مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فردا به هم می رسیم.

یکی از تفریحات من اینه که بشینم چک کنم و ببینم با چه سرچهایی به وبلاگم می رسن، از موارد بی حیایی که بگذریم، خیلی چیزهای هیجان انگیزی توش دیده میشه :)) 

امیدوارم واقعا یکی به یکی برسه و امیدوارم الکی و آرزووارانه اینو سرچ نکرده باشه اون دوست عزیز، چون به راه اندیشیدن یاس رو رج می زنه(!) و امیدوارم یه روزی یکی منو اونقدری دوس داشته باشه و دوسش داشته باشم که از اینا سرچ کنم براش روز قبل رسیدنش:| :)) 

نظرات 5 + ارسال نظر
نیکادل 1395/05/04 ساعت 12:37

وای چه هیجان انگیز
از کجا پیدا میکنی؟ منم میتونم به این کلمات سرچ برسم

بهت میگم ایشالا نیکا

کاکتوس 1395/05/03 ساعت 18:02

این فردا بهش می رسم چقدر شیرینه

منم از اینکه ببینم کی منو چی سرچ کرده خوشم میاد

خیلی جالب انگیزناکه

رگها 1395/05/03 ساعت 16:12

پارسا پیروزفر =))

همییییشه لبخند میزنه:|

خب توی یکی از سرچ ها مشترک بودیم! دلم می خواهدت...

+ امیدوارم تا الان بهش رسیده باشه؛ توی کافه پاییز، راس 25 سالگی!

من که راس 25 سالگی در کافه پاییز به اون چیزهایی که می خواستمم نرسیدم، چه برسه به کسی که می خواستم:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد