مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

 بچه ها می خوام حرف بزنم و نمی دونم چی کار کنم که آشناها نخونن... می خوام یه مدتی اینجا رو رمزی کنم. ولی اصلا انرژی فرستادن رمز واسه ی کسی رو ندارم، چی کار کنم؟ :( 

نظرات 15 + ارسال نظر

سلام مگهان عزیز با عرض تسلیت خدمت شما و خانواده محترمتان

این وبلاگ رو ساختم که دیگه با یک نام در وبلاگ دوستان اگر نظر گذاشتم باشم و دیگه این اسم و آدرس رو مشخص شده قرار میدم ، البته وبلاگم خالی و بدون متن هست و فکر نکنم پست بزارم ، با اجازه در بخش پیوند دوستان وبلاگتونو قرار دادم،میشه؟،
تسلیت میگم ، خداوند تمام رفتگان را رحمت کند ، جاشون بهشت برین باشد ان شاء الله

مممنونم...

Xrey 1395/05/12 ساعت 02:38

رمز نکنیا من اشنات نیستم ولی همیشه میخونمت!

رمزی کن بعد هروقت حال داشتی و خستگی روحیت دراومد رمزرو بده به دوستات!تا هم اون آشناها نخونن حرفاتو و هم تو این مدت خودت سنگین نشی از حرف نزدن.
تو این وضعیت ، استرس و ناراحتی فضای مجازی رو دیگه به خودت راه نده :))بذار لااقل از اینجا خیالت راحت باشه.

x 1395/05/11 ساعت 21:26 http://malakiti.blogsky.com

:))

دلژین 1395/05/11 ساعت 18:36 http://delzhin.blogsky.com

مگی نظرم نرسید ؟؟
چقدر بی شعورن یه سریا...
اه...
امروز با بانو بحث تو شد...
گفتم این مگی بنده خدا چی گفته چی کار کرده مگه...
4 تا سفر مجردی رفته اونم که نصفش خونه این دوست و این فامیل و هتلم که خودش میگه هتل خوش قیمت رفته... 4 تا دونه کتاب میخره و یه کم تفریح میکنه چشم ندارن ببینن @
یعنی چی مگه اینا برا ی نفر چقدر خرج میبره که یه سریا کشتن خودشون و با آه کشیدن///
به خدا مگی عصن آدم بیاد بگه امروز آب خوردما 8 نفر میان میگن واای ما آب نداشتیم بخوریم !!
بابا دلیل نمیشه تو نداری (اکثرا دارن ولی استفاده نمیکنن) بقیه هم نخورن ، نپوشن،نکنن... اه اه اه
امان از این جماااعت... اماااان

زیتون 1395/05/11 ساعت 17:15

نمیشه تو اینستا بهمون بدی رمزو؟ اونجا انگار همه محرمند. آره؟

این قسمت:لوس بازی های دنباله دار مگهان

آه پس نیمه خاموش هایی مثل من چی می شن؟؛(
بازم دل گنده ای داری هااا؛من اگه بودم کلهم می بستم می رفتم؛))

نل 1395/05/11 ساعت 13:46

خب مگهان جان.از دوستان وبلاگیت کمک بگیر.
رمز بفرست برای یکی از دوستات و اوشون ایمیل کنن یا بزارن بفرستن برای کسانی ک توی لیست رمز گیریت هستن:)

اگ من جز کسایی هستم ک قراره رمز بگیرم.اگ بخای میتونم اینکارو برات انجام بدم:)

ولی حتما بنویس تا مغزت اروم بشه:)

... 1395/05/11 ساعت 13:20

وای چقدر رو اعصابی اه

و شما چقدر مودبی:)
الهی به چیزهایی که می خوای برسی تو زندگیت حتما

به نظر من یک هفته به خودت استراحت بده
بی خبر نریا
خبر بده
بعد یه هفته با فکر باز فکر کن
بعدش تصمیم بگیر

تک مدی 1395/05/11 ساعت 12:49

والا هر راهی به ذهنم میرسید با این جمله نداشتن انرژیت ناتموم موند
تنها راهی که به ذهنم میرسه اینه که رمزی بنویس و رمزُ به مرور هروقت انرژی داشتی به کساییکه میشناسی و میخوای بده
یائم میتونی یه فراخوان بدی:دی که بچه ها ایمیل و ادرس وبلاگشونو برات بفرستن، یه ایمیل گروهی حاوی رمز برای همه یبارکی بفرستی
یا بچه ها ادرس تلگرام و وبلاگشونو بدن یه گروه حاوی رمز احداث کنی یبارکی:|
کلا ولی با توجه به این انرزی نداشتنت، همون راه اول مفیدتر به ذهنم میاد:-؟

عالی بود
ای جونمم برای این دختر خسسسسسسسسه!
بعد از اینکه پست پایینیتو خوندم دیدم که تصمیمم درست بوده که علی رغم اینکه خیلی توفکرتو و خانواده بودم تصمیم گرفتم پیامی ندم بهت و چیزی ازت نپرسم تا اگر صلاح بدونی خودت بگی..
والا خدا شاهده هیچ راهکاری نداریم! ماهم از تو خسسسه تریم! اونقدر که اگر رمزی کنی حال نداریم رمز بپرسیم و تازه وقتی پرسیدیم تایپش کنیم و ببینیمش!
ولی به نظرم راهی جز رمزی کردن نیست و یا اینکه جای دیگه بنویسی و لینکشو برامون بفرستی..
اونی که اینجا رو یافته و میخونه خیلی آشناست؟؟

Parastesh 1395/05/11 ساعت 11:19

حرفات رو جوری بنویس که فقط خودت تهشو بفهمی:)
بعدشم آدرس وبلاگ که بعضی وقتا مجبوری از دنیای واقعی بنویسی نباید هیچ وقت به فامیل داد من یه بار چوب خوردم دیگه بسمه :|

رمز رو بفرست برای من به بقیه بگو بیان از من بگیرن :) یا اگر نمیخوای ب من بدی ، رمز رو بده یکی دیگه بگو از اون بگیرن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد