مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لایق وصل تو که من نیستم...

وای وای وای...

من چقدر منتظر اتفاقات خوش بودم امام رضا، چقدر... حالا که تولدته، خودت بهم بگو به کجا و به کی پناه ببرم؟ کجا استغفار کنم که صدام شنیده شه؟ که اشکهام دیده شه؟ 

چقدر بد می گذره و چقدر سخته که اینجا هم نمی تونم از سختی های زندگیم بنویسم. در واقع نمی خوام بنویسم... هرگز ناله کردن رو دوست نداشتم، اینجا یک هزارم غمم رو نوشتم و اینجوری شده، دیگه ابدا وبلاگم وبلاگ یه دختر سرخوش و الکی خوشحال نیست. وبلاگ یه دختر سیاه و غمگین و افسرده ست.

نظرات 10 + ارسال نظر
مهر 1395/05/24 ساعت 20:16

مگی روز های معمولی و حتما شاد میاد.
صبرررر برای کل خانواده ت

کاش بیاد واقعا...کاش

نل 1395/05/24 ساعت 19:43

امروز بااینکه خیلی شلوغ بودم و خسته چندبار وبتو چک کردم ک شاید حال دلت بهترشده باشه..
مگهانم..غم از دست دادن عزیز اصلا کم نیس...
نمیگم درکت میکنم چون جای تو نیستم..فقط آرزوی صبوری بیشتری برات دارم و میتونم دعا کنم ک خدا زودتر آرامش به تو و خانواده عزیزت عطا کنه.
دوست ندارم کسی غمگین باشه.اومدیم این جهان ک شادباشیم..
خیلی بیادتم اینروزا...
میبوسمت عزیزم.از راه دورم بغلت میکنمممم محکممممممم

ممنونم ازت، سعی می کنم کمتر بی تابی کنم. همین

fatima 1395/05/24 ساعت 14:25 http://ensanamarezoost.blog.ir

مگلاگ جان خیلی بابت فوت ÷سر عمه ت متاسفم بهت تسلیت میگم امیدوارم خدا بهت صبر بده...
شرمنده دیر اومدم نت نداشتم

خواهش می کنم، وظیفه ای ندارید که... ممنونم

zahra 1395/05/24 ساعت 13:26

سلام عزیزم این مدت هر چی خواستم پیام بدم نمیدونستم چی بنویسم اصلا تو این موقعها لال میشم نه کسی میتونه دلداریم بده نه من به کسی . فقط امیدوارم از این به بعد آرامش و شادی به تو و خونوادت برگرده.

سلام
من هم مثل شمام، الهی آمین

مروئه 1395/05/24 ساعت 10:52

راجع به سختیهای هیچ کس نمیشه قضاوت کرد راحت باش و بنویس باید با کفش هر کسی راه رفت تا فهمید اون چی میکشه.پس قضاوتها رو بهشون اهمیت نده بنویس بذار راحت بشی.
من معتقدم دردها و رنج ها توی زندگی هر کسی بر طبق طاقت و توکلش داده میشه.مطمئنم که خدا این رو در وجود شما دیده میدونه که هر لحظه به خودش توکل میکنید آرامش از خودش میخوایید میدونه که هنوزم از امام رضا میخوایید که آرامش رو مهمون قلبتون بکنه .

گاهی نوشتن از سختی ها بدتره... سکوت رو ترجیح میدم در چنین شرایطی

شیرین 1395/05/24 ساعت 08:15

سلام مگی جون
من مدتهاست دارم وبلاگت رو میخونم و ازش لذت میبرم ولی اهل کامنت گذاشتن نیستن. ولی امروز دلم میخواد برات کامنت بذارم. بهت بگم که چقدر از بودن آدمهایی مثل تو تو دنیا خوشحالم. تو و دیدت به زندگی بینظیره. میدونم الان زندگیت سخت شده و داره بد میگذره ولی میگذره. من اصلا احساس نکردم تو افسرده شدی، فقط الان حالت بده و به زمان احتیاج داری. اگه نوشتن تو صفحه خودت حالت رو بهتر میکنه بنویس. اینجا خونه توعه هر چی دوست داری بنویس. بنویس تا سبک شی. آروم شی.
دعا میکنم خدا به حق این روز عزیز به دل مهربون تو و اطرافیانت آرامش بده و غصه و ناراحتی رو از دلتون دور کنه. تو خیلی پاک و مهربونی. خدا میخواد قویترت کنه مگی. خیلی قوی. اونقدر که هیچی داغونت نکنه. اینو مطمئنم.

سلام
ممنونم که روشن شدی، خیلی حالم بده... درست میگی
من ابدا پاک نیستم، اگر بودم خدا صدامو می شنید... ترجیح میدم فکر کنم چون بد بودم خدا صدامو نشنید، نه اینکه فکر کنم شنید و محل نذاشت...
امیدوارم کمکم کنه

مگهان وبلاگ ما حال و روز ماست و هیچکدومش قرار نیست تا ابد یه شکل و یکنواخت بمونه. یه روز دردی به عمق استخوان، یه روز خنده ای از ته دل. از هر چی دوست داری بنویس. ما منتظر روزای خوب و تغییر حال و روزتیم. یکسان نماند حال دوران....

...
کاش حالمون خیلی خوب شه، ولی آخه چطور ممکنه بعد این اتفاقا؟ یعنی معجزه ای چیزی در راهه؟

بهسا 1395/05/23 ساعت 19:42

امان از این شعر!!محاله گوش بدم و اشک نریزم...
مگی جان اینجا انعکاس زندگی تو و احساس تو و لحظه های تو هست و این طبیعیه که از غم هات هم بنویسی تا جایی که آروم بشی و دوباره از شادی هات بنویسی.مخاطبی که شادیهاتو باهات شریک شده قطعا دست دلتو میگیره و توی این لحظه هات هم هست.و اونی هم که فقط برای شنیدن از شادی هات اومده و الان نمیاد شاید بهتر باشه که اصلا نیاد..به خودت فرصت بده .بذار زمان کارخودشو بکنه. اون مگی شاد و سرخوش همینجاست...من مطمنم.راه دیگه ای جز شاد بودن برای از رو بردن این زندگی نداریم

ممنونم عزیزم، سعی می کنم بهتر شم. ولی گاهی نوشتن از غم ها غم آدمو بیشتر می کنه انگار

می سا 1395/05/23 ساعت 19:38

سلام مگی جونم
نمیگم بنویس یا ننویس
ولی خودت باش، به حرف هیچ کس هم توجه نکن. سعی کن خودت باشی فقط.
هرچی باشی وقتی خودت باشی خوبه.
مواظب خودت باش خیلی
دوستت دارم

چشم:)
ممنونم

همه ی ما گاهی خوشیم گاهی ناخوش
هیچکدوممون همیشه شاد نیستیم
هیچکدوممون همیشه در حال خندیدن و پایکوبی نیستیم
مهم برآیند نهایی هست
نباید در مورد خودت اینطوری قضاوت کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد