مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از روزی که رفته سفر هر روز بهم میگه حتما منو با خودش میبره و احساس می‌کنم از اینکه خودش رفته و منو نبرده احساس گناه می‌کنه! 

با اطمینان می‌تونم بگم حسش همینه و احساس می‌کنه چونان وظیفه‌ای داره و نتونسته از پسش بر بیاد.


+ آدمی که  رمانتیک نیست و آدمی که بی‌اندازه درون‌گراست.

+ من اما می‌دونم بلدم رمانتیک باشم، فقط وقتی انتخاب کنم.


نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن 1398/03/26 ساعت 18:17 http://dittany.blogsky.com

خب من دلم کوچیکه نمیشه واسه تو اینجوری باشه

آویشن 1398/03/24 ساعت 02:31 http://dittany.blogsky.com

علاقه مندی های متفاوت ، قطعا ته این تفاوت ها یه رابطه خوب در میاد، حالا ببین کی گفتم

حالا اینو میذارم رو حساب حس ششمت
ولی همیشه‌م اینجوری نیست آخه

بهسا 1398/03/20 ساعت 09:06

فقط جمله اخرت!
دقیقا همینه وقتی که انتخاب کنم!
دوست دارم نوشته های دلانه طور جدیدتو...لدفنی بازم بنویس

بهسا همیشه حس خوبی میگیرم از دیدن اسمت اینجا

چون اینکه کسی رو تو دنیای واقعی داشته باشی و اینجا از دستش بدی اصلا خوب نیست تو همه جا هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد