مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لطفا اگر نماز می خونید اسمش رو ببینید. اگه نه راضی نیستم اسمشو بدونید.

  

 تاکید می کنم فقط نماز شب اول خون ها می تونن اسم عزیزم رو ببینن و اگر نیستید اسمش رو نبینید، نمی خوام کسی بخونه

دارم می میرم، اما نفس می کشم.

پسر عمه چجوری این بلا سرت اومد؟ چجوری؟

تو رو خدا دعامون کنید، دعا کنید خواهر و مادرش نفهمن چی به سرش اومده

آخ خدااا... خیلی سخته

و اگر نماز خونید که گویا هستید اجازه بدید اطلاع بدم کی تششیعش می کنیم، نگرانیم کارای پزشکی قانونی طول بکشه و به فردا موکول شه، که الهی نشه... هرچند که هرچی خیره، هرچی خیرته خدا...حالا که خیرت گرفتن جون عزیزم و شکستن بابام بود که براش پدری می کرد. آخ حامد کاش بودی و از ته دلم می زدمت حامد... می زدم تو گوشت حامد... غممون کم بود پسر؟ الان وقت رفتن بود؟ آخه پسر به این پاکی باید از دنیا می رفت الان؟ 

حامد حامد حامد... بدبختمون کردی، می دونم نمی خواستی ولی شده و من نمی تونم ببخشمت... به خونواده ش گفتیم دلیل مرگش تصادف بوده که واقعا هم بوده، ولی آخه چه تصادفی آخ خداااااا


" ح" اسم جانمان بود، اسم پسر بزرگ بابام بود. جان مادرمم بود، آخ چقدر دوسش داشتن این بیچاره ها... چقدر... دعا کنید دووم بیارن، بیاریم" 

نظرات 20 + ارسال نظر

سلام مگهان عزیز
اسمشون پیش من محفوظه عزیزم خدا رحمتشان کند جاشون بهشت برین باشد ان شاء الله
مرسی عزیزم خیلی ممنونم ازتون ولی به هر حال در نظر گرفتم و باید این کار را انجام دهم ان شاء الله عزیزم
ان شاء الله همیشه سلامت و موفق و شاد باشی عزیزم

سلام
خیلی ممنونم آروشا جان

.. 1395/05/18 ساعت 15:48

اینجا کامنت مهر
نمازو گفته فگر کنم
ببخشید

دیگه مهم نیست کاریه که شده

سلام مگهان عزیز
با عرض تسلیت مجدد ، میخواستم بگم بهتون که من اون روز نتونستم نمازی که میخواستید رو بخونم چون بلد نیستم و نمیدونم دقیقا چه نمازی هست ، اما برای پنج شهید گمنام میخواستم برای هرکدامشان چند ذکر به تعدادی که مشخص کرده بودم و چند سوره به تعدادی که مشخص کرده بودم و یه تسبیح صلوات و چهار رکعت نماز بخوانم ، برای مرحوم هم اینکارها رو انجام میدهم ان شاء الله ، راضی هستی عزیزم؟
خدا رحمتشون کند جاشون بهشت برین باشد ان شاء الله

سلام
حقیقتا مایل نبودم اسمش رو ببینن آدما و برای دعا و قرآن نیازی به دیدن نام نبود. و معلومه که راضیم، اصلا نیازی به این کارها نیست، من انتظاری ندارم.

خواننده خاموش 1395/05/14 ساعت 17:02

سلام وقت بخیر،مصیبت وارده روبهتون تسلیت میگم،خداوند به شما وخانوادتون همچنین خانواده عمتون صبروآرامش بده وروح اون جوون روهم قرین رحمت وبخشش ولطف خودش فرماید.
چندسالی هست که گاه وبیگاه به وبتون سرمیزنم وبعضی ازپست هاتون رومیخونم ولی تاحالا براتون کامنت نگذاشته بودم،من اون روزی که این پست روگذاشته بودین پست تون روخوندم وتصمیم گرفتم برای اون مرحوم نماز لیله الدفن بخونم،منتهی شبش حالم خوب نبود(باردارم) ونتونستم نماز رو بخونم،جایی شنیدم که میشه این نماز روقضا کرد،چون شخص متوفی لحظات سخت ترهم داره که به ثواب این نماز نیازداشته باشه،حالا بازم حکم شرعیش رومی پرسم واگه گفتند امکانش هست که قضای نماز رومیخونم واگر هم باز میسرنشد برای شادی روحشون هرتعداد سوره که تونستم میخونم وهدیه میکنم،لطفا حلال کنین وحتما پاسخ کامنتم روبدین که راضی هستین یانه؟چون من این مدت شرایط مساعدی ندارم واکثراوقات حالم خوب نیست وبایداستراحت کنم نتونستم اون شب نماز رو بخونم،وگرنه درچنین مواردی سعی میکنم کوتاهی نکنم،منتظرپاسختون هستم وبازهم براتون صبر وآرامش آرزومیکنم،یاعلی

سلام، ممنون از مهربونیتون...
انشالله کوچولو رو به سلامتی به آغوش بکشین.
حلالید، بخاطر یه سری مسایل مایل نبودم اسمش رو ببینن دوستانم، ابدا به خودتون سختی ندید، اگر 100تا صلوات بفرستید براش من هم دعای خیر می کنمتون.

Sara 1395/05/14 ساعت 11:28 http://Www.commaa.blogsky.com

:( متاسفم مگهان.. تسلیت میگم:((

... سارا سارا...

مهدیه 1395/05/13 ساعت 13:28

سلام فقط برای همتون آرزوی صبر دارم
من عنوان پست رو نخوندم و متاسفانه به نماز شب اول نرسیدم ،ولی برای آرامش روحش یس خواهم خواند
امیدوارم راضی باشی
می دونم الان اوضاع خوبی نداری ولی هر وقت دلت آرومترشد کتاب سفرروح رو بخون .......

مساله ای نیست. باید زودتر اسمش رو پاک می کردم.
خسلی لطف کردید خیلی

دلارام 1395/05/13 ساعت 01:50

من خوندم

آخ چقدر ممنونتم مامان
چقدر

نیلوفر 1395/05/12 ساعت 18:31

امشب باید بخونیم؟

بله

مهر 1395/05/12 ساعت 16:04

کیفیت نماز وحشت:
دو رکعت نماز بخواند و در رکعت اول حمد یک مرتبه و سوره ی توحید دو مرتبه، و در رکعت دوم حمد یک مرتبه و سوره ی تکاثر ده مرتبه، و سلام دهد و بگوید: « اللهم صل علی محمد و آل محمد و ابعث ثوابها الی قبر ذلک المیت حامد بن هادی
+خودم نمی دوستم گفتم شاید دوستان دیگ هم ندونن.

عزیزم
کیفیتش
:
رکعت اول حمد، آیت الکرسی
دوم حمد و 10بار اناانزلنا... نماز شب اول

چشم نماز هم می خونیم؛(

روحش قرین آرامش؛(
پارسال این موقع ها؛همچین فوتی داشتیم؛(همه شوک شدن؛خصوصا که خودشووون......
حتما دعا می کنم حتما؛(

دنیا 1395/05/12 ساعت 13:44

مگهان عزیز
تسلیت واژه ی کمیه برای غمتون
فقط می تونم بگم خدا بهتون صبر بده .
من همشهری شما هستم .
یکشنبه غروب خبر یه تصادف بد تو جاده انزلی همه جا پیچید که نمی دونم همین جریانه یا نه ؟!
در هر صورت خدا واقعا صبر و آرامش بده . جز این چیزی نمیشه گفت

انشالله خدا اون بنده ی خدا رو هم رحمت کنه

ای وای!!!!!!!!! یاد برادرم افتادم. لحظه به لحظه تشییع جنازش اومد جلو چشمم.. خدا بهتون صبر بده . صبر واقعی که بتونین تحمل کنین .
حتما اطلاع بده براش نماز بخونم..

......... آخ آخ
بمیرم واسه دلت...

مرادی 1395/05/12 ساعت 13:26

متاسفم ...
تسلیت میگم ...

Parastesh 1395/05/12 ساعت 11:01

سلام عزیزم :)
خدا رحمتش کنه ، انشاالله غم آخرت باشه عزیزم ،خودتو ناراحت نکن میدونم که نمیشه چون همه چیز دست خداس لابد خدا دیده این بنده خوبش شایسته نیست توی دنیایی باشه که به گناه آغشته بشه یا شیطون وسوسه اش کنه
عزیزم مگهانم خواهر بزرگم من برای پسر عمه ات کسی که حکم برادرت رو داره قرآن خوندم ،دیشب دوست داشتم براش نماز بخونم حتی تا ۴بیدار بودم ولی نت نداشتم که بهت یگم اسمش رو بگی بخونم ،ولی میبینم که هنوز خاک سپاری نشده ،حالا که اسمشو گفتی بعدهم یه اطلاع بده که خاک سپاری شده ،امشب نماز رو بخونم ،مگهان خیلی برام عزیزی واقعا از صمیم قلب ناراحت شدم همه اینها رو به خوبی درک میکنم چون من همه این مشکلات رو نزدیک به چهار سال پیش داشتم :|
غم آخرت باشه عزیزم

آفرین 1395/05/12 ساعت 10:35

وای مگی عزیزم! خدا بهتون صبر بده! تسلیت میگم.
بازم یه جوون دیگه! خدایا داری چیکار می کنی؟
حتما نمازو می خونم.
خدا رحمتش کنه و به شما صبر بده.

زهره 1395/05/12 ساعت 09:00

خدا بهتون صبر بده واقعا مصبیت بزرگی عزیز از دست دادن

هدی 1395/05/12 ساعت 08:58

سلام مگی جونم خدا به شما و خانواده صبر بده قران بخون براش خودت هم اروم میشی عزیز دلم
منتظر این پست ازت نبودیم شوکه شدم دیدم از یک لحظه دیگه خودمون خبر نداریم

khadiiiish 1395/05/12 ساعت 08:43

سلام عزیزم تسلت می گم ان شالا خدا بهتون صبر بده و دلتون رو آروووم کنه من بعدرفتن پدرم آرووم نمیشدم تا اینکه بهم گفتن ختم قل هو الله بگیرم معجزه وار آرومم کرد یه صبح تا شب فقط سوره توحید خوندم....
اگر قابل باشم امشب نمازشو میخونم اگر روز تشییعش دیرتر شد خبر بده عزیزم
خدا رحمتش کنه

..... ممنونم ازت مهربون

بمیرم واست.چرا آدمای خوب باید برن و هر چی مزخرف و عوضی هست باید تا پیر بشن زندگی بکنن؟؟منو تو غم خودت شریک بدون.هیچ چیزی نمیتونم بگم که ذره ای آرومت بکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد