مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عکس عشق پرتقالی من:)

البته که پرتقال فقط و فقط لقب یک نفر بوده، اما اگر نیاید مجبورم لقبش را هم بدهم دست دیگران... 

وای بر تو اگر نیایی...


  دلیل خیره بودنش به میز چیزی نیست جز اینکه گوشی مادرش دارد آهنگ های شاد کودکانه با تصویر پخش می کند و گوشی هم روی میز است:دی

دلیل اینکه تمام اطرافیان سیه پوشند این است که ما همچنان بدبخت و عزاداریم ولی همگی نیشمان باز است که شما در عکس نمی بینید. دلیل باز بودن نیش هم شیرین کاری های پسرک گوشه مان است، من میگویم گوشه شما بخوانید جگر گوشه!

دلیل اینکه پسرک طلاییمان توکش را(شما بخوانید نوکش را) جلو داده این است که هنگام تمرکز نوکش را جلو می دهد و حلوا می لمباند و در این عکس نیز در حال لمباندن است عشق پرتقالیمان...

ضمنا کیفیت بسیار بد عکس را بر ما ببخشایید که دلایل متعددی دارد:دی 

نظرات 13 + ارسال نظر

اوخ فداش

خدا نکنه عزیزم :)

مهناز مامان رایان 1395/08/23 ساعت 08:25

الهییی
چه پسری قند عسلی
خدا حفظش کنه

مچکرم مامان رایااان:*

*زهرا* 1395/08/23 ساعت 08:04

واااای هزاااار ماشالله! این مال من باشه خب! ای بابااااا...این خوشگله رو میخوااام من خدا حفظش کنه براتون....

عزیزکم...
تقدیمش میکنم به شما؛)

شبنم 1395/08/23 ساعت 04:10

عزیزمی مگی جون... من همیشه به یادتم مهربون دختر

:*

شبنم 1395/08/22 ساعت 22:28

سلام مگی جون.... وای عزیزم دلم ضعف رفت برای گوشه شما.... هزار هزار ماشاءالله.... خدا حفظش کنه برا پدر مادرش....نازه عزیزه

سلاام
بچه جان ما رو ببوس شما اول، مچکرم ازت...
ممنونم که دعامون می کنی مامان کوچولو در غربت، من هم هر بار یادت میفتم زیاد دعات می کنم عزیز دلم
:*

شهرزاد 1395/08/22 ساعت 20:50

عزییییزمممم

تارا 1395/08/22 ساعت 20:34

وبلاگ ندارم مگهان جان.
زیادم اهل وبلاگ خوانی نیستم.یکی دو وبلاگ رو ثابت میخونم.شمارو خیلی وقت پیش اتفاقی پیدا کردم و خواننده ثابتم و نیمه خاموش:-)

عزیز مهربونم...
خیلی خیلی خوشحالم که شما ها رو دارم، آخه خواننده اینقد بی سر و صدا و مهربون و خوب؟ که یاد روز تولد پسر عمه م باشه حتی؟ :*

امید میرزا 1395/08/22 ساعت 19:20

زدم ب تخته (۱)

خوبه هدف که داری تلاش که میکنی خیلی هم خودت برای اطرافیانت هم وبلاگت دوست داشتنی تر میشن

انرژی خوبی میدی

خیلی لطف نمودین

چی؟ متوجه نشدم یه کم واضح تر توضیح میدین قسمت نهایی کامنت مال کدامین پست بوده و اینها؟

فرشته 1395/08/22 ساعت 18:25


خـداحفظش کنــه

ممناااانم

غریبانه 1395/08/22 ساعت 18:20

ماشاالله نازه

مچکرم غریبانه جانم

تارا 1395/08/22 ساعت 17:47

بازم یادم رفت:ماشاالله به این جوجه موطلایی
خدا حفظش کنه واستون

مچکرم عزیزم :)

تارا 1395/08/22 ساعت 17:46

من چرا اینقد به فکرتم؟؟؟؟
کتاب میبینم یادتم
سوره حدید رو میبینم یادتم
پرتقال میبینم یادتم
حتی رنگ نارنجی هم منو یاد پرتقال و شما میندازه:-)
چرا واقعا؟؟؟؟
ایشاالله هرجا هستی خوب و خوش باشی دختر رشتی
یادم رفت سلام:-)

آم نمی دونم واقعا، چرا؟
آخ اون قسمت سوره ی حدید، سوره ی حدید...
رنگ نارنجی که اصلا رنگ خودمه، انشالله پایدار باشید تارا جان، لطفا آدرس وبلاگتون رو ام محبت کنید بذارید شاید روزی وقتی چیزی بود اومدم یه هاپ هاپی کرده تو وبتون:))

و سلاام

delaram 1395/08/22 ساعت 17:00

Jigaresho
Labasho che naze
Bebooosesh

Dar zemn azadar bodan ro ba badbakhti ieki nakon, omidvar bash
Marg haghe bepaziresh

چشم هزار و سیصد و نود و شیششش تا می بوسمش ایشالا:)) تو همین هفته

خوشبخت هم نیستیم خب مثل سابق، حقیقته دیگه... البته می تونست همه چیز بدتر هم باشه دست خدا درد نکنه بخاطر حفظ همین داشته هامون

+ ایشالا شما عکس کوچولوتونو تو وبلاگتون بذارین خانوم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد