مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از اینا خوشم میاد.

از اینکه استادم به دانشجوهای اونجاش گفته من تو رشت یه دانشجوی تیز(!) دارم خوشم میاد.

از اینکه برای اولین بار در عمرم دارم درسی رو که هیچی ازش نمی دونستم می خونم خوشم میاد.

از اینکه ف و ر هر دو هم تیمی های من دانشجوهای زرنگ یه دانشگاه خوبن و من دانشجوی درس نخون دانشگاه آزاد رشت خیلی خوشم میاد. 

از اینکه بچه ها از شهرای دیگه پا میشن تا رشت میان برای جوییدن علم خیلی خوشم میاد.

از اینکه ساعت ها بشینم پای کتابام و گذر زمان رو حس نکنم خوشم میاد.

از اینکه بچه ها بهم میگن کمال گرا خیلی خوشم میاد(کمال گرا؟! نق نقو؟! یا حقیقتا کمال گرا؟)



+ منتظرم شمام بگید باز اگه از چیزی خوشتون میاد:دی مثه همیشه

+ این سری قول میدم جواب بدم هرچند کوتاه!

+ ضمنا از اینکه وخخختم مال خودم نیست هم خوشم میاد و هم بدم میاد.


نظرات 8 + ارسال نظر
BoBo 1395/09/23 ساعت 04:06

شکلک آسوده شدن خیال! از اینکه بقیه پروژه های سری لو نرفتن هنوز!
واقعا فکر میکنی خفنه ینی؟!
الان در مرحله نوشتن طرح فیلم هستیم (ینی در آغاز اینکار!) خلاصه اش اینکه هنوز اوایلشیم ;)

=)))))
آره بابا خیلی جالبه
گفتی ناسا یاد علایق استادم افتادم، اصلا یک هیجانی نشون میده سر مسائل ناسایی

من، منم 1395/09/23 ساعت 03:09 http://tasnim1375.blog.ir

خیلی دوست دارم یه روز سر فرصت چیزایی که خوشم میاد رو لیست کنم و از این پست ها بذارم و مطمئنا آخرشم می نویسم که ایده شو از تو گرفتم :))

خیلی هم عالی، حتما این کارو بکن تسنیم جون:) :*

BoBo 1395/09/23 ساعت 00:48

خب جویا میشدی :دی
پروژه خفن؟!
خدایا ینی کدوم پروژه‌ام لو رفته؟ خدایا نکنه که فهمیدن دارم سایت ناسارو حک می‌کنم؟! شایدم فهمیدن که دارم آپولو هوا می‌کنم؟! ینی اینا لو رفتن؟!
حالا دقیقا از کدوم یکی می‌خوای بدونی؟!

پروژه نقاشی دیگه:)))))))))))))

BoBo 1395/09/22 ساعت 01:47

فقط اومدم نظر بدم که تمام این حسایی که داری، عالین و چون خودم درکشون کردم، میفهمم چی میگی ;)
و همین حسها شدیدا میشن محرک و انگیزه واسه پیشرفت ;)

خیلی مرسی که می فهمی بوبو
امیدوارم که بشن، دیروز هی می خواستم جویای احوالاتت شم و ببینم پروژه ی خفنتون تا کجا پیش رفت؛)

شهرزاد 1395/09/21 ساعت 20:59

من تو این برهه از زمان فقط و فقط تنها جایی که آرامش روانی دارم دانشگاهه و از هرچیزی که مربوط به اونجاس خوشم میاد و واقعا از هرچیزی که به اونجا مربوط نیست بیزارم فعلا! :(

خب بزن قدش!
چون منم دقیقا وضعیتم مشابه وضعیت توئه
البته کارگاه هم خوبه الحمدلله... خونه هم آرومه، ولی من آدم آرامش نیستم دیگه

باران 1395/09/21 ساعت 19:43

مهربونی از خودته جونم
باران رحمت
اون برفه در راهه نه باران
من رو فراموش کردی روله ؟
من که عاشقتم مثل روز اول مگی جونممم
الان بیادت اومد ؟

+
من یه سوال دارم نمیدونم اینجا میشه پرسید یا نه ؟
یا جای دیگه ؟؛ )

یادمه باران جان:)
یه باران دیگه برام خصوصی گذاشته بود و گفته بود جدیده، فکر کردم شاید شما اونی؛)
همینجا بفرمایید عمومی

zahra 1395/09/21 ساعت 19:07

من الان فقط دلم میخواست تنها عشق زندگیم عاشقم بود و کنارم،نیست بدجورم نیست دلم تنگ میشه براش خیلی تنگ ولی کاری ازم بر نمیاد میدونم بی ربط بود ببخشید

عزیزکم، از اون دست احساساتی که مگی سعادت درکش رو نداشته گویا
از این حشا داشتما، ولی نه به این صورت، درهرحال ما میتونیم دعا کنیم اتفاقای خوبی برای دوستمان زهرا بیفته، هوم؛)؟

باران 1395/09/21 ساعت 18:50

من از تو خیلی خووووووشم میاد
از مهربونی هات خوشم میاد
از آرامش عجیبت واقعا خوشم میاد.

چقدر مهربون و لطفناک...
یک باران نو در راه است؟ کدامین بارانی شما؟ کدام رحمت؟ خواننده ی جدید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد