مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عمر روزهای شاد و شنگول بلاگستان تموم شد؟!عررر

راس میگه ها، خیلی راس میگه... 

کجان آقایون وبلاگم؟! بعدشم اینکه کجااااس حس و حال قدیم؟ کجایین شماها؟ کجام من؟ ایش :)) :دی

نظرات 4 + ارسال نظر
هانی 1395/09/03 ساعت 15:07

آیم هیر

بانومیم 1395/09/02 ساعت 07:18 http://banoo-mim.blog.ir

من حالا اصلا دوست ندارم خواننده هام پسر باشن :))

:))
منم نگفتم دوست دارما
صرفا به تفاوت قبل و بعد یک جریانی اشاره کردم؛)

کنکوری خاموش 1395/09/02 ساعت 01:07

مگی جونی من دارم از فضایی مجازی فعلا میرم شاید طولانی مثلا تا حول و حوش کنکور.دلم واست تنگ میشه.خواهشا وبت رو حذف نکن تا بتونم پیدات کنم.و اگیدوارم ک روزهای خوشت از راه برسه.مگی جونی منم دعا کن.
خیلی ناراحتم ک دیگه نمی تونم بخونمت

خدا به همراهت دختر جان
اینجا هیچ خبری نیست، برو و به زندگی خوشگل واقعیت برس :)

Ali 1395/09/02 ساعت 00:21

Agha jan ma hastim age be onvan 3 agha ghaboolemon dashte bashin khahar

نه قبول نداریم:|
بیمارم قبول نداشته باشم مگه؟
:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد