مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی



 

 

+ مگی شارژ ساختمون مشخص شد. همسایه‌ها پرسیدن واحدی که خالیه ولی مالک داره باید شارژ بده؟ مدیر ساختمون گفت بله... 

- حالا شارژ ساختمون چقدر شد؟

+ ایکس تومن... میگم دختر حالا که باید پول شارژم بدیم، بیا زودتر جمع کنیم بریم سر خونه زندگیمون


* خلاصه بدونید اگر ما تصمیم گرفتیم متاهل شیم، برای یه مبلغ ناچیز پول شارژ ساختمونه:))) آره


نظرات 11 + ارسال نظر
بهسا 1399/11/03 ساعت 23:10

مگیییییییی

فیش قشنگم:((((

مهر 1399/10/30 ساعت 02:55

خیلی هم عالی
اصلا خونه خالی گناه داره

مرسی از نظر زیبای شما:)))))

محدثه 1399/10/29 ساعت 10:31

شارژ بهانه‌اس، خواسته خلاقیت بخرج بده.... هیجان من داره بالا میره ببینم چی میشه این قصه قشنگ و ریتم آروم ....

خیلی هم خلاقه

ما یه جلسه باید بیایم خدمت شما ببینیم مشکلاتمون حل میشه؟

فیروزه 1399/10/28 ساعت 22:16

عزیزم ، ممنون از اظهار لطفت .... خیلی خیلی دوست دارم خوب و به موقع تصمیم مناسب و به هنگام بگیری .... عجله و تعلل هر دو خطاست .... بی تصمیمی از هر دوی اونها خطرناک تر ..... کاش اطرافتون آدماهای عاقلی باشن که در صورت نیاز شما رو به سمت درست قضیه سوق بدن .... داری بزرگترین تصمیم زندگی رو می گیری ولی نترس ... چون فقط دیکته نانوشته غلط نداره ....یه وقتایی با سر باید شیرجه زد وسط زندگی ....
مگی عزیز هر لحظه از قادر متعال طلب بهترین ها رو بکن .... ایمان دارم بهترین ها نصیبت خواهد شد...می سپارمت به دریای مهربانی خودش

ممنون از همه‌ی جمله‌های قشنگتون بهم قوت قلب دادین

ان‌شالله با کمک خدا و اطرافیان منم بالاخره تصمیمی که باید رو میگیرم

پرستش 1399/10/19 ساعت 19:05

ما مگیمون هرکیو قبول کنه کف بسته طرفداریش رو میکنیم
بعله اینجوریاس

بابا چه فامیلای حامی و پایه‌ای دارم من

فیروزه 1399/10/18 ساعت 23:58

ای جان ، ببین چه راحت خواست دلشو می گه .. برو زودتر عزیزم خرج رو دست بچه نزار ....شادکام باشی و خوشبخت در پناه خداوند

خیلی خیلی ریلکس خواسته‌ش‌ رو میگه
ما نخواستیم زانو بزنه حلقه بده، ولی دیگه اینجوری خودمونی؟

مهربونید فیروزه‌ جون، دوستتون دارم

پرستشگ 1399/10/17 ساعت 18:11

مگی راس گفته پول زور زوره
پاشو برو

ها والا همینم مونده زرتی پاشم برم؟خوب طرفداریشو میکنینا

بانو(: 1399/10/16 ساعت 13:54 http://banoolabkhand.blog.ir

خب من خیلی حسای خوب به ایشون دارم،تو رو که عاشقم اصن،حالا نه اینکه مهم باشه ها ولی گفتم در جریان حسام باشی
آقا اینکه ما دلمون عروسی میخواد،تاثیری در حسامون نداره ها

بله آخر یه کاری می‌کنی بهش حسودیم شه و بیام اینجا همش از بدیاش بنویسم
به نظرم یه دور دیگه بیا رشت ایشون رو ببین... نظر قطعیت رو اعلام کن شاید منم تصمیمم رو قطعی کردم

هانی 1399/10/16 ساعت 12:45 http://www.hanihastam.bayan.ir

انگیزه و محرک بهتر از این؟

والا میبینی؟ یه قرون دوزار پول شارژ شده محرک واسه آقا

خیلی هم خوب
بالاخره همین انگیزه های کوچولوکوچولو هستند که آدم رابه جلو هل میدن

والا
پس فردا یکی پرسید چی شد که چنین تصمیمی گرفتین؟ صادقانه باید بگیم پول شارژ باعث تمام این ماجراها شد

نیلوفر 1399/10/16 ساعت 08:58

اصلا با دلیل به این محکمی قانع شدم رفت...

واقعا منم تقریبا قانع شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد