مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

میگه تو هم نباشی که جهنمه اونجا...

میگه اگه هستی یه کم چرت و پرت بگی بخندی و بخندونی که من بیام. اگه نه این همه راه نکوبم بیام تا رشت... 

اس ام اسی براش ماجرای دیشب رو شرح میدم و خودمم ته لبخندی دارم، میگه مگی واااای بر تو مگی من اینقدر خندیدم که دل درد و فک درد گرفتم، تو خیییلی افسرده ای خیلی:)))

خدایا ما را افسرده کن!

 بهش میگم به روی خودم نمیارم که برچسب دلقک بودن بهم میزنی و جواب میدم که این هفته نیستم. باید برم جایی(!) و میگه همیشه مشکوک بودی، همیشه ذهن آدمو مشغول می کردی و همیشه افسرده بودی:))... 


 

میم میگه مردا از زندگی با دخترایی مثل تو هیچ وقت خسته نمیشن، تو هر روز ماجرای تازه برای پر شور تعریف کردن داری و هر روز انرژیت چیزی بالاتر از سطح انرژی عموم مردمه و شبها شاد تر میشی و ... 

میگم خب ماجرا اینه مردی که دنبال یه دختر سرخوش مثل من باشه که اصلا مرد نیست، یعنی هست اما درس حسابی نیس.

ضمن اینکه بر خلاف چیزی که دوستای مجازیمم انتظار دارن و از کامنتاشون میفهمم باید بگم بنده هیچ گونه جذابیت شخصیتی برای آقایون ندارم و توصیه می کنم خیلی خانوم تر و یواش تر و آهسته تر از من باشید. دخترایی مثل من برای فامیل و جمع و ... خوبن فقط... همین!

نظرات 1 + ارسال نظر
mahee 1395/09/02 ساعت 09:17

مردت اگه خودش پرشور و هیجان نباشه تورو از شور و هیجان میندازه. عین کوسه

سلاام
خیلی چیزها منم افسرده کرده، فقط دیگران نمیفهمنش
بعد اینکه من یه کمی خودمختارم، واسه همین ممکنه محل ندم و کار خودمو بکنم.
تو خونه ی خودمونم همه بیحالن عموما... هیچ کس شبیه من نیست و شاید به نظرشون مسخره هم باشم من حتی با انرژی و هیجانی که به خرج میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد