مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هفته‌ی اخیر یکی از پر کارترین هفته‌های زندگی‌م بود احتمالا، حتی پر کارتر از روزایی که صبح‌ها می‌رفتم کارخونه و عصرها به کار دوم می‌رسیدم.


+ غر نمی‌زنم، خدا رو شکر که بیکار نیستم. زیر بار فشار کار له شدن رو به بیکاری ترجیح میدم هنوز...

+ خوابم میاد، دلم از الان برای ماه رمضون تنگه و دوس ندارم انقد زود تموم شه...

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه 1399/02/31 ساعت 12:27 http://1laily.blogfa.com

سلام.دقیقا منم از الان دلم براش تنگ شده..عجیب دوستش دارم.
شکر خدا که بیرون کار میکنی من عاشق کار بیرون هستم اما الان اولویتم مادری کردنه...یکم.خیاطی میکنم اونم اگر گل دخترام بزارن.

کار خونه واقعا بیشتر و سخت‌تره
یه خدا قوت اساسی تقدیم شما

پرستش 1399/02/30 ساعت 10:50 http://Parastesh18.blog.ir/

چشم

نگار 1399/02/30 ساعت 06:44

چون با یک احساس دوست داشتن غلیظ کامنت گذاشتم. با خودم گفتم شاید باورش برات ممکن نباشه برای همین بروز ندادم اما هم تو هم چوپان خیلی شخصیت های زیبایی هستید در قلبم.

ممنون ازت نگار جانم
تو هم که زیبایی در صورت و سیرتت موج میزنه

نگار 1399/02/30 ساعت 05:29

مگییی،الان که دیدم استوریم رو سین زدی،یکهو دلم برای مگ لاگ تنگ شد.چه حالی ام کردم که پست جدید داشتی

نامردی بود امروز بخاطر فشار کاری افطار و سحرم خیلی سبک بود دلم الان عکس مذکور رو می‌خواد دختر

+ ضمن اینکه انقد حس خوبی بود که کامنت داشتم ازت، باور کن

پرستش 1399/02/30 ساعت 03:27 http://Parastesh18.blog.ir/

ماه رمضون رو واقعا منم دوس دارم ! قطعا برای کسایی که شب زنده دارن و روزه میگیرن ماه جذاب و وصف ناپذیریه

مرسی از توضیحت دختر خوبم
لطفا دعام کن هر وقت که یادم کردی

پرستش 1399/02/30 ساعت 03:25 http://Parastesh18.blog.ir/

اینقدری که من موقع دیدن چند پسته نخونده ازت ، دست و پامو گم میکنم ! موقع دیدن پستچی از آوردن بشته بی خبر ذوق نمیکنم

عزیززززززم

The same 1399/02/29 ساعت 22:12

این مرحله از چاپلوسی که تو برای ماه رمضون کردی واسه امام علی هم هنوز قفله!!

چه پیگیری دوست خوبم
از بعد معنوی به قضیه نگاه نکرده بودم و صرفا در مورد دلتنگیم گفتم چون خیلی جو خونه‌مون رو توی این ماه دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد