مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی حال زندگیم خنکه

امشب وقتی اومدم توی تختم احساس کردم خیلی حالم خوبه، یهو یادم اومد دلیلش اینه که بعد مدتها به خودم حال دادم و یه مانتو خریدم. امیدوارم که خوش بشینه به تنم... 


بعد ۱۰ روز‌ پسر رو دیدم، چند روزی اون سفر بود و بعدم من تهران بودم. خلاصه‌ش که نشده بود ببینیم همو... چقد چسبید ملاقات شبانه‌‌مون، با اینکه مجبور شدیم بریم دکتر ولی بازم خوب بود. چقد حرف زدیم با هم و بهش از بهسا گفتم، از وبلاگم، از خیلی‌هاتون... پسر همیشه به بهترین شکل با قضایای این چنینی برخورد می‌کنه و همیشه سعی می‌کنه خودشو مشتاق آشنایی با دوستان مجازیم نشون بده:دی


دلیل دیگه‌ی خوشحالیم؟ اینکه این ماه بالاخره احتمالا یه سفر‌کوچولو میرم، به کجا؟احتمالا شهر محبوبم شیراز... البته شاید ^_^ اگر شاه‌چراغ، سعدی و حافظ بطلبن

کاش بلیت هواپیما اینقد بیخود گرون نبود. ۵۰۰ تومن برای این هواپیماها یه کم زیاد نیست؟ 


+ حال خنک مثل خنکی پتو، بالش و تخت یه حال دلچسبه:)

نظرات 8 + ارسال نظر
م.ب 1398/10/05 ساعت 07:28

آره بخدا.خودش مره بوگوته بو،ایجور گولابی رشت بوخوردم،خوج نام داشتی و
خیلی دوس دارم.

ان شاءالله کی ،
شیمی برنامه هان جورا بِه،
شیمی سفر بی خطر و
حیسابی خوش بگذرانید

چقد بامزه و جالب
خوج خیییییلی خوبه
خیلی

پرستش 1398/10/05 ساعت 00:50 http://Parastesh18.blog.ir/

ان شاالله امـــدی خبرم کن مگـــی

م.ب 1398/10/04 ساعت 23:35

مگی چومانِ ره بیمیرم

(کاشکی فصل خوج بو،
ایته پلاستیک خوج شیمی امرا،
سوغاتی ببر دی بی،
شیراز،
عمو مجیدی ره
او کوته خوج خیلی دوس داره)


تی فدا
جوانِ لاکو

آخخخی راستی؟! خوج دوس دارن؟
 
نمیدونم بالاخره رفتنی میشم یا نه دل تو دلم نیست برنامه‌م مشخص شه

پرستش 1398/10/04 ساعت 00:21 http://Parastesh18.blog.ir/

بوشـــــهرم بیا مگی تا پذیرای وجودت باشیم

من نمی‌دونستم جز هانی و طودی دوست بوشهری دیگه هم دارم!
بوشهرتون بطلبه میام


حالت همیشه دلچسب و گوارا

ممنون تیلو
حال شمام ان‌شالله

بهسا 1398/10/03 ساعت 07:33

فقط می تونم بگم
ای جاننننننننننن
طلبیده بخدا
منتظریم

خجل می‌باشم
من تا بلیتمو نگیرم دستم باورم نمیشه
از بس که هی گره به کارای سفرم میفته جدیدا

م.ب 1398/10/03 ساعت 07:20

ایلاهی تی حال احوال دایم دلچسب ببه؛بلامیسر

خودایا لطفا می گُوله مگی پوشت و
پناه ببو

ممنونم مهربون

ایشالا شیمی حالم خوب ببه
مگی خیلی شمره دوس دره

هانی 1398/10/03 ساعت 05:09

بیا اینوررررررررررر

هی وااااای باید بیام انگاری دیگه... اینجوری نمیشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد