مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بازم بخوابیم؟

وی یک روز مانده به تولدش فقط و فقط تمایل به خواب نشون میده، با هیچ کادو و هیجانی هم گول نمی خوره و از تخت بیرون نمیاد. خواب عزیزم، تو بهترین کادو برای من تنبلی


+ وقتی پاشم کامنتا رو می خونم و جوابم میدم، قول میدم:دی

نظرات 10 + ارسال نظر

من تبریک گفته بودما! کامنتم انگار گم شده!

هست هست!
مگی تنبل بی حیا دیر تایید میکنه
هوووف

سلام
تولدتون مبارک
ان شاءالله که موفق و سلامت باشید

سلام
خیلی ممنونم از تبریکتون... کادو لازم نبود عمو یادگار

x 1395/11/11 ساعت 23:50 http://malakiti.blogsky.com

تولدت مبارک مگی ِخواب الو :)))

مرررسیییی :))))))

عااااااااااقاااااااااااااااااا تبررررررررررررررررررررریک فراووووووووووووووووووووون مگیییییییییییییییییییی

بانو میم 1395/11/11 ساعت 21:28

توووولدت مباااارک

شباهنگ 1395/11/11 ساعت 20:30 http://nebula.blog.ir

هنوز خوابی؟

نه نذاشتن بخوابم رفتم سر کارم:)))))))))

مرادی 1395/11/11 ساعت 19:43

خواب بخیر :))

اذر 1395/11/11 ساعت 18:28 http://azar1394.blogfa.com

به به تولدت مبارک بانوی جوان

شقایق 1395/11/11 ساعت 17:32

فقط 20 دیقه دیر کردم:(
میخواستم خودم تبریک بگم قبل اینکه پست بذاری.
تولدت مباااااااارک.
امیدوارم سال خوبی باشه و غما کمتر بشن و شادیا و شیرینیا و خواب ها بیشتر.:)
و خوب بخوابی بعد یه عالمه بدو بدو

عزیزم عزیزم...
چقدر خوبی که می خواستی به وقت تبریک بگی آخه
بعضیا همیشه به وقتن دختر شمام از اون دست آدمایی

می سا 1395/11/11 ساعت 17:26

عالیییییی بود موهبتیست این خواب، خوابهای خوشگل خوشگل ببینی و حسابی باتریت شارژ بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد