیلی کوتاه میان من اونو نوشتم؟ نه
چون حس چندش نمیده بهم ولی لگ میده
با این حال منم پشت سرش حرف زدم پیش شما گفتم شمام یه ذره باهام هم دردی کنید

اتشی برنگ اسمان 1403/03/29 ساعت 14:01

با اینکه از نظر حجاب اصلا معتقد نیستم و کلا راحتم ولی لگ رو اصلاااا نمیپسندم
و اینکه برای مهمونی لطفا تمیز و خوشبو باشید
و مرتب
حالا خوش تیپ هم نبودید عیبی نداره

اوف
بابا نمیدونم چرا همه فکر کردن برخوردم اعتقادی بوده نه والا
من اطرافیانم اصلا حجاب ندارن
دقیقاااا مشکلم خود لگ بوده اونم چیزی که به نظر میاد نخ‌کش هم شده

سما 1403/03/28 ساعت 13:29

والا منم تو‌مهمونیا روسری سرمه ولی هرمی هرچی میخواد میپوشه .دوستام با تاپ و شلوارک مثلا دخترا و زنای فامیل با حلقه ای و بندی.مشکلش چیه؟الان اونا اکثریتن ما اقلیت باید اینو قبول کنی و معذبم نباش.هرکی هرجوری دوس داره لباس میپوشه

بحث حجاب نبود در واقع، بیشتر بحث این بود که چرا با لباس خونه بودن(لباس خونه واقعی)

حالا بیشتر آشنا میشم باهاشون و اینم مهم نیست ولی این مهمونی که میگم خیلی خیلی رسمی بود

دوس دارن

تو هم هر جور دوس داری بپوش

گشت ارشادی مگه شما


والا

یعنی چی؟ میگی به خونواده شوهر گیر ندم ینی؟
بابا آدم معذب میشه اونقدر متفاوت دیده شه خب
بذار گیر بدم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد