مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شادابطورم :دی

خوب خوب، من حالم خوبه... من تونستم از حال خیلی بد به حال خیلی خوب پرت کنم خودمو! آخیششش


حالا بگم براتون، گفته بودم دعا کنید و شمام دعا کردید یقینا، خوب؟ یکیشون با برنامه انگار داره شدنی میشه، حالا نه که فک کنید اتفاق خیلی بزرگیه ها... نه اتفاقا یه اتفاق کوچیکه! ولی همین قدمای کوچیک که برای زندگی برمیداریم میتونه ما رو به موفقیت نزدیک تر کنه، منم از تمام این اتفاقای کوچیک نهایت لذت رو می برم و به آینده ی روشن تر فکر می کنم. 


باهاش حرف می زدم، میگفت تو خیلی ایده الیستی، یا همچو چیزی، محترمانه گفت اما قطعا تو دلش متاسف شد برای من و افکارم... خب من همینم! واقعا انگار آدم روزای معمولی، رکود و سکوت نیستم. انگار زندگی من و تک تک روزهاش میل به کمال دارن، میل به داشتن هیجان های زیاد و پیشرفت... 


امروز خواهر می گفت من اگر تو رو نداشتم چی کار می کردم واقعا؟ من فک نمی کنم خیلی آدم خفنی هستم با برنامه های خوب ولی اقلا برای خواهرم اینطور به نظر میام و این خیلی خوبه، اینکه حس می کنه تنها نیست و من میتونم خیلی کمکش کنم و پل خوبی هستم برای ارتباطاتش... 


زندگی خوبه بچه ها، بیاین خیلی کوشا زندگی کنیم تا نیوشا باشیم، بعله! بعله! بعله! 



+ خدایا کمک کن بهمنی داشته باشم تفریحناک، باب میلم و اینها، ببین خدا یع

نظرات 8 + ارسال نظر
آویشن 1395/10/25 ساعت 04:06 http://dittany.blogsky.com

بهمن ماه با وجود ما مگه جرات داره بد بشه؟

آره بابا چرا نداره؟ اینقد راحت میتونه بد باشه آویش

طلوع ماه 1395/10/22 ساعت 14:34 http://mmnnpp.blog.ir

نمیدونم با اون مکالمه ی پست بعدی هنوزم شادابطور هستی یانه.
امیدوارم همیشه شاد و پر انرژی باشی.
مگی چرا اینقد کامنتا رو دیر تایید میکنی و جواب میدی آخه
من هروقت اینجا میام پنج شیش روز بعدش میام کامنتمو ببینم

هستم هنوز هستم:دی
بخدا اینقدرررررر سختمه بیام تو وبلاگ و جواب بدم، اینقدر اینقدر وقتم کمه یعنی
شرمنده م بخدا:دی ولی دیگه تایید می کنم مرسی که هستین واقعا *-*

پری همشهری 1395/10/21 ساعت 07:45

سلام مگی قشنگم
دلم واست تنگ شده عزیزم
خداروشکر که اون روزهای سخت داره واست تموم میشه و تو داری به همون مگی شیطون همیشگیت تبدیل میشی
بوس بوس

سلام
وای وای پری
تو کجاااااایی عزیزم؟ بله من همون شیطون وحشی خودتون شدم دوباره=))) :))))

mahee 1395/10/21 ساعت 00:55

چقد خوبه این حسو بهت داره

آره واقعا...
حس جالبیه

پریسا 1395/10/21 ساعت 00:53

سلام ... برای افزایش شادابی شما تهران روتجویز میکنم خدارو چه دیدی شاید مثل رستم شدی
تهرون جاییه که رستم توش گرزشو گرو یه نون سنگک گذاشت

سلام
وایش دلمو می بری پریسا! وایش...
من نمیدونستم تهرون یه همچو جاییه

پریسا 1395/10/21 ساعت 00:01 http://mylife.blogsky.com

برای خوب بودن عزیز بودن نیاز نیست خیلی شخصیت مهمی باشی یا کار خاصی انجام بدی همین که خواهرت دوستت خانواده ت حس کنن در کنارت آرومن کافیه.
به امید بهترینها برات گلی.

هوم واقعا، اینکه یکی حس کنه میتونه بهم تکیه کنه خیلیییی موفقیت بزرگیه
ممنون از لطفتون :)

مرادی 1395/10/20 ساعت 23:57

تا باشه از این پرتاب شدن ها به حال خوب :دی‌‌ :))

:) واقعا

می سا 1395/10/20 ساعت 23:01

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد