مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

از این کارای خیر که من نمی کردم هیچ وخ

شماره ی کارتم رو اینجا میذارم، من ابدا فکر نمی کردم شما ها مایل باشید کمکی کنید از راه مجازی و ... من حقیقتش زیاد راحت نیستم پول کسی رو حتی برای چند ساعت هم نگه دارم مگه اینکه طرف خیلی خودی باشه، هیچ وقتم برای این کارهای خیر پولی جمع نمی کردم چون با روحیاتم سازگار نیست و نگران میشم که نکنه کسی فک کنه واسه خودم برداشتم، نکنه نگران شن پولشون جای بدی خرج شده و الخ

فکر هم نمی کردم اینقدر کامنت داشته باشم تو اون پست، ببینیدمبلغ و رقم(!) تو کمک کردن هیچ اهمیتی نداره، یعنی واقعا هرکسی هرقدری که می خواد می تونه کمک کنه و این خیلی خوبه که شما ها خیلی هاتون مشتاق بودید. به همین دلیل به قول خواهرم که تو پستاش می نویسه بر آن شدم(!) که شماره ی کارتم رو اینجا بذارم و ازتون خواهش کنم هر مبلغی رو به حسابم می ریزید اطلاع بدید، ضمن اینکه احتمالا هفته ی آینده روز عملش هست و تا اون روز میتونید پول بریزید و یادم بندازید این پست رو بردارم زود:| ¡


 

 6395991106379324


میم.ر هستم. شماره کارت هم شماره ی کارت خودم هست با اجازه تون


ضمنا می دونم به هویتم دست پیدا کنید از طریق کارت و خب پرواضحه که من راضی نیستم از سر کنجکاوی اسم و رسمم رو بفهمید و شماره ی این کارت صرفا جهت کار خیر گذاشته شده:)

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم 1395/09/13 ساعت 08:43

سلام مبلغ ناچیز سیهزار تومان ریختم

خیلی هم ارزشمنده عزیزم

تارا 1395/09/10 ساعت 17:33

سلام مگهان جان
منم یه مبلغ کم رو به کارت شما انتقال دادم.
انشاالله با همین کمکهای کوچیک پول عمل کامل جورشه
ممنون که باعث یه کار خیر شدی

سلام عزیزم
شما عزیزی، عزیز
الهی هزار برابرش به زندگیت برگرده تارا جان

پ 1395/09/10 ساعت 12:22

مگی جان من یه مبلغ خییلی ناچیز ریختم به حسابت(30 تومن) کاش بیشتر میتونستم ولی متاسفانه در همین حد بود توانم، امیدوارم پولش جور بشه.. و اینکه دیدم فامیلیت فامیلی منه مثل دیوونه ها الکی ذوق کرده بودم جلوی عابربانک ده دقیقه:دی

=)))))))))
من چقدر خندیدم از ذوقت
با تشکر از خانواده ی شما
عزیزم شما سه میلیون ریختی اصلا انگار، والا بخدا

باران 1395/09/10 ساعت 01:36

اگر این داستان پارسال می افتاد میتونستم براش یک کاری کنم .
اما الان چون تو شغل قبلیم نیستم عملا هیچ کاری جز دعا از
دستم بر نمیاد :(
ایشالا حالش خوب بشه.آمین.


کد :
24369:)

ممنونم دختر خوب
دعا از دستت بر میاد، نمیاد؛)؟ بهترین کمکه

بانو(: 1395/09/09 ساعت 23:44

مگی من مبلغ خییییییییلی کمی میتونم کمک کنم متاسفانه،ببخشید

بانو، قرار نیست همه کمک کنن که!
هست؟! دعات بیشترین کمکه براش اصلا

مونا 1395/09/09 ساعت 16:58

سلام شما از تینا وبلاگ جلبک خبر ندارید..باهاش در تماس نیتسد؟

نل 1395/09/09 ساعت 16:53

مرسی ک شماره کارت گذاشتی:)
مگهانم شما یک موجودی بگیر الان از کارتت و تاهفته دیگه بهش دست نزن و خواستی مبلغ برداری میفهمی چقدر باید برداری.اینجوری لازم نیس ما هم بیایم بگیم چقدر کمک کردیم و باحالتر میشه قضیه^_^
اگر راحتی اینجوری:)

ممنونم نل عزیزم
این کارو کردم؛)
اصلا دیگه لازم نیست کسی بگه

سلام
بی هیچ بهونه ایی مبلغی که می تونستم کمک کنم رو انتقال دادم
امیدوارم که تونسته باشم کمکی کنم و اینکه هر چه زودتر بهبود پیدا کنه
ممنون از شما که اینکارو انجام دادید
با بهترین آرزوها

سلام
چقدر دلتون بزرگه شماها آخه :)
انشالله و همچنین بهترین آرزوها برای شما

م 1395/09/09 ساعت 14:14

چه خوب که بقیه مشتاق بودن و واکنش‌ها اینقدر مثبت بوده! متاسفانه من حساب ندارم که بتونم انتقال بدم و همش نقده :دی ولی سعی می‌کنم کم هم اگه باشه ، کمک کنم :)

یس خیلی مشتاق بودن و هستن
فداشونم میشم بنده اصلا؛)
خیلی ازت ممنونم میم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد