مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

قرار وبلاگی به روایت چوپون !

صلام و بی مقدمه!

ساعت 4.45 دقیقه...حدود 44 متربالاتر از سطح رشت!

کاملا آروم بودم!چون یک همراه هم داشتم که... بماند : D

یه کافه خالی از سکنه! و پسرجوانی درحال دستمال کشیدن میزها...سکوت مطلق که با ورود منو صدای چوبای آویز بالای در بهم خورد...

شروعش ازینجا بود!

مکانو انتخاب کردمو رفتم به سمت میز سری پیش...با منظره ای رو به فرودگاه...با اومدن من صدای موسیقی هم بلند شد و چقددررررررر بهم چسبید دقایق اولو کوروش یغمایی...تنها بودم با خودم.ساعتم و صدای چوبای بالای در کافه...به پسرجوان سپردم که خانومی اگر آمدن جویای چوپان شدن راهنماییش کنن و دوباره برگشتم سر میز...

حالا دیگه ساعت 5 شده بود و استرس من شروع!آهنگها پشت سر هم عوض میشدنو دیگه بیادشون ندارم.همش چشمم به ساعتو آدمای درعبوری که اندازه ی بادوم زمینی بودن ازین بالا...

هربار که صدای چوبا میومد من و پسرجوانو صندوقدارو کارگر کافه فوری سرمیچرخوندیم: ))جالبه اصلا به مگهان فکرنمیکردم!!!فقط به این فکرمیکردم که چرا نیومد!نمیاد؟نکنه نیاد؟نکنه چیزی شده باشه...تا ساعت شد 5:10 بلند شدم از پسرک خاستم مِنو رو بیاره که خیلی شرمنده شد و گفت ببخشید من فکرکردم شما منتظرید!گفتم البته که هستم!! ولی سفارش میدم تا بیاد.

5:15...اگر بدونید هر یک دقیقش چقدر طولانی میگذشت از اینجور ساعت دادن من تعجب نمیکنید:D

5:20 دیگه مطمئن شدم نمیاد!میلی ام به خوردن سفارشام نداشتم.هیچ مشتری دیکه ای هم تو این مدت نیومد...اینترنت گوشیم راه نمیدادو نمیتونستم بیام وبش تا ببینم نکنه اینجا خبرداده نمیاد

5:30 دیگه داشتم آخرین نگاهامو به غمگینترین منظره ی تمام قرارهام!مینداختم که چوبای بالای در صداخوردن.اندفه دیگه گول نخوردم تا سر برگردونم ضایع بشم:Dولی یه صداهایی میشنیدم.گوشم تییییز بود به صدای های هیلزای یه دختر...دوسداشتم صدا بهم نزدیک بشه...اول فکردم توهمه!ولی بعدش ...

 

یک عدد مگهان :D انگار مسافر راه دور داشتم!بدون هیچ تردیدی به آغوش کشیدمش تا با زبان بدنم از اومدنش تشکر کنم...

درین بین همراه گرانقدر که تا چند دقیقه پیش لب به تمسخر بنده و خندیدن به ریشم گشوده بودن که سرکاریو... نمیاد!با مگهان احول پرسی کردنو مارو تنها گذاشتن...

خیلی حالم خوب شد!یهو کاملا حالم خوب شد...مگهان بی معطلی سوغاتی خوشمزه هامو که هیچم کوچولو نبودن!وخیلی ام سنگین تشریف داشتن بهم داد وبعد نشست.

اصن یک ثانیه هم فکرشو نکنید که در سکوت خیره شدیم به همدیگه تا یخمون آب بشه!اصصصصصصصصلا ! از همون لحظه اول شروع کردیم... میتونم بکم به یک ثانیه هم نکشید تا غریبگیمون از بین بره!پسر جوان هم یک صندلی از یک میز دیگه آورد تا وسایلمونو بذاریم روش...

پرانتز باز

من با مگهان از طریق کامنتاش تو وبلاگ یک بزرگواری آشنا شدم...اون اوایل نظراتشو نمیخوندم...ولی وقتی زیاد شد نوشته هاش دیگه به چشمم اومد وحسی  که بهش داشتم ناخوشایند بود : )) بعد حدودا یک ماه گفتم برم یه نگاهی به وبلاگش بندازم...همون شد!

نظرم 180درجه تغییر کرد...خیلی صداقتو سادگیش برام قشنگ بود و اینکه بی ریا و غرض و خجالت مینوشت...ولی فکرمیکردم به بعضی چیزا تظاهر میکنه( مثلا شادوسرزنده بودنش) اما..

وقتی از نزدیک دیدمش اون 180 درجه قبلی به 360 درجه تغییر پیدا کرد...ینی مگهان کاملا برعکس تمام چیزایی بود که اون اول راجبش فکرمیکردم...اینم بگم که کیم کاردشیان با اون صورت مصنوعیش باید جلوی مگی لنگ بندازه

پرانتز بسته

وقتی که من اومده بودم هوا نیمه ابری بود اما روشن..خورشید هم تو آسمون بود...وقتی مگهان اومد و شروع به گپ زِن بوگودیم دِ نَفمَستم چی ببست ! فقط سر که بلند کردم دیدم کافه پر پر شده از عشاق و هوا گرگو میش

اگر دوربین مداربسته های کافه رو بذارن رو سرعت تند خیلی جالب میشه!میزها پر و خالی میشدن و ما همچنان سرجاهامون بودیم...بیخیالو سرخوش...من قبل از اینکه بیاد فکرمیکردم آخه ما چی داریم به هم بگیم!خصوصا منیکه کمتر از 10 تا کامنت تو وبش گذاشتم...ولی تا آخرین لحظه ای که همو بوسیدیم تا جدا بشیم همچنان حرف داشتیم...تازه حرفای من که همش موند :D

مگهان خیلی گرمو صمیمی بود خیلی باهام راحت بود ورعایت هیچیو نمیکرد : )) منظورم سکرت بازیه! که مثلا چیزیو از خودش نگه! چون بالاخره بار اوله!!!: )))) عاشقشش شدم

Dهیچکسم بهمون کاری نداشت با اینکه کافه واقعا شلوغو پر رفتامد بود اکثرا هم با گل سرخو کادو میومدن ...یه  صحنه هم داشت بغل گوش ما اتفاق میوفتاد که دیگه دخترخانومه لطف کردن کوتاه اومدن برگشتن نشستن رو صندلیشون : ))...دیگه بلند شدیم بریم حساب کنیم که دل دل میکردم صندوقدار جیگرم اونجا باشه تا مگهانم ببینتش...

و بود :Dالان جیگر مگهانم هست دیگه :P

اینجوری که نمیشه!من خیلی حرف دارم...ولی طولانی بشه از حوصله شما خارج میشه.بخصوص که من دارم تو وبلاگ یکی دیگه پست مینوسم :D

میدونم خیلی گنگ بود خاطرم! من خوب مینوشتما همیشه.الان استرس دارم!مگی داره اسمس میزنه درحال حاضر و هیچ خوش ندارم منتظرش بذارم برای جواب...باز خودشم خواهد نوشت احتمالا اگر صلاح ببینه...ببخشید چشمهاتونو خسته کردم

+من دیروز خیلی خسته و کلافه بودم مگهان ولی این جملت کافی بود که خستگی 3ماهم یجا از تنم بپره (...)دیروز می شد یکی از ناخوووش ترین روزهام باشه که عجیب خدا ، خدای عزیزم با همکاری فرشته ی چوپان! به کمکم اومد و نذاشت حتی یک قطره اشک تو چشمام بشینه (...)


ممنون که هستی و امیدوارم همیشه باشی ازین به بعد...

ارادتمند شما

چوپان


 
نظرات 49 + ارسال نظر

جفتتون هم سفیدمِفید خوشگل هستین.

نه بابا هیچ کدوم سفید نیستیم:دی
البته من اندکی از چوپان روشن ترم، بازم به نظر خودم سبزه م!!!

سلام مگهان خانوم
یک سال دیر این لطف شامل حال من شد که این حس زیبا رو تصور کنم واقعا عالی بود و زیبا ،هم حست وهم اون شب رویایی ،امیدوارم ،واقعا از ته دل امیدوارم سالیان سالت ازین شبا باشه البته با کمی تغییر و تحول بخاطر هیجانش
کامنتا رو خوندم و به نظرم هر کسی خودشه و هیچکسی نمیتونه جای کسی دیگر باشه
چه برسه به شما که فرشته ای هستین
من رو هم جزو طرفدار هاتون قرار بدین لطفا
امیدوارم همیشه برقرار باشین

سلام آقا:)
باعث شدین بشینم و یک بار دیگه این پست رو بخونم، حس خوبی بود.
ممنونم ازتون واقعا :)
البته من ابدا فرشته نیستم، ابدا...
خیلی لطف دارید طرفدار تازه :)

سلام
این چه وضعشههههه !؟؟؟؟
دزدی تو روزههههه روشن !؟؟؟؟
اول تصادفی بعد مدتها اومدم وبلاگتون دیدم چه خبرههههه !!!
بعد اومدم کامنت بزارم دیدم لی لی یت جونم هم اینجا قر خوردن !!!
این چه وضعشههههه !!
ناسلامتی من باعث خیر بودم !:)))
انشاءال... همیشه همتون سلامت و شاد باشین و لبخند به لبهاتون آویزون :)

سلاااام !
به به به به!
روشن نمودی اینجا رو شازده
شما که تصادف و قبل تررر کرده بودی گفتی قبلا اومدی و دیدی اینجا رو :))
حالا هر کی باعث خیر بوده که بوده برادر من :))) الان من مقصر کا نیستم خببب
لی لی جون رو من خودم پیدا کردم از وبلاگ یه دوست دیگه:دی
چوپانم که خودش پیدام کرد واقعاً :))))
آویزووون؟!:))))))

آویشن 1393/12/02 ساعت 04:02 http://dittany.blogsky.com

دیروز بهش گفتم دوتا واسه خودم و خودت کنار گذاشته.فقط امیدوارم کنسرت راک خوشت بیاد.نیومدم دیگه بلیط مفتیه بیا باهام :دی

باشه دیگه کنسرت کدوم خارجه هست حالا :))) ؟

لی بانو 1393/12/01 ساعت 10:30

من اومدم رشت دققققیقا باید منو بری همینجا ... به چوپان جونم هم بگی بیاد ، وگرنه دیگه نه من و نه تو !!!!
آیکون حسادت چه ریختیه الان ؟؟؟!!!

الهی قربوووون شما برممم من :))
حتماااا اینجا چیه ؟! یه ناهار خوبم پیشم دارین که حواسمم هستتت به رژیم و اینا جایی می ریم که سالادش سالاااد باشه بتونید بخورید:-))
گفتممم که ما هر دو هی مشتاقیم شما رو ببینیم :-* حسادت یه ریختیه که اصصصلا ربطی به لی نداره اداشم نمی تونی در بیاری مادام

آویشن 1393/12/01 ساعت 00:44 http://dittany.blogsky.com

آره دیگه گفتم یه تیکه گیلکی بیایم جلوی رفقا :-)
حالا فکر کنم کلوچه از خداشم باشه.تازه اون نشد کاره سه سوته میرم به کیت میگم خودش با سر سی دی امضاء شده که هیچ بلیط کنسرتش تو بخش وی آی پی هم بهم میده.اینجور آدمیم ما :دی
اتفاقا از مطالب وبلاگ دوست گرامیمون هولدن فهمیدم فوتبالین.اونجام یه بحثایی راجب همین داشتیم.ولی خدایی کار فردوسی پور خیلی درسته.واسه همینم هست 90 این همه سال دووم آورده و هنوز سر پاست.
مخلص مربای خودم بشم من :-)

: ))) بگو بهت بده ارزش داره وی آی پی باشی کنسرتشو بری یه بارش خوووبه !
بله خیلیی هم زیاد فوتبالین !
بعلههه مرد کرمووونی دوس داشتنی ای می باشه فردوی پوست :دی
اوف محبت داری دختررر

سلام عزیزم
الهی همیشه لحظه های شاد واست رقم بخوره

سلام بها جان
ممنوووونم

اماسیس 1393/11/30 ساعت 17:31 http://emasis.blogsky.com/

با رویه ای که شما گذاشتی قرار وبی بعدیم باید بالا برج میلاد باشه

: )))
واااای دلم خواست ! دوست دارم حتماً یک بار رستوران برج میلاد برم ! نه واسه غذاش البته

اماسیس 1393/11/30 ساعت 17:25 http://emasis.blogsky.com/

آهان شکست نفسی و این صوبتا؟
اکی
نو پرابلم

هاها مثلنی بعله !
دوس داره با ص بنویسه خببب بچه م خاصه دست خودشم نیست:دی

ندا 3 1393/11/30 ساعت 13:13

منو یادت میاد دوستی؟

که بهم گفتی پس تو ندا3 هستی ؟ وبلاگمو موقتاً بستم دوست جون
خیلی وقته برات نظر نزاشتم خانومی
از نظر من خیلی زیباتر از کیم و بستنی هستی به قول خودت :-*
اون کجا صورت به این ظریفی داره؟ لباتم مثل اون نیست خیلی زیباتره
من عاشق این تیپ شمام همه رشتی ها خوشتیپن نه؟ دوستتم معلومه خوش پوشه

معلووومه یادم میاد و خییییلی شرمنده ام که ایمیلاتو جواب ندادم شما جز 4 5 نفری هستی که نمی تونی کامنت بذاری ...:-(
ولی واقعاً کاریشم نمی تونم بکنم ندا3 ی عزیزم
والااا خیلیییی لطف دارین اصلاً همتون به بنده دیگه باید آب شم برم تو زمین !!
والاااا رشتی ها یا بهتر بگم گیلانی ها (من با رشتی ها و انزلی چی ها در ارتباطم!) خیلی براشون پوشاک مهمه :دی
خیلییی ها
من می خوام که مهم نباشه برام ! ولی مهمه دست خودمم نیست
آره چوپون قد بلند و کشیده م که بایدم خوش تیپ باشه با اون استایل:دی

آویشن 1393/11/30 ساعت 04:59 http://dittany.blogsky.com

اوووووفه چه بحثی راه افتاده اینجا.
کلوچه اگه تو نیکول کیدمنی میشه یه سی دی امضاء شده از اون شوهر جانت واسم بگیری بی زحمت.فدات :دی
میگم شوارتو چطوره بچه ها رو به چالش سطل آب یخ دعوت کنیم تا دیگه این بحث کردنا یادشون بره.
من موندم فقط هی میگن کیم و شخصیتش آخه مگه اون ابعاد با کیفیت اچ دی میزاره آدم چشش جای دیگه ای مثل قلب و دل و روده و لوزالمعده رو ببینه ؟نه میشه؟:-(((( تازه غیر اینا یادتون نره کانیا وست ازین رپرای بی اعصابه یهو اومد زد شل و پلتون کرد نگین آوی نگفت.من از الان بگم که به این خونواده کاری ندارم.تازه آهنگتم خوب بود کانیا(هیچم خوب نبود قسمتایی که توش بودی.من به عشق پل و ریحانا گوش دادم تو هم اون وسط هی پارازیت اومدی)آخیش راحت شدم.
شرمنده مربا :*


اووووفه با لهجه گیلکی بودا
امضای شوورشو می خوای!
کلوچ نفله ت می کنه که فککک کن از شوورش برات امضا بگیره بیاره
:))از دست تو
این هولدن نقش فردوسی پور رو داره همیشه هر جا که هست یک بحثی راه میفته توش و اکثراً خودش می شینه یه گوشه و نیگا می کنه !!!
حالا خودش خیلی صاحب نظر باشه نمی تونه جلو خودشو بگیره برای اثبات حرفش از هیچ تلاشی دریغ نمی کنه !!!!دقیقاً همون فردوسی پور دیگههه
دشمنتتت

اماسیس 1393/11/29 ساعت 20:22 http://emasis.blogsky.com/

سلام چوپان بانو!
اولندش اصن گنگ نبود

بعد 44 متر بالا رشت ؟؟

سلام پسر !
درباره خصوصی بگم چوپون می خواد بگه چوپون ها کم سوادن و به همین علت همیشه صلام رو اینجوری می نویسه
بله طبقه ی 11م بودیم خب!!!

اماسیس 1393/11/29 ساعت 20:17 http://emasis.blogsky.com/

من یاد اولین یاد قرار خودم افتادم

بعد همراه مربوطه کی بودن؟کنجکاوی زیاد و اینا حتی!



همراه عزیزی همراهش بود دیگه !

چوپان 1393/11/29 ساعت 19:39

اول اینکه از محبتاتون به خاطره ای که نوشتم بسیار سپاسگزار هستم دوستای عزیز مگهان، خوشحالم تونستم جوری بنویسم که تو تصورتون شماهم اونجا کنارمون بوده باشید
.
دوم اینکه قد من آنچنانم بلند نیست!همونطور که قد مگهان عزیزدلم کوتاه نیست اصن.تازه من اونروز نیم بوتم پاشنه داشته منظورم از های هیلزای مگهان فقط صداش بود نه خودش
.
اینکه فکرمیکنی پرحرفی کردی کاملا اشتباهه.من چیزی از خودم نگفتم که کار به قرار بعدی بکشه :Dبعله ایییییینجور سیاستمدار استم در مورد دیر رسیدنتم کاملا اتفاق بود و باعث شد هیجانش بره بالا و ممنونتم...
.
درمورد سوال دوستمونم...من سن ندارم!شناسناممو موش خورده دوهزارچندصدسال پیش
بحثی هم که سر کاردشیان راه افتاده خیلی جالبه!فقط دارم میخندم:))

عزیزکممم !
واقعاً خوب می نویسی تعارف نبوده من مطمئنم !!!
قد تو بلنده وگرنه من کوتاه نیستم اصلاااا :-)))) نمی شد یه کم صرفاً برای حفظ آبرو کوتاه تر باشی یا اقلا پاشنه دار نپوشی ؟! این سری تختتت ترین کفش ممکن رو می پوشی گفته باشم:-))
خالی نبنددد! خودشو سیاستمدار جلوه میده:)))
دیر رسیدنم اتفااااق بود بلههه ... به قول مهران خان اینجووور دوست دارم مننن !!!
من لو دادم یه کم کوچولو تر از خودمی :دی
عالیه این بحث بیا برو هولدن و جمع کن فقططط

اینایی ک میگن تو از کیم ناز تری و خوشگلتری و این حرفا همه دارن هندونه میزارن توو بغلت...تو خیلی زشتی...اصن من پشیمونم ک گفتم شبیهشی....اگه بدونه ک من همچین حرفی زدم خودشو میکشه....
اخه دختر تو چرا اینقد زشتی؟؟؟!!!!!!!مگ تو اگه دختر من بودی توو بیمارستان جات میزاشتم:)))))
بعدشم این دوستان چرا بحث رو فلسفی شخصیتیش کردن؟؟؟؟......با عرض پوزش ک بنده ابعاد شخصیتی رفتاری بانو کارداشیان رو قبلش بررسی نکردم و بعد نظر نهایی رو اعلام کنم....حالا مثلا خود من شبیه نیکول کیدمنم دلیل نداره ک زوم کنم رو شخصیتش ببینم چیکاره حسنه

عااالی هستی تو دیواااانه !!!
همین تو این بحث و راه انداختی برو هولدن و مجاب کن من شبیهشم یا نه :-)))
غلطططط می کردی !!! من خودم نازل می شدم تو خونه ت فکر کردی اینجوریاس ؟!
من مرده بودم تو یه هفتگیم و دوباااره برگشتم:-)) اینجور جون سگ بودم ماشالااااا
بررسی کن میگن خانوم زیاد جالبی نیست
ببین خوشحالم که شبیه گل شیفته نیستم وگرنه بحث داغ تر هم میشد حتی :-)))
نیکووول چطووووری ؟!

یکی از اهالی 1393/11/29 ساعت 18:14

یاد اولین قرار وبلاگی خودم افتادم. چقدر هیچان زده بودم

خیلیییی هیجان انگیزههه

همشهری 1393/11/29 ساعت 16:31

منم میگم تو ناز تر از کیم هستی
با هولدن موافقم از نظر شخصیتی هم باید در نظر گرفت فرد رو
فقط از نظر چهره که نباید نگاه کرد به قضیه
وبلاگ هولدن و هیولا رو دیدم برام جالب بود شخصیتشون. فقط شما و هولدن و می خونم درحال حاضر و یه مرد رشتی

سلام بر همشهری عزیز : )
شما رمز داشتی درسته ؟! آخه اینجا که من سیاهم و عین هیولا هستم :دی
شاید شما و هولدن درست می فرمایین حالا دوستان شوخی کردن البته ... سخت نگیرید:دی
چه وبلاگ های خوبی رو می خونید پس :))
سوالتون درباره چوپان اگه دوست داشت میگه . چوپااان ؟! خانوم ؟ شما چند سالتونه ؟

pari 1393/11/29 ساعت 16:13

دکتر واسه چی مگی!!!
آهااا.لیزرو میگی؟

قربوووون قرار گذاشتنموووون شممم
: )))
آره ! شوخی بود البته ... به یک مکان باحال فک کن و خواستی زمان تعیین کن و خواستی بهم بگو و خواستی من پایه اممم !!! بعد سه سااال :دی

http://www.booloor.com/photo-gallery/artist-photos/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D9%86-kim-kardashian.html

تو ازش بهتری
جدی می گم مگی

لطف داری تو دخی !
الان دکتر هولدن میاد میگه مگی رو به این مسبت ندید اصلاً : )) :دی
متفاوتیم خیییلی من ابعادم انقدر ریزه که کلا بی ربطم بهش : ))))
خوووبی افروووز ؟!

یلدا 1393/11/29 ساعت 14:44 http://yaldayeshab.blogsky.com

مگهان منم اولین قراره وبلاگی ای که داشتم وااااقعا خوب و پر هیجان بود. میتونم تصور کنم که چقدر بهتون خوش گذشته.


آرررررره یلدا خیلی خیلییی خوب بود !!! باورم نمیشد البته این چهارمین قرارم بودا
ولی بهترین بهترین بود !

خورشید جاودان 1393/11/29 ساعت 14:35

من بعنوان مادر خونده مگی دوست ندارم دختر گلم با کسی مقایسه بشه حتی اگه طرف حوری بهشتی باشه مگ مگ من شبیه خودشه وبس
منم برای مقایسه مگی با کارداشیان با اقای هولدن موافقم

عزیزممم :-)))
اینم هم تیمیه آقای دکتر هولدن !
اووووف چه ماااادری دارم من عین مامان پلنگگگ پشتمه هااا :-*
دوستت دارم کلی

وای مگی چقدر باحال بوده می تونم تصور کنم چقدر بهتون خوش گذشته
البته فک کنم باید این کامنت رو خطاب به چوپان عزیز بذارم. چوپان جان اول از همه اسمت مستعارت برام خیلی جالبه. از نوشتنت معلومه دختر دقیق و خلاقی هستی. امیدوارم شاد و سلامت باشی و دوستی خوبی با هم داشته باشید
مگهان جونم! دقت کردی من همش میگم مگی؟ اومدم به تقلید از چوپان بگم مگهان سخت بود!
عزیزم ایراد شخصیتی من اسمشو نمیذارم، تفاوت شخصیتی بهتره به خودت برچسب نزن یکی دیر سرقرار رفتن و دیگری برونگرا بودن زیاد و به قول چوپان سکرت بازی در نیاوردن! اینا هم ایراد نیست!البته امیدوارم ناراحت نشده باشی عزیزم چون تو واقعا ماهی و ایرادی نداری من از تو این پست فقط اینو درآوردم که حرفت زمین نمونه!


عاالی بود !
دقیقاً این دو تا به اضافه ی پر حرف بودن ! انقدررر که من ماجرا واسه تعریف کردن داشتم و انقدر بچه م چوپون مشتاق بود اصلاً نوبتش نرسید ماجراهاشو تعریف کنه !
الان مجبوووریم مجبوریم یه قرار دیگه بذاریم با هم :))))
دیر رفتن سر قرار و خون سرد بودنم که فقططط خاص خودمه :))
برونگرا بودنم اصلاً ضعف نیست البته همون آن تایم نبودن و پر حرف بودن منظورم بود

ttaanhhaa 1393/11/29 ساعت 14:01

حالا این کیم کارداشیان کی هست؟؟؟؟

سرچ بنما برااادر سرچچچ !!!
لینک هم گذاشتن هولدن عزیز که متوجه تفاوت شخصیتی ما بشید

من دعوا نمیکنم، فقط برام جالبه این "ما"یی که میگید، این ما شامل "من" نمیشد، منم یه بار گفتم این دو تا با هم فرق دارن، مگهان حداقلش اینه لباس میپوشه! :|
شما چرا اینقدر جوش میزنی؟ برای پوستت خوب نیستا! :|


شما خیلی رو من غیرتی شدی بچه م ! آروم باش این ما منظورش خودش و چند تا دیگه از دوستان بود

سیمای 1393/11/29 ساعت 13:55

گفتم که فقط چهرش مد نظر ماست!!!!!!!!
اشکال داره؟؟؟؟؟؟؟
حتما باید به هیکلش هم توجه کنیم؟؟؟؟


حالا دعوا نکنید سر کیم و بستنی و این حرفا واقعاً ارزششو نداره

ولی کیم کارداشیان فقط چهره نداره :| منش و شخصیت و هیکل هم داره :| :| :|

سیمای 1393/11/29 ساعت 13:40

خب اینو که همه میدونن کیم کیه و چه جوریه لازم به اون لینکنبود اصلااااااااااااا!!!!!!!!!!!
فقط چهرش مد نظر ماست و بس


هولدن با شمان !!!

از من بعیده بگم مگی و کیم کارداشیان فرق دارن؟ خب باشه فرق ندارن تو کیم کارداشیانی :|


سیمای !
بیا تحویل بگیر خانم سیمای :))
بنده خدا راست میگه خب :| فقط لینکی که دادن کمی غیر اخلاقی بود من ناراحت شدم و نمی خواستم تایید کنم ولی برای بیان منظورشون مجبور بودن اون لینکو بذارن

سیمای 1393/11/29 ساعت 13:24

قفل کردم مگی
هولدن بعیده از شما



هولدن یک موجود فوق بد اخلاق هست !!! و شوخ به معنای واقعی

راستی شاه جمله این پست قیاست با کارداشیان بود، یعنی آدم تر از کارداشیان نبود؟ :|
http://d.ibtimes.co.uk/en/full/1397261/kim-kardashian.jpg
البته بنده ویژگی های مثبت ایشون رو کتمان نمیکنم! :| ولی قیاسش آخه یه جوری بود :| :))

چوپان به تقلید از دوستان دیگه گفت البته هولدن :|
منظورشون این نبوده قطعاً و می دونن از این جهت شباهتی نداریم
---
راستی شما که روانشناسی و نیمچه دکتری!
بگو از این پست چه ضعف های شخصیتی ای از بنده کشف نمودی ؟!

من عاشق عکس خانوم سمت راستی شدم مخصوصا بینی و چشمای خیلی خیلی زیباشون :| :| :|
شما فکر کنید یه بلاگری هست توی تهران خودش توی کافه کار میکنه! چه مورد اوکازینونی هست برای قرار وبلاگی گذاشتن :|


هولدن!
باز تو اومدی و لوس بازیت گرفت مرد گنده :| خیلی خیلی زیباست دخترمون در حقیقت به همون دلیل سانسور شده !
خیلی اوکازیون با اون اخلاقش اصلاً خیلی هااا یعنی :|
ولی واقعاً مورد جالبی هستی برای دیدار وبلاگی ... حیف که ما اون ورا نیستیم :|

شراره 1393/11/29 ساعت 08:38

سلام به کیم کارداشیان و چوپان!
دوستیهاتون مستدام خیلی زیاد!
قلم چوپان رو دوسداشدم خیلی روون نوشته خصوصاً با ذکر جزئیاتی مثل ارتفاع از زمین و ساعت دقیق!
های هیلز

سلام !
دیشب کیم کارداشیان و که نشون می داد من هی میگفتم جلل الخالق آخه من کجاااا شبیه اینم:-))؟
این بنده خدا بفهمه اصلاً خودشو می کشه که !!!
اون ذکر جزییات دل منم برد وااااقعا : ))

سیمای 1393/11/29 ساعت 08:32

چوپان عزیز خیلی قشنگ نوشتی
اصلا دلم خواست تو اون تایم منم اونجا بودم
مگی جون و چوپان خانم همیشه با هم خوش و شاد باشین

: )
مچکرم سیمای !
هوم ای کاش می شد همتون بودین اصلاً

zardaloo 1393/11/29 ساعت 02:47

Cooooool :)
didane dooste weblogi ro tajrobe kardam va aali boode...
alan oon kasi ke sooratesh shatranjie kodoometoonin? :D

کوووول ! :دی
منم چندین قرار دیگه داشتم اما تو این وبلاگ نع! با وبلاگ دیگه م اونام خیلی خوب بودن همشون!
اون شطرنجی چوپون خانومه! بغلیش که صورتیه خودم هستم :-))

Mariam 1393/11/29 ساعت 01:16

vai che dokhtare zibaee
kheili post qashang negaresh shofe bod hes kardam kenareton bodam
chopane aziz malome mag kheili dostet dashte ha

: )
من هم میگم واقعاً حیفه که چوپان ننویسه . ولی مجبور کردنش به ندشتن کار جالبی نیست امیدوارم زود احساس کنه دوست داره بنویسه و شروع کنه ؛ )
واقعاً معلومه علاقه ش ؟!

چه خوب !
واقعن چه خوب...
همه ی حسِ این نوشته، نظرش تو چه خوب خلاصه میشه !
خیلی خوب...

: )
هوم خیلی خوب مهرداد عزیز ...
ای کاش پر باشه زندگیمون از این چه خوب ها ؛ )

mika 1393/11/29 ساعت 00:32 http://mika-majd.blogfa.com

بهش میگم الهه ی خنده بخندیم
این( آ) تو آالهه چه جوری اومد؟؟؟!!!'ای وای بهتره من بخوابم چشمام داره بسته میره

: ))
منم وقتی خوابم می گیره همینجوری میشه تایپم ! اشکالی نداره :دی
من فک کردم یه واژه ی خاص باشه شاید:-))) من بیشتر خوابم میاد گویا

mika 1393/11/28 ساعت 23:46 http://mika-majd.blogfa.com

آخه یکی از این خانمای محترم همشهری من خیلی خجالتیه بمیرم براش اصلا روش نمیشه منو ببینهولی اگه بدونی کیه مگی آالهه ی خنده اس


یعنی منم می شناسم هم شهریتو ؟! نکنه کلوچ باشه !
چی آلهه ی خنده :دی ؟!

mika 1393/11/28 ساعت 23:30 http://mika-majd.blogfa.com

سلام مگی جان و چوپون عزیز
اتفاقا منم چندتا از دوستای همشهری رو پیدا کردم مشتاقم که ببینمشون ولی فکر کنم تا چهار پنج سال دیگه طول بکشهاز بس اینا تنبلن

سلام میکا جان
من تنبل نبودم هرگز ولی خب تصمیمش واسم یه کم سخت بود که اصلاً می خوام کسی رو ببینم و اگه یکی رو ببینم مجبور نشم هی موارد زیادی رو ببینم ...
که دیدم واقعاً نباید انقدر سخت بگیرم و مثل همیشه مگیانه !!! تصمیم به دیدن دوست بی وبلاگم گرفتم : )) ریسک در این حد یعنی
ایشالا ببینیشون و از ماجرا برامون بنویسی ؛ )

علی 1393/11/28 ساعت 23:28

دلم برای استانم تنگ شد

آخی ... هم استانی : )
انشالله تشریف بیارید .

علی 1393/11/28 ساعت 23:27

خیلی به تصورم نزدیک بود چهره تون و تو همین همین تاریکی به نظرم شباهت دارین به کیم کارداشیان
فقط شما به نظر ظریف تری
فکر کنم اولین نفری هستی که چهرت به تصورم انقدر نزدیک بود تو دوستای مجازیم که می خونمشون هیچ کس شبیه اون که در تصورم داشتم نبود

: )
چه جالب ! یادم نبود رمز ندارید شما ...
لطف دارن دوستان و من خیلی خیلی چهره م معمولیه! هیچ تلاشی هم برای زیبا تر شدنش نکردم؛ ) اینجوری که میگن دیگه روم نمیشه کسی رو ببینم !!!:|
آدما دوس دارن همه چیزو اونجور که تصور می کنن ببینن مثل شخصیت داستان ها که بعد ازشون فیلم می سازن و گاهی خیلی به ذهنیت ما نزدیکه و خوشمون میاد و گاها بر عکس : )

چه دخمل باهوش و خوشگلی ^ـ^ شبیه یکی از دوستان گیلانیه من هستی مگهان ،یادش افتادم برم بهش زنگ بزنم ^ـ^
+همیشه خوش باشید ،دوستی تان پایدار :)

من باهوش نیستما !
: )) خوشگل خم نیستم کمی با نمک بودن بیشتر با من جور در میاد ! واقعاً ؟! من شبیه کسی هستم یعنی ؛)؟
ممنونم فاطیما جان

pari 1393/11/28 ساعت 22:21

تبریک به جفتتون
چه هیجان باحالیییی

ممنون پری !
هی دختررر کی بریم دکتر :-))) ؟!

آویشن 1393/11/28 ساعت 20:17

راستی عکساتم خیلی خوبه.شوارتو بهت میاد این نگاه دی:

ممنون !
آویش ... چوپون می گفت مگی اینقدری که تو وبلاگت فعالی و ورجه وورجه داری مردم تو اینستاشون فعال نیستن:-))

asmani 1393/11/28 ساعت 17:40 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو مگی و بانو چوپان
من یکی دو نکته بگم برم
یکم : داشتم فرض میکردم برم یه جایی بگم با چوپان کار دارم اصلا این زاویه رو ول کن مثلا من اسم مستعارم چوپانه برم یه جایی بگم من چوپانم یه بنده خدایی اومد با من کار داشت راهنمایی کن به نظرتون راهنما اون لحظه باید منتظر چی باشه بابا اصلا این ور رو هم ول کن شما خوبید خوشید خوش گذشت؟ شکر خدا
نکته دوم لطفاً عکس بانو چوپان رو با منظره بیرون نگاه کنید خب الان یکی دو تا پست به عقب برید عکس مشابه همین عکس رو ببیند تو رو خدا اون فنجون رو ول کن راستش کاری با فنجون ندارم چرا خوراکیهاتون رو نخوردید حداقل منو هم می بردید من بجاتون میخوردم شما هم حرف میزدید والا چه کاریه
((لبخند فراموش نشه))از مدل دندونی

خب سلام !
ممنووونم بسی خوش گذشت علیرضا خان اونقدررر که یادمووون رفت چیزی بخوریم :|
از اونجایی که تا شب شد من لب به اون به به رو میز نزده بودم هیچ چیز خاصی دستگیرت نشد برادر :-))!؟
من مدل دندونی کم لبخند می زنم ! دندونای چوپون خوشگله باید بخنده ولی ؛ )
چوپون می تونی جواب کامنتا رو هم بدی ها :دی

عمو سیبیلو 1393/11/28 ساعت 17:34

دنیاهای مجازی ... ارتباطات واقعی ... دوست خوب نعمتی است عمو ... نعمت
دوست هایتان مستدام
پاینده باشید

: )
بله عمو ! خیلی خیلییی خوبه دوست خوب
مچکرممم

سپیده مشهدی 1393/11/28 ساعت 17:31

بازم لازمه که بگم من فقط عکس ها رو نگاه کردم یا دیگه منو شناختین؟
چقد تیزیه نگاهت مگی منو یاده یه نفر میندازه

اوه !
تو هم رمز منو نداری ؟! : ))
کار خوبی کردی تو فقط دنبال آلبوم عکسی دیگه !
یاد کی می ندازه یعنی اونقدر نگاهم معلووومه:-))؟

مگهان 1393/11/28 ساعت 16:59 http://meghan.blogsky.com

اولین کامنت لازمه که توسط خودم برای چوپانم گذاشته بشه !
چوپان عزیز : ) چوپان ... من خیلی زیاد شرمنده ام برای اون همه منتظر نگه داشتنت و نگران کردنت ... چه موجودی هستم من!
اون لحظه که پسرک ازم پرسید شما دوست خانم چوپان هستی ؟! من نزدیک بود منفجر شم از خنده!!! ولی چون خیییلی دختر سنگینی هستم سعی کردم نخندم:|
یه نظری هم دارم که می مونم دوستان باهوش نقاط ضعف شخصیتی بنده رو از طریق همین پست اعلام کنن : )) بعد درباره ش نظرمو بگم !
چوپان ! های هیلززز ؟! همش یه سانت بود:-)) واقعاً اگه می دونستم ماشالا اون همه قد داری که حتماً پاشنه بلند ترین کفشمو که فکر کنم 5 سانته رو انتخاب می کردم !بازم عمرااا به قد تو می رسیدم : (( راستی !
لبخند عجیب بهت میاد دختر خوش قلبم ... همیشه لبخند به لب داشته باش و دندونای قشنگتو به رخ همه بکش ؛ )

شد دومی البته :| : ))

آویشن 1393/11/28 ساعت 16:56 http://dittany.blogsky.com

وای خیلی خوب بود
چوپونم چشم نخوره نویسنده خوبیه.متن و که داشتم میخوندم انگار مثل فیلم داشتم مرورش میکردم.
کلا معلومه قرار خیلی خوبی بوده.خوشحالم که جفتتون خوشحالین

منم موافقم و عااالی ثبت کرد لحظه ها رو ... دخترکمون باهوشه ! قلم خوبی هم داره اینو تازه کشف کردم!
اون وقت چرا نباید وبلاگ بنویسه خودش ؟!
ممنونم آویشن جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد