مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

روزانه

یعک بارونی گرفت یهو که نزدیک بود از ذوق بخورم به سقف، لباس پوشیده تر گل و ور گل کرده آماده م دوستم بیاد بریم بیرون...

راستی امروز شاگرد خصوصی داشتم، چقدر چسبید و شب هم شاگرد دارم. این وسط برای انجام کاری و یه تنفسی که لازم داشتم میرم بیرون و بر می گردم. یه کیک فینقیلی باید برای فردا آماده کنیم و تحویل بدیم. امیدوارم همینطور سرم شلوغ باشه همش این روزها که وقت فکر کردن به مسایل پیرامونم رو نداشته باشم، همینا دیگه... دوستم رسید. 

فعلا :دی

نظرات 13 + ارسال نظر
فرح 1395/05/07 ساعت 23:29

مگهان جونم چنتا دوست داری؟میخوام ببینم شما بیشتر دوست داری یامن

عزیز دلم، نمی دونم واقعا
منظورت دوستای خیلی صمیمیه ^-^؟

خوووج بگذره
آقا من زیر پانکراسم قسمت فوضولیم درد گرفته.‌‌‌... وات ایز دِ رمز

ای جان:)))

Sara 1395/05/07 ساعت 19:41 http://commaa.blogsky.com

عاقو منم دلم بارون میخاد خو:( فکرشو میکنم حدقل تا2 ماه دیگه باید منتظر بارون باشم دلم میگیره:( ایشالا همیشه سرت شلوغ باشه و مشغول انجام کارای خوب خوب باشی:)

عزیزم:( سمت شما هنوزم بارون نیست؟
ما خیلی بارون داشتیم امروز الحمدلله و الانم زیر پتومم!!!

Lena 1395/05/07 ساعت 19:11

رمز

لنا، من رمزتو ندارم، چطور رمز بدم؟
ضمنا خواااهش می کنم رمزت رو دو رقمی کن:( نصف وبلاگایی که می خونم رمز دارن 4 5 رقمی، سختمه خب

مهر 1395/05/07 ساعت 11:24

همیشه روزی شلوغ و شاد داشته باشی

مرسی مهر مهربونم :) خیلی مرسی

خانومی 1395/05/07 ساعت 09:51 http://maaan.blog.ir

منم رمز :/

چشم:)

رمز می خواهیم!

به روی چشم

منم بارون دوست میدارم

من هم، خیلی خیلی...

باران 1395/05/07 ساعت 02:50

سلام
خوبی ؟

قدر برکت بارون تون بدونین :)
اینجا آدم از گرمای 45درجه اش می میره :((
خوش بگذره بهتون :)


+
من اگر ساعت سه نصفه شب بگم رمز اونوقت زشته
ببخشید
ممنون

سلام خیلی مچکرم:)

نل 1395/05/06 ساعت 23:47 http://ykishodan.blogsky.com

آی نیید پسورد^_^

چشم :)

خوش بگذره!
(بضاعت کیبوردم همینقده :دی )

با تشکر از کیبورد شما و خودتان! :)

پدره پدر جد ما در اومد تو این بارون! ذوق کردی بزنی بیرون تازه؟!
بارون ساعت چند رو میگی؟!
ساعت 7 و نیم بدجوری داشت میبارید لامصب!


دوس داشتی تو چالش مام شرکت کن وسط این شلوغی هات

خیلی خیلی هم عالی بود آقا بهنام، ما کیف می کنیم.
بگذریییم که گاهی(!)خیلی دلگیره بارون...

خوش بگذره

مچکرم عزیزم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد