مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی


فردا روز رکوردگیریه و تمرینات باشگاهم سخت‌تر میشه و هنوز بعد چند ماه براش هیجان دارم. 


تصمیم داشتم برای ۲۴‌م هدیه بخرم براش اما نشد، نتونستم تصمیم بگیرم و می‌دونم اگه هر کس دیگه‌ای بود براش کتاب می‌خریدم. متاسفانه اینم نمیتونم بخرم بنا به دلایلی


عاشق قاشق چنگالای سنگینه حتی به ذهنم رسید براش یه دست قاشق و چنگال سنگین بخرم اما وقتی مستقل نیست و‌ خونه‌ی مامان باشه چه معنی داره همچین کادوی به درد نخوری:(؟


برنامه غذاییم سالم شده، زندگیم خیلی رو نظم بیشتری پیش میره، کارامو دقیق‌تر و کم اشتباه‌تر انجام میدم... اما هنوز وقت خوابم هیچ‌جوری تنظیم نشده و از این بابت حسابی برای خودم متاسفم. چرا که دوست گرامی هر روز ساعت ۱۱:۳۰ ۱۲ خوابه و ۵:۳۰ صبح بیدار

احساس تباه بودن دارم:-“

نظرات 16 + ارسال نظر
آویشن 1398/03/28 ساعت 22:35

نظر منم نیستانگار بلاگ اسکای باهام چپ افتاده

وای واقعا:(؟

آویشن 1398/03/26 ساعت 18:11 http://dittany.blogsky.com

اصلا نمی تونم تو رو تملی تصور کنم چرا پس هر چی اضافه داشتی پاس بده اینور که شاید من یکی دو کیلو چاق بشم از این اسکلتی بودن در بیام

ولی تصور کن حالا نه اونقدرا بیشتر پاهام تپل شده:)

رها 1398/03/26 ساعت 15:50

مگییییییی نظرات رو سانسور میکنی؟!
بعد از اون خاطره چندسال پیش من ی طومار نوشتم از پیشنهادات کادوم چرا نیست! بسم الله

نه رها جانم، من همه رو تایید می‌کنم واقعا حتی اگه از کامنتی خوشمم نیاد!
چرا باید کامنتتو سانسور کنم:(؟

رها 1398/03/26 ساعت 01:58

چرا نظرم نیست!

فکر کنم همه رو تایید کردم

رها 1398/03/25 ساعت 18:19

خاطره چندسال پیش الان دیگه نیست

^_^ آخی

رها 1398/03/25 ساعت 05:32

مگی‌ ی چیز رو این مخ من
تو ب اون لاغری چرا داری‌ لاغر می‌کنی

رفتم دکتر و رژیم داد بهم
البته قصدم لاغری نیست یه مشکلی دارم که برای اون رفتم دکتر اضافه وزنمم در حد ۴ کیلوئه
ولی مشکلم باید حل شه که ربطی به کسر وزن نداره

رها 1398/03/25 ساعت 05:30

ن بابا
ی آدم خیلی خیلییییییییی خیلییییییییییییییی غیر صمیمی برای من ی پیراهن از این کوتاها خرید گفت ببخشید می‌دونم درست نبود اما فکر کردم باهاتون می اومد!!!
اتفاقا خیلی هم خوشگل بود
دیگه مسلما با کسی ک هستی فرد باشعوریه هیچ فکری هم نمی کنه ... خیلی داری خودت رو اذیت می‌کنی ب خدا
اونی ک دلت میخواد رو بخر ب دلش میشینه ....


نه اون طفلی فکری نمی‌کنه ولی خب دوست دارم‌ اولین هدیه‌ه رسمی باشه
تی‌شرتتم مبارکت باشه

x 1398/03/25 ساعت 01:44

ایکس ها تو وبلاگ من نماد مونث ها
و ایگرگ ها نماد مذکر ها هستن
مادرم = ایکس بزرگ
من = ایکس کوچیک
پدرم= ایگرگ بزرگ
برادرهام = ایگرگ متوسط و ایگرگ کوچیک

حالا نسبت های فامیلی هم مشخص میشه مثلا دختر خواهر ایکس بزرگ = دخترخاله ام!

پ.ن : معادله چند مجهولی شد؟! :دی

مرسی از توضیحات دقیق و کاملت

نل 1398/03/24 ساعت 16:25

خودنویس یا خودکار هم خوبه.
هم شخصیه هم همیشه همراهشه هم باتوجه به پستهای قبل زیادی هزینه گزافی نداره.(البته قیمت جدیدی ندارم:)) ) هم نه زیادی صمیمانه است نه ... .

از من ناراحتی؟
کامنتهام تایید نمیشن... .

نه نل، چرا باید ناراحت باشم عزیزم؟
یا نرسیده، یا ندیدم که تایید کنم
باز الان میبینم

مررررسی از نظرت دختر

آویشن 1398/03/24 ساعت 02:22 http://dittany.blogsky.com

تو که وزنت خیلی خوبه ، انقدر به خودت سخت نگیر. مواظب باش داری رژیم میگیری ❤❤❤

آویش تپلی شدم، جدای از این چربیم زیاد شده بود و برای این رژیم گرفتم

آیدا 1398/03/23 ساعت 17:57

فندک هم خوبه،اکثرا پسرا خوششون میاد.

راس میگی!
با اینکه از همه‌ جور مواد مخدر متنفره اما گفته بود فندک دوست داره!
شاید همینو بخرم براش

رها 1398/03/23 ساعت 16:34

بخر کادو رو اگه تو داده بخری
خوشحال میشه
ی تیشرت جذاب حتی ..

خیلی دوس دارم براش تی‌شرت بخرم رها، ولی به نظرم صمیمانه میاد

سلام بهترین کادو برای خانم لوازم ارایش و ادکلن

آخه اون که خانوم نیست اینو باید به اون بگی‌ که برای من چی بخره

بریدا 1398/03/23 ساعت 11:36

خودشو اذیت نکنم! باشه

:)))

بریدا 1398/03/23 ساعت 10:39

اممممم ساز دهنی ندوست؟

هوف!
فک نکنم
خودشو اذیت نکن تقریبا بیخیال کادو شدم

گیلاس 1398/03/23 ساعت 09:03

چه شباهتی ما همیشه ۲۴ رو جشن میگیریم.چون ۲۴ ماه آشنا شدیم.حس میکنم شما هم اینجوری هستی.

نه اینجوری نیست و از اون خنده‌دار تر اینکه آشناییمون روز دقیقی نداره
چون آشنا بودیم از چند وقت پیشا
همیشه در چونان روزی خوشحال باشین ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد