مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی می خواستی انصراف بدی من شیرت کردم، حالا تو هم بکن

 

 نمی فهمم چرا یک نفر از انصراف دادنم حمایت نمی کنه... به چه قیمتی باید برم و پول بریزم تو جیب دانشگاهی که آرزوی نابودیشو می کنم؟ واقعا این همه نفرت منو کی می تونه بفهمه؟ 

تمام وجودم می لرزه از فکر اینکه باید به بابام بگم و منتظر واکنشش باشم. نگران بابامم، وقتی دوستام اینقدر مخالفن پدرم چی می خواد بگه؟

هر روز بیشتر از دیروز میفهمم زندگی بخش اعظمش رنج و دردهای بی دلیله، واقعا بی دلیل...


+ وقتی ترم دو بودم، خواهرم به بابا گفت دوس نداره دانشگاهشو، متنفره و فقط بخاطر ما داره ادامه میده... بابام اومد بوسیدم، نازمو کشید، گفت برو، خیرت همینه... نمی دونم واقعا چه فکری با خودش می کرد. فقط می دونم خیر عذاب آوری بود. حالا دوباره بگم خواهرم بره بگه؟ خیلی سختشه اونم طفلک

نظرات 11 + ارسال نظر

کاملا درکتون میکنم. و واقعا همدردیم تو این زمینه. :(
خیلی مزخرفه واقعا.

هاه :(

کاش از اول نمیرفتی عزیز دلم
ولی از اونجایی که من آدمه نصفه نیمه رها کردن کارها حتی به دلیل تنفر نیستم اوصیکم به ادامه
نصفِ راه رو اومدی بقیه ش رو هم برو

اما با توجه به شناختی که من ازت دارم و علاقه ت به پدرت، عنوان نمیکنی و دفاع هم میکنی از پایان نامه ت ; )

راستی مگی میدونستی من همیشه دوست دارم اگه یه روزی دختر دار شدم اخلاقش مثله تو بشه؟ خیلی خوبی دخترِ دوست داشتنی. بوووووووووووس

کاش گفتن رو اصلا نمی پذیرم چون اتفاقیه که افتاده:)
انشالله یه طوری میشه دیگه... مایل نیستم زیاد بهش فکر کنم دیگه

خییییلی دعای بدی داری می کنی ندا، اصلا نخواه شبیه من باشه چون من خیلی خیلی بدم و یکی دو تا خوبیام ارزش نداره کسی اخلاقش شبیهم شه:*

صدف 1395/06/16 ساعت 09:43 http://sadaffile.sellfile.ir

سلام با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما ، شما و همه کسانی که دوست دارند آرامش رو در سایه عشق و دانایی تجربه کنند به دیدن سایتم دعوت می کنم.

سلام
چون حاوی دعا بود تبلیغتون حذف نمیشه :)

نفس 1395/06/16 ساعت 01:29 http://takenote.persianblog.ir/

عزیزم من سه سال دست دست کردم و به خاطر اینکه نکنه دیگران رو ناراحت کنم با عذاب تحمل که نه فقط روز رو به شب رسوندم و تهش باز بلاخره همه ی توانی که داشتم رو جمع کردم و دل رو زدم به دریا و انصراف دادم.
شرایط و زندگی آدم ها خیلی خیلی متفاوته و هیچ نسخه ای نیست که به درد همه بخوره، ولی فقط از تجربه ای که خودم داشتم با اجازه یه راهنمایی که نه یه پیشنهاد دارم.
اگه میدونی چی میخوای و مطمئنی که راه خودت رو انتخاب کردی و آماده ای که از همین لحظه شروع کنی، دست دست نکن و به حرف دلت و عقلت گوش کن ولی اگه هنوز نمیدونی دقیقا چی میخوای همین راه رو فعلا ادامه بده تا وقتی که هنوز دو دلی.
امیدوارم بهترین برات پیش بیاد

نفس واااقعا میگی؟
اشلا و ابدا فکر نمی کردم روزی تو رشته ای بوده باشی که دوسش نداشتی
ممنونم که برام نوشتی... با تمام وجودم برای آرامش، شادی و سعادتت دعا می کنم:)

سلام. من پیش از کنکور کارشناسیم گفتم که نمیخام وارد دانشگاه بشم. خونه رفت رو هوا. کنکور دادم و رفتم دانشگاه. یه رشته خوب، یه دانشگاه خوب. ترم اول که تموم شد گفتم من دیگه دانشگاه نمیرم. خونه رفت رو هوا. منم اونقدر واحد برداشتم و امتحان ندادم تا اخراجم کردن. تنها پشیمونیم اون چند سالیه که سفت و سخت نرفتم پای انصراف که اگه میرفتم الان چند سال بیشتر توی جیبم داشتم. الانم همه به دیپلمه بودنم عادت کردن و منم دارم کارمو میکنم.
مهمترین آدم زندگیت خودتی. به نظر من اگه دلیل خوبی برای انصراف داری اینکار رو بکن. نظرم اینه که پشیمون شدنت از انصراف دادن توی آینده قابل تحمل تر خاهد بود تا تن دادن و داشتن یه مدرک دکوری.

چقدر خوب که خانواده کنار اومدن...
من آخه درسم تموم شده در واقع، سر پایان نامه م دارم تنبلی می کنم و این دیگه خیلی خیلی نوبره!!!
دلیل خوب ندارم متاسفانه صرفا دلیلم عدم علاقه ست اونم سر پایان نامه!

fahi 1395/06/15 ساعت 23:41

از اول نباید می رفتی، الان دیگه نمیشه!! وای بردارم واسه ارشدش همین بلا!! رو سر مامان بابام آورد!! دلم می خواست ی فصل کتکش بزنم ها!!! از همون ترم اول میرم نمیرم می کرد تا همین الان که بزور بابام قراره دفاع کنه!!! پایان نامه شم بابام پول داد واسش نوشتن اصلن تعجب نمی کنم اگه فردا برادرم بگه بابا جای من برو دفاع کن!!


درستو تموم کن ی لحظه فکر هزینه ی که بابات داد بیفتد، خدا رو شکر وضع مالیتون خوبه ولی این پول با زحمت و استرس بدست میاد خودت بهتر از من اینو میدونی البته!!


می خوای رشته جدیدی ادامه تحصیل بدی؟ بعد گرفتن مدرک برو دنبالش گناه دارن پدر و مادرا

البته شرایط من و برادرتون بسیار متفاوته
برادرتون به چه دلیل وارد دانشگاه شد؟
من دلیلم صرفا پدرم بود و قولی که بهم داده بود. حالا هم فهمیدم اشتباه کردم...
ترم اول گفتم بیخیالش شم بهتره، گفت ادامه بده هرگز جا نزن، نتیجه ش شد من که پیر شدم و یه معدل مسخره با مدرکی که بگیرمم به دردیم نمی خوره...
من اشتباهم زیاد گوش کردن به حرف خانواده م بود.

وضع مالی خوب و بد هم نداره، در ضمن در حال حاضر به شدت تحت فشارم و سختمه یک ترم دیگه شهریه بدم و ...
آدمی هم نیستم که پایان نامه بخرم.

مینا 1395/06/15 ساعت 23:04

سلام
یکی از فامیل هامون خانومه با تحصیلات دوم ابتدایی شوهر کرد ، بچه دار شد بعد رفت دنبال علاقه اش رفت همراه با بچه هاش ادامه تحصیل داد خوند خوند الان شده یکی از وکیل های خوب اصفهان
رشته ات دوستنداری درست. شما که بیشتر راه اومدی یه هزینه ای هم دادی ادامه بده تمامش کن درکنارش بچسب به اون رشته ای که همیشه تو آرزوهات تصورش میکردی طراحی دوخت ، پزشکی ، باستان شناسی یا حالا هر رشته ای دیگه.


یکی از استادهای خوب زبان اصفهان(خدارحمتش کنه) میگفت:تو سن سی و خورده ای یه انباردار بوده با دوستش شروع میکنند حروف انگلیسی بخونند می بینند بلد نیستند از همون روز زبان ادامه میده و تا مقطع دکترا میره .استاد بهترین دانشگاه های اصفهان بود

مگی جان هیچ وقت دیر نیست رشته ات ادامه بده و ازهمین الان برو دنبال اون چیزی که دوست داشتی
موفق و پایدار باشی
همیشه خواننده خاموشت بودم یهو روشن شدم حالت چشمک زن رد کردم

سلام.
ممنونم از توضیحاتت...
سختمه باز هزینه کنم، نمیدونم چرا نه امیدی برای ادامه ی راه دارم و نه جانی
بازم به اجبار دیگران احتمالا مجبور به ادامه ی راهم، خدا کنه اقلا نتیجه ی خوبی داشته باشه
چون اگر برم و خیلی اتفاقا نیفته مامان بابام هرگز خودشونو نمی بخشن، همین حالاشم مامانم مدام میگه اشتباه از ما بود.
ممنونم برای روشن شدنت عزیزم

ولی اگه دوست نداری بیخیالش
دمت گرم ک جرات بیانش رو داری

هاه...
فعلا جرات بیانش به بابا رو نداشتم. نمی خوام فک کنه خودش باعث این عذاب روحیم بوده...

مگی چند ترم رفتی؟
فک کردی مجانی انصرافت و میدن ؟

...

پرچنهـ 1395/06/15 ساعت 22:03 http://porchene.blogfa.com

سلام :)
شاید گاهی لازم باشه بشکنی و خراب کنی و از نو بسازی

نمیشه از مامان جان کمک بگیری ؟ شاید مشاوره شون راهتو بهتر روشن کنه البته که بهترم میتونن با مرداشون صحبت کنن ؛)

سلام
طفلی ها چون دیدن تو زندگیم هر کاری کردم نشده میگن خودت میدونی فقط...
دیگه می ترسن حتی امید بدن بهم، هربار هر راهنمایی ای کردن بدتر شد تو این سری زمینه ها، شغلی و تحصیلی هر دو

کلاً آدمی‌ام که تو کار بقیه دخالت نمی‌کنم
ولی نظر من اینه که اگه لذت نمی‌بری و بعداً هم به دردت نمی‌خوره برو انصراف بده
ما حمایتت می‌کنیم

منم نظرم به نظرت نزدیکه ؛)
من واقعا آدم بی لذت کاری رو کردن نیستم نسرین


+ بابام، فقط بابام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد