مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

زندگی چقدر قشنگ میشه گاهی :)

من هیچ وقت برای کمک به هیچ کسی از آدمای دور و برم پول نگرفتم، هیچ وقت... همیشه میگم یک! ممکنه بهم اعتماد نداشته باشن! و دو(!) عموما هر کسی موردی رو برای کمک کردن دور و برش پیدا می کنه و منتظر دعوت من نیست.

اینجوریاس که هیچ وقت نگفتم یکی هست که نیاز داره فلانی، بیا و کمک کن...

بعد اینکه امروز وقتی از مراسم می اومدیم یکی از دوستای بابا بهش زنگ زد و گفت یه مشکل فوری داره و بچه ای رو می خوان عمل کنن که مادر و پدرش رو بخاطر مشکل قلبی از دست داده و برای عملش هنوز نیاز به مقداری پول دارن

بابا این ماه کار خیرش رو کرده بود و من شک ندارم خیلی خیلی دستش خالیه، ضمن اینکه متاسفانه جاهایی که کمک می کرده در جریان وضعیت مالی ما نیستن و فکر می کنن همه چیز مثل سابقه... بابا هم اصلا روش نمیشه بگه شرایط خوبی نداره، اینطوریه که از مامان قرض می گیره و کمک می کنه هنوز!!!!!

وقتی اومدیم خونه به خواهرم جریان رو گفتم و تصمیم گرفتیم از پول کارگاه برای این کار کنار بذاریم، که دیگه بابا هم دلش نمونه برای رد کردن در خواست اون بنده ی خدا... خودمونم قصد داشتیم یه کمکی کنیم و کجا بهتر از اینجا؟!

وقتی کاملا بی منظور برای دوستم تعریف می کردم گفت منم یه مبلغی می تونم کمک کنم و من با خودم فکر کردم این آدم از کجا مطمئنه که من آدم درستی هستم و چطور حاضره این مبلغ رو به من بده که به اون آقا بدم برای عمل؟ و البته خیلی خیلی خوشحال شدم از اینکه آدما هنوز به هم اعتماد می کنن... 

نظرات 5 + ارسال نظر
مرادی 1395/09/09 ساعت 14:10

کارهای قشنگ، اعتمادهای قشنگی رو می‌سازه :)

بعله دیگه اینطوریاس:دی

باران 1395/09/09 ساعت 13:58

منم همیشه بهم اعتماد میکنن مثلا دوستام همسایه هام بهم اعتماد میکنن .
و همیشه گاهی وقتا شده دوستام مثلا مبلغی پول میرزن حسابم میگن
فلانی بریز به حساب خیریه یا برای نیازمندان استفاده کن.
یا یکی از دوستام که دوست صمیمی هم حتی نیستیم و با هم تو مسجد زمان اعتکاف دو سال پیش آشنا شدیم ...
هر چند ماه یکبار منو میبره خرید اقلام خوراکی برای نیازمندان و اقلام
رو بهم میده و میگه بده دست خانواده های ایتام یا نیازمند..
همیشه هم به شوخی بهش میگم آخه از کجا میدونی من میرسونم دست اینا و خودم نمیبرمش !؟:)
اونم همیشه به من میگه : از قیافه ات معلومه !
قیافه ات تابلوهه !
قیافه ی تابلوت نشون میده که این اقلام رو دقیقا میدی دست نیازمندان
و من بهت اعتماد کامل دارم که حتی یک تومنی هم خرج خودت نمیکنی :)

پس مگی جان حرفم اینکه توام قیافه ات تابلوهه :)
بخصوص تو که پرشه پرشه نیرت دیایی روله ؛ ))
بخصوص تو که چهرت نورانی است جانم ؛ )
و برای همین هست بهت اعتماد میکنن :)
ایشالا احسان خودت و خواهرت و دوستت قبول باشه آمین...

تارا 1395/09/09 ساعت 11:15

سلام عزیزم
منم میتونم کمک کنم اگه یه شماره کارت لطف کنی و بگی
البته مقدارش زیاد نیست

:***** سلام

نل 1395/09/09 ساعت 11:01

وا مگی؟؟؟
من که بهت اعتماد دارم...خب معلومه که به یک سری ادمها میشه اعتماد کرد و به درخواستشون درصورت امکان پاسخ مثبت داد..از جمله تو..


"وا مگی "بخاطر این بود که به نظر من تو فرد خیلی قابل اعتمادی هستی!خیلی زیاد! توی وبلاگت کاملا مشهوده این اعتماد...

بانومیم 1395/09/09 ساعت 08:07 http://banoo-mim.blog.ir

ایشالا اوضاعتون برگرده هرچه زودتر به سابق :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد