مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هنوز وقتی میام اینجا لبخندم عمیق تر میشه... با اینکه جز خودم و یکی دو نفر کس دیگه ای اینجا نیست

احساس می کنم کلافه ترین دختر روی زمینم...


+ کامنتها رو هنوز نخوندم(صادقانه)، پی ام های تلگرامم رو ایضا، احساس کردم باید بیام و دو سه کلمه ای بنویسم تا روحم آروم بگیره

+ این روزا خیلی یواشکی احساسات تازه ای در من حلول کرده، نمی دونم اسم اون احساس چیه؟

+ سه روز خیلی خیلی خیلی پر کار در پیش دارم و بعد اون برنامه ی دو تا سفر کوچولو رو انشالله خواهم داشت. مقاصد هم مشخصه و باید تا قبل اسفند که هزار هزار کار به کارای اصلیم اضافه میشه برم و به رسالت تفریحناکم برسم، روحم تشنه س تشنه... :-" 


نظرات 15 + ارسال نظر
طـ ـودی 1395/11/08 ساعت 22:28

خوشحالم که دوستش داشتی و داری

خیلی... خیلی

منم هستم

+ایشالا خوب باشی همیشه

مرسی که هستی... وبلاگ من پرتقال های دیوانه ی زیادی داشته، مرسی که هستی و اینجا رو پرتقالی تر میکنی

طـ ـودی 1395/11/07 ساعت 23:20

ببین چقد آدم هنوز دوستت دارن هنوز میخونن مگلاگتو!

آره طودی... دیروز داشتم فک می کردم چقدر اون روزی که قالبو برام درست کردی بودی تو آسمونا بودم، باعث شدی بیشتر تر اینجا رو دوس داشته باشم.

سمیرا جدید 1395/11/06 ساعت 22:07

من همیشه هستم شاید توی هر روز چندین بار، ولی توی کامنت گذاشتن تنبلم ببقشید

مثل خودمی عزیزم؛) منم خیلی جاها میرم کاملا ساکت

فاطمه -اصف 1395/11/06 ساعت 13:19

و منم


فاطمه ی عزیزم...

طلوع ماه 1395/11/06 ساعت 12:24 http://mmnnpp.blog.ir

مگی؟؟؟به جز خودت و یکی دونفر دیگه کسی اینجا نیست؟؟؟
دیگه نبینم از این حرفا بزنی دخترجان

:))))))
خب الحمدلله بیشتر از یکی دو نفریم انگار

*زهرا* 1395/11/06 ساعت 11:51

منم هستما...همه پستات رو هم میخونم...اما میبینم فرصت نداری کامنت بخونی یا ج بدی دیگه ترجیح میدم خاموش باشمو مزاحم نشم :دی

چقدر شما ها روشنید، انسانهای نیک با فکرهای روشن...
مراحمی زهرای عزیز، من از خوندنت خوشحال میشم

مینو 1395/11/06 ساعت 10:27

مگی جانم میخونیمتاااا مگه میشه بهت سر نزنیم
الهی همه ی کارات به خوبی و خیر وخوشی پیش بره.

مرسی مینو، مرسی که هستین خیلی خیلی
امیدواااارم

طـ ـودی 1395/11/06 ساعت 00:26

سه نفر، منم میام ولی حرف نمیزنم

اه این دختر خوبه اومد باز

Ali 1395/11/05 ساعت 20:40

Ma ham k kolan nadide gerefte shodim

خوشم میاد خاموشا بهشون بر می خوره

این کامنت صرفاً جهت اظهار وجود میباشد و هیچ کاربرد دیگری ندارد!



چه جهت خوبی داشت، مرسی بهمنی جانم
تولدتم مبارک هر روووزی که هست

بریدا 1395/11/05 ساعت 18:11 http://eshkaft.blogsky.com

ما اینجاییم مگی فقط رو نمیکنیم :))

مرسی بریدا:))) ممنون که رو کردی

بانو میم 1395/11/05 ساعت 17:39

ووووی هوووراااا مگی سفر میکند...

هورااااا :))))))) :دی
الهی بلا نازل نشه!!!

تک مدی 1395/11/05 ساعت 16:07

من که همیشه هستم:)
فقط دقیقا بدو بدو دارم همش

بدو بدو هاتو قربون دخترووو
جالبه این چن وقت خیلی خیلی به فکرتم

مرادی 1395/11/05 ساعت 15:08

امیدوارم وقتِ آزادتون افزون‌تر بشه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد