مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

غمگینم مثه کسى که باید بازى والیبالشو تنها ببینه... 


+ مجرد بودن همه چیش خوب تر از متاهل بودنه! جز اینجاهاش:دى


نظرات 6 + ارسال نظر
دلژین 1396/03/15 ساعت 17:54 http://delzhin.blog.ir

اوا به خوودا خالی نبووود

:))))

اع منم کامنت گذاشته بودما خودت تایید نکردی یا نرسیده؟

من همه رو تایید مى کنم که

دلژین 1396/03/14 ساعت 09:03 http://delzhin.blog.ir

این کامنت خالی چیه؟
گوشی رو دادی دست بچه ت برام کامنت بذاره:)))؟

BoBo 1396/03/13 ساعت 16:02

عاقا لطفا وقتی ازدواج کردی و خواستی فوتبال یا والیبال نگاه کنی، هی پا نشی بری آشپزخونه و بعد از ده دقیقه هی بیای بگی؟ چی شد؟ چن چندن؟!
بشین مثه یچه آدم بازیتو نگا کن دیگه! و درضمن وسط بازی هم هی حرف نزن و هی نگو این کچله کیه؟ همه سوالاتت رو بعد از بازی بپرس!
و اگه فوتبال میبینین و همسرت طرفدار یه تیمیه و گل میخوره لازم نیست بهش بگی : "گل خوردین که!" خودش میبینه! یا از آشپزخانه داد بزنی: "شما گل خوردین یا زدین؟"
خلاصه طوری نباشه که همسرت بگه: متاهلی همه چیزش خوبه، فقط همین با هم فوتبال (والیبال) دیدنش بده!

:)))))))))))
این کامنت عالی بود، خیلی خندیدم

خوبه دیگه کسی نمیگه چرا اینقد حرص میخوری جیغ میزنی :)))) تازه فحشم میتونی بدی

این کامنت منظورت بود؛) :)))
تازه رویت شد!!!

من مبهم 1396/03/12 ساعت 20:21 http://manmobham.blog.ir/

مجوز دیدن من صادر شه.تنها که سهله حاضرم بی صدا ببینمش.
میخوای من بیام دوتایی ببینیم؟؟؟؟

هاها شما ایشالا بعد کنکور اذن دیدن انواع مسابقات رو دارى؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد