مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

در گوشی...

  وای... وای... وای...

تو چقدر کم لطفی، چقدر

شاید باید بعد از یک بار، دو بار و سه بار برام عادی میشد. اما نشده و هرگز نمی شه... 

و باز هم بحث، باز دعوا و سوتفاهم های احمقانه، خدایا میشه راهی پیش روم بذاری که یا حرفاشو بفهمم، یا حرفامو بفهمه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ساده خان 1395/05/05 ساعت 15:27

میفهمم چی میگین!
مهم تر از سوء تفاهم حرف زدن در موردش برای رفع سوء تفاهمه !
من نتونستم ، هر بار سعی کردم توضیح بدم بدتر شد
انگار ک طرف نشسته تا از هر کلمه من ک اندازه کاه نیست کوه بسازه

نه واقعا، احساس می کنم این بار درباره ی من سوتفاهم نبوده و خیلی حرفهای اون آدم رو درست فهمیدم.
گرچه ناراحت کننده س، ولی باید قبول کنم که دقیقا برداشتم درست بوده و دیگه ادامه ندم.

دوست 1395/05/05 ساعت 03:34

مگهان خوب بلاگر
داستان از چه قراره؟ از سوتفاهم حرف می زنی، مساله ای که زندگی خیلی از ما ها رو تحت تاثیر قرار میده گاها
از کم لطفی نوشتی، آیا تو همیشه با محبت به وی نگاه کردی؟ کم لطف نبودی نسبت به ایشان؟
و زمانی برای تو عادی خواهد شد کم لطفی کسی که دیگه دوستش نداشته باشی و قبلت از او رها شده باشه. خدا را شاکر باش که قلبت برای دوست داشتن آدمها هنوز جایی داره و تو سعی به فهمیدن ایشان کن جای انتظار داشتن

...
سوتفاهمی درکار نیست انگار
نشستم و بیشتر فکر کردم، خیلی بیشتر
دیدم کمی باید واقع بین تر باشم و باور کنم حرف آدمها رو، فکر نکنم سوتفاهمیه که قراره رفع شه
سعی می کنم اندازه ی خودش بهش بی مهر نشم هرگز......
لطف دارید خیلی علی آقا

به نظرم گاهی وقتا باید رفتار با بعضی از آدمها را یاد بگیریم
اگه قرار بودن بفهمن ما را یا ما بفهمیمشون تاحالا رخ داده بود

اشتباه از رفتار منه تیلو...
درسته، انگار ما مایل نیستیم همو بفهمیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد