مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

 

 حداقل باید بدونم اگر خوابم نبرده و اتفاقی بعد قرن‌ها اونم خوابش نبرده و ساعت ۴صبح داریم با هم چت می‌کنیم در مورد چیزای بهتری حرف بزنم، یا اگر بلد نیستم ابراز احساسات کنم اقلا وسط مکالمه خیلی یهو نگم از دستشویی خونه‌ش خوشم نمیاد و به نظرم کاشی‌هاش دلگیرترین کاشی‌های دنیاست.



+ خدا رو شکر به خیر گذشت و در جواب همه‌ی غرهای من نوشت کاری نداره، درستش میکنیم... اصلا ناراحتش نباش

نظرات 4 + ارسال نظر
محدثه 1399/10/13 ساعت 09:59

بعد از انقلاب پست قبلی... یهو زدی کاشی چرا ترو..ر کردی

چقدر خندیدم از دستت
انسان عاقلی نیستم دیگهوالا

بهسا 1399/10/10 ساعت 20:12

و چشمهای قلب قلبی من!

و چشم‌های قلب قلبی پر نورت

دلناز 1399/10/10 ساعت 16:59

چرا من کامنت میزارم تایید نمیشن؟

من که همه رو تایید کردم و تنبلی نکردم این سری

و این یعنی که به خاطرت هرکاری میکنه
و این یعنی که کنارت حالش خوبه و برای این کنارت بودن هرکاری میکنه
شکر خدا

واقعا شکر خدا
نمیدونم واقعا تا کی حاضره تحمل کنه رفتارامو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد