مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

۱۲ دی ۹۹

امروز یه بخش از خریدایی که کرده بودم رسید.

شب‌تر حرفهای جدی زدیم، بعد مدتها... حرفهای خیلی جدی

پسر مصمم‌تر از همیشه فکر میکنه انتخاب نهاییش منم...

و همین

نظرات 6 + ارسال نظر
... 1399/10/19 ساعت 02:10

مباااااارکه عزییییز دلم
دوستون دارم میدونم پسر هم مثل خودت عزیز و مهربونه

ممنونم

البته هنوز خبری نیست که مبارک باشه‌ها

. 1399/10/15 ساعت 16:42

مگی چرا تو کانال تلگرام نمی‌نویسی؟ الان خیلی پرطرفدار هستن کانال های روزانه تویسی و مثل وبلاگ ها خلوت نیست

والا نمیتونم ارتباط بگیرم با هیچ‌جا... فقط اینجا رو دوس دارم:(

بهسا 1399/10/15 ساعت 12:54

آفرین به تو دختر خوب زود تایید کن
پسر قطعا باید چنین انتخابی می کرد والا مگه ما مگی مونو به این راحتی ها میدیم بره؟؟

ازت ممنونم که الکی الکی منو‌ نمیدی به پسر

مریم 1399/10/14 ساعت 10:17

برایت روزهایی سرشار از امید و خوشی و خوشبختی آرزو دارم

ممنون از شما عزیزم

تو چی فکر میکنی؟
چرا همچنان مرددی؟
داری سخت گیری میکنی به خودت؟

والا سخت نمیگیرم، ولی حس می‌کنم هرچقدر الان بیشتر زمان بدم و فکر کنم بهتره

واقعیتش انتخاب‌های اطرافیانم همه بد بوده و این باعث نگرانی بیشترم شده

نگار 1399/10/14 ساعت 05:58

چرا من اینقدر ترکیب تو و پسر رو همینجوری ندید اینقدر میپسندم

از مهربونیته
امیدوارم ترکیبمون در دنیای حقیقی هم‌ خوب باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد