مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

براش یه عکس می‌فرستم و میگم من یه همچین اتاقی می‌خوام، می‌تونی بسازیش برام؟ 

با یه استیکر نومیدانه می‌نویسه خدا‌ کنه که بتونم.


+ یه اتاق چوبی و یه میز کار و یه تخت یه نفره‌ی چوبی با یه عالم بالش روش

نظرات 3 + ارسال نظر
x 1399/01/20 ساعت 19:25 http://malakiti.blogfa.com

مگی همش فکر می کردم اشنایی تون به کجارسیده

به جای خاصی نرسیده
البته یه چیزایی پیش اومده دوس دارم بنویسم ولی هی پشیمون میشم، احتمالا خصوصی می‌نویسم درباره‌ش

براش آرزوی موفقیت می کنم

مرسی مامان هیجان‌انگیز

محدثه 1398/10/16 ساعت 08:12

چوب چوب... من عاشق چوبم مگی عزیزم... مگی جان چه شکلی هستی؟ رخ بنما ای جان

ای مهربون

من رو یه دختر خیلی ساده و له تصور کن لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد