مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

 

 تو تختت خوابیدم، دیدی چی شد؟ دیدی عمه م تنها شد؟

دیدی چه به روز زندگیمون اومد؟ 

خدایا چرا رشت خراب شده اینقدر کوچیکه، چرا آدما با خبر شدن از دلیل فوتش، چرا چرااا

زبونم لال شه فکر نکنید خودکشی کرده، یه حادثه ی بد و دردناک بوده 

نظرات 21 + ارسال نظر
. 1395/05/16 ساعت 10:53

تسلیت میگم
نکنه غرق شده ...

شما خیلی عجیبید که اینقدر چگونگی مرگ آدمها براتون اهمیت داره
و مدام به من یادآوری می کنید، کمی بیشتر مراعات کنید.

شبنم 1395/05/15 ساعت 06:16

سلام مگی عزیزم... بازم بهت تسلیت میگم... عزیزم برا شادی روح پسر عمه تون حتما بعد نماز عشا، نماز می خونم... روحشون شاد.... عزیزم ما رو هم در غمت شریک بدون...

آخ ممنونم... ممنونم
برای پدرم زیاد تر دعا کنید.

کلافه ام از اینکه هیچ کاری نمیتونم برات بکنم،کاش حداقل کنارت بودم

...
من بی حال و حوصله م
خوشحالم که اینجا نیستی

. 1395/05/15 ساعت 00:43

اگه برات امکان داره می شه دلیشو اینجا !?

هرگز

وای مگی
الهی بمیرم...خدا رحمتش کنه. روحش شاد

..

Mr chapool 1395/05/14 ساعت 21:38 http://chapdas.blogsky.com

سلام
ان شاءالله روحشون در آرامش قرار بگیره...

سلام
و آمییین

روزت مبارک مگهانِ‌سرزمینمانْ .
امیدوارم حالت کمی بهتر باشه
امیدوارم

روزم؟ روز هم دارم من؟

بانو 1395/05/14 ساعت 09:44

عزیزم...
تسلیت میگم
براتون دعا می کنم خدا بهتون صبرش رو بده و دلهاتون آروم تر بشه

ممنونم...

سلم عزیزم
خیلی خیلی با خوندن پست های قبلیت ناراحت شدم
خیلی خیلی ناراحت کننده و سخته
از خدا فقط برای تو و همه خانوده ات
صبر وتحمل میطلبم

... مممونم
خیلی سخت تر از چیزی که فکر کنید. خیلی...

شبنم 1395/05/14 ساعت 04:35

الهی عزیزم.... خدا به عمه صبر بده....چقدر دنیا بی وفاست....

خیلی...برای بابام دعا کنید خیلی

الا 1395/05/14 ساعت 03:52

خوبی مگهان؟

سوالی می پرسی

BoBo 1395/05/14 ساعت 00:42

چن روزی نبودم و نخونده بودمت، اما وقتی خوندم کلا شوکه شدم، چنتا نوشته اخیرت کاملا درددناک بود ...
همیشه اینجور مواقع لال‌مونی می‌گیرم و نمی‌دونم چی باید بگم واقعا، اما می‌دونم از دست دادن چه معنی داره ...
فقط می‌تونم دعا کنم بتونین تحمل کنین این روزا رو.
خدا رحمتش کنه

...
اتفاقات دور و بر اونقدر دردناکن که نمی تونم خدامو شکر کنم. ایمانم رو از دست دادم و حس می کنم تو امتحاناتم رد شدم.
ممنون از دلداریتون...

نوا 1395/05/13 ساعت 14:36

متاسفم وتسلیت میگم.ازپیش نیکادل اومدم .من چندشب پیش هم اینجا بودم همه چی اروم بود الان توصفحه اش دیدم یهو جاخوردم.خیلی تلخه اونقدرکه درکلمه جا نمیشه داغ جوون خیلی تلخه .انشاالله صبرش هم نصیبتون باشه.صبوری هم خیلی سخته.متاسفم.

...
حالا همممه چیز نا آرومه
همه چیز........

کاسپین 1395/05/13 ساعت 13:23

خدا به همتون صبر جمیل بده

انشالله.......

کلوچه 1395/05/13 ساعت 11:31 http://colooche.blogsky.com

خیلیییی غم انگیز بود مگ...تسلیت:((
خدا ب دل مادر و خانواده ش صبر و ارامش بده...
ای خدا ب دل هیشکه غم راه نده و دیگه توو هیچ وبلاگی و هیچ جایی از این خبرها نخونیم و نشنویم...خدایاااااا!!!

...
ممنونم خیلی

مترسک 1395/05/13 ساعت 10:49 http://1matarsak.com/

خدا رحمتشون کنه...

...

یاس 1395/05/13 ساعت 07:29

خدا بهتون صبر بده مگی جان.
خدا رحمتش کنه. دل پدر مادرش رو آروم کنه.
بی تاب نشید الهی.

... بیتابیم خیلی..
من از بیتابی و درد پدرم می میرم یه روزی

چوپان 1395/05/13 ساعت 07:29

ای کاش کسی باشد و کابوس که دیدی
در گوش تو آرام بگوید خبری نیست
یا کاش کسی باشد وآرام بگوید:
دستان من اینجاست ببین دردسری نیست

مهدی فرجی

...
چقدر خوش خیالانه ست.

پری همشهری 1395/05/13 ساعت 07:11

عزیزمممممم
وای مگی اینجا چه خبره!!!!!
تسلیت
فقط واستون از خدا
صبر
میخوام
:((

... خبرهای بد
تو وبلاگ من این چند وقته خبر خوبی بوده؟ از کی خبر خوبی نبوده.......

Amitis 1395/05/13 ساعت 04:02

چی شده مگهان ؟ حالا هر چی بوده ، جلوی دهن مردم رو که نمیشه بست ، فقط باید تو سختی ها پشت هم بمونید و از خانواده حمایت کنید

...
هیچی برای گفتن ندارم
هیچی

الا 1395/05/13 ساعت 03:41

متاسفم مگهانی.

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد