مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی مقیم خانه ی عمه

شما منو نمی بینید. بهتون بگم تو این وضعیت وحشتناک سوژه برای خندوندن پیدا می کنم و صدای غش غش خنده رو تو خونه ی پسر عمه ی مرحومم بلند می کنم. 


میام می گم حالا... هنوز خونه نیستم، هنوزم نمی تونم کامنت جواب بدم، دلم نمیاد با اینترنت پسر عمه ی از دنیا رفته م بیام اینجا، فقط بگم امروز خیلی سخت گذشت. 


نظرات 6 + ارسال نظر
penman 1395/05/24 ساعت 22:16 http://mrplanner.blogsky.com

خدا رحمتشون کنه.
هممون قراره بریم پیش خدا...غمتون نمیتونم درک کنم.چون عزیزی به اون صورت از دست ندادم.ولی میدونم که سخته،سخته نبودن کسی که همیشه بوده و تو شادیا و غم ها وجودش باعث آرامش بوده.
به قول یکی از دوستان چون میگذرد غمی نیست.اینم دیر یا زود میگذره.
چند روز پیش با ی صحنه ی وحشتناک تو خیابون مواجه شدم.و مرگ یک آن حس کردم.حس کردم که اونی که یک دقیقه پیش بوده و عزیز خانواده و دوستان و اطرافیانش بوده در یک آن،بدون اینکه قبل از اون حادثه لحظه ای به مرگ فک کرده باشه.از دنیا میره و جای خالیش یک عمر داغ میشه به دل عزیزاش.
تو وبلاگم نوشتمش.
بازم میگم خدا بهتون صبر بده.

...
خوندم و اشک ریختم.
خدا به بازمانده هاش صبر بده، آمین

علی راد 1395/05/19 ساعت 14:46

سلام مگی
بازگشت همه به سوی اوست. تسلیت میگم و قوی بمون

سلام
ممنونم. درسته... بازگشت همه، بازگشت خونواده ی ما خیلی زودتر....

مداد کوچک 1395/05/19 ساعت 14:28

دعا می کنم برات

ارامش رو

فقط آرامش رو مگهـــــــــــــــــــــــــــانْ .

ممنونم، محتاجم به دعاها

سیاهچاله 1395/05/19 ساعت 14:14

بمیرم:((

خدا نکنه......

عارفه 1395/05/19 ساعت 13:23

راستش من اصلا دلداری دهنده ی خوبی نیستم در این مواقع که کسی عزیزش رو از دست می دهد زبونم لال می شود و نمی دونم چی بگم
چندین بار اومدم تو این یه هفته کامنت بگذارم اما نمی دونستم چی بگم
فقط می فهممت مگی حال این روز هایت رو فشار هایی که خودت و خانواده ات تحمل می کنید
امیدوارم خدا کمی دلتون رو اروم کنه و داغی که دیدین رو با حرف ادم های نادون بیشتر نکنه

من هم دلداری دهنده ی خوبی نیستم. اصلا...
چی بگم؟ آدمهای نادون زیادن تو شهر و باید اینو پذیرفت.

می سا 1395/05/19 ساعت 10:08

کار خوبی می کنی، ادامه بده

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد