مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پاگشا... بدون دعوت!

نیلو اخرین دوست مجردم از دوران دانشجویى متاهل شد...

امروز با شوهرش دیدمش، اومدن دیدنم و برام گل آوردن جهت آشنایى با مقادیری کتاب... واقعا اشتباه مى کنم میگم دوستاى من یجور عجیبى باهام مهربونن؟ از شعور زیادشون کلی خوشم اومد، دلم مى خواست شوهر گرامیشم ماچ کنم که روم نشد؛)

  

من همیشه نفر آخر بودم، همیشه... من همیشه اونی بودم که تصمیم نمى گرفتم، همیشه اونى بودم که از ترس تصمیم اشتباه هیچ تصمیمى نمى گرفتم.

حالا هم ابدا و اصلا تمایلى به تاهل ندارم، ترجیحم اینه یک مدت به خودم، رفتارهام و تنهایىم فکر کنم. من تنها هدفى که دارم کار و کار و کاره... اخیرا به درس هم فکر مى کنم. اما واقعا الویت یه دختر به سن و سال من باید اینها باشه؟ واقعا نداشتن آرزوى تاهل نشون از افسردگى و روح بیمار نداره؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
x 1396/02/17 ساعت 20:29

خانواده ی خیلی محترمی دارید که در مورد ازدواج تشویق یا ترویج ندارن

نه خیر خیلى هم جالب نیست، باعث میشن آدم دلش نخواد تاهل رو تجربه کنه

Maryam 1396/02/17 ساعت 11:22 http://doshize.blog.ir

سلام
خخخخخخخ شوهرشو ماچ کنی
اینکه دوست ندارید متاهل شین فکر کنم نوعی فلج روحی باشه تا افسردگی
افسردگی یعنی شخص به ته ته زندگیش می رسه و دلیلی برای نفس کشیدن نمی بینه اما شما هدف دارید من حس می کنم شما یه زمانی رو بیش از اندازه تو دریای تلاطم انداختید و حالا روحتون به خواب رفته یعنی فلج روحی
کمی به خودتون استراحت بدین
نمیخوام کامنتم طولانی شه ختم قرآن گذاشتم اگر دوست داری بیا بخون شرکت کن گلم

سلام
فلج روحى...
آره احتمالا باید همین باشه
البته که تلاطمى نبوده، روحم یه کمی مرده ست.

هانی 1396/02/15 ساعت 14:55

چهار جلسه نشست و برخاست با دوستان تازه ازدواج کرده براتون می نویسم+لایک روزانه دست کم 100 پست اینستاگرام با تم "منو عشقم بهویی". خوب نشدی بیا مرحله بعدی درمان!!! رو شروع کنیم برات

نمی خواد
من واسه این چیزا پول نمیدم
برو برو آقا جای دیگه کامنتتو پهن کن:))

x 1396/02/15 ساعت 14:44 http://malakiti.blogfa.com

من یه تعداد زیادی رو میبینم تو سن ۱۸-۱۹ سالگی ازدواج کردن و خیلی برام جای تعجبه ....

نه عزیزم نداشتن ارزوهای این مدلی نشون دهنده ی افسردگی و ... نیست
چند وقت پیش دوستم در این مورد ازم سوال کرد که چرا کسی رو تحت هیچ عنوان و اسمی تو زندگیت راه نمیدی ؟ گفتم خدا یه تعداد محدودی از ادم ها رو کامل و بدون نیمه ی گمشده افریده و من از اون تعداد محدود و خاصم !!
حالا میدونی چی برام عجیبه ؟؟؟ این که کسایی به سن و سال مادر و پدرم خیلی اصرار دارن که چه دختر چه پسر تا وقتی ازدواج نکرده بدبخت و بی سر و سامونه و بی عاقبت به خیریه !!!! نمیدونم این همه خیانت و طلاق و ... رو نمی بینن تپ جامعه که فکر می کنن هر کس ازدواج میکنه خوشبختیش تا اخر عمر تکمیل میشه .؟؟؟

به نظرم کارشون درست تره:دی
یا ادامه میدن با همون آدم یا جدا میشن که باز فرصت دارن من اگر بچه م بخواد زود ازدواج کنه تشویقش می کنم
ما تو خونواده مون هیچ تشویق و ترویج ازدواج دیده نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد