مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از تفاوت‌هامون می‌نویسم.

اون همیشه روزشو زود شروع می‌کنه، برای من که اگر مجبور نباشم هیچ‌وقت ۷ بیدار نمیشم زوده... یه مدت تصمیم گرفتم ساعتم رو همزمان با اون کوک کنم و سکوت صبح رو حس کنم، دیری نپایید که دیدم چه کاریه؟ وقتم اضافه میاد و بی‌خیالش شدم:))

ولی اون همیشه زودتر از من می‌خوابید و خیلی هم زودتر از من بیدار بود، در کمال ناباوری (از اونجاییکه دوستام ازم تاثیر پذیرترن)اخیرا مشکل تا حدی مرتفع شده و اون خیلی زود نمی‌خوابه و خیلی زودم بیدار نمیشه! کلی خوشحالم که تونستم ساعت بیداریشو به ۷ ۸ صبح تغییر بدم، زودترم که پا میشد نمیرفت سر کار چون قبل ۹ معنی نداره شروع کارش

امروز از فرصت بهره جوییدم و بهش گفتم بعد از تحویل بسته‌م فرصت دارم، بسته راس ساعت ۷ رسید و من هنوز خونه بودم و از اونجایی که اون میدونست من احتمالا سر وقت نمیرسم سر ساعت خودشو به محل تحویل رسونده بود:دی

بگذریم که منم زود رسیدم و شرمنده‌ش کردم ^_^


نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن 1398/04/05 ساعت 02:45

رو کم کنیتو قربون مسابقه داشتی پس

منم قبلا صبح ها خیلی زود بیدار می شدم ولی از بعد دانشگاه بد عادت شدم شب تا دیر وقت بیدار و صبح تا لنگ طهر خواب. البته قطعا کار مهم داشته باشم به موقع بیدار میشم ، حتی چند وقت پیش یه اتفاق مشابه همین برنامه تو بود که من فامیل و سورپرایز کردم و ۶ صبح بیدار بودم

در گوشی بهت بگم
اگه منم جای تو بودم حتما خودم را میرسوندم
خیلی زود و خیلی به موقع

:دی
تو خیلی خوبی، اما باورت میشه من فقط برای رو کم کنی زود رفتم؟ چون قبلا گفته بود صبح زود نمیتونی پاشی

خب چه کاری بود ... میزاشتی احساس خوب داشته باشه ... بسته راتحویل بگیره و ساعت نه با فراغ بال میرفتی و ازشون میگرفتی...

واااقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد