مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و همچنان صدای آبشار که به اسم بارون به زمین میباره

اگه یه پایه داشتم بعد چند ساعت سر پا بودن و کار کردن حتما تو این بارون می رفتم بیرون، اما ندارم و می شینم تو خونه از پنجره به تاریکی شب و شر شر بارون نگاه می کنم. 


+ بارونمون خیلی خوبه، خیلی... 

+ دارم میرم بیرون، بی چتر تو همین بارون دوشی...

نظرات 9 + ارسال نظر
الا 1395/05/03 ساعت 21:14

خوشا به حال شما که باران دارید. کاش ما باران داشتیم و همراه نه. هی هی هی هی... تا باران بعدی حدود چهار ماه فاصله داریم :(

:(
ما هم نداریم دیگه...نه بارونشو، نه پایه ی راهش رو

کاکتوس 1395/05/03 ساعت 18:08

بارونو دوست دارم هنوز
چون تو رو یادم میاره

mehra 1395/05/03 ساعت 13:52 http://paeize-por-rang.blog.ir

اگه هم شهری بودیم بات میومدم
بیرون رفتن زمانی که بارون شرشر میباره، یه دیوونه بازیه عالیییه و منم عاشقشم

خیلی عالیه بارون و قدم زدن و خیس شدن، البته بگم که من اصلا با کسی تماس نگرفتم که باهام بیاد. انگار دلم می خواست تنها باشم...

تک مدی 1395/05/03 ساعت 13:48

والا:دی
الان همه یا پایان نامه دارن یا امتحان نظام مهندسی:دی
دوسته من دارم؟؟:دی
...
ولایت خواهر ولایت

عزیزم! تنها برو اصلا:|

^-^

امیدمیرزا 1395/05/02 ساعت 23:19

بارون؟؟؟
ما میریم توی خیابون دوتا تخم مرغ میندازیم کف تابه روی آسفالت نوش جان میکنیم

بعد اونجا بارون میاد در حد آبشار

والا بارونی بود دیروز، فعلا بند اومده و آفتاب زده
زیادم حسودیتون نشه همش یه روز خنک بود... :(

آناهیتا 1395/05/02 ساعت 23:03

این بارون بسیار بسیااااااااار بجا بود.
حتی میتونم بسیار های بیشتری هم بنویسم :))

وقتی همه یه چیزی یا کسی رو میخوان و اون یهو غافلگیرشون میکنه و میاد... عجیب مزه میده..

بسیار های بیشتری بنویس خب:دی

واقعا، واقعا آنا ^-^

چطوری مگی؟؟خوبی؟

+بارونو عشقهههههههه

خوووبم!

بسیار عشقه؛)

تک مدی 1395/05/02 ساعت 21:46 http://unimodal.blog.ir

وای مگی من شبا انگار شارژم تموم میشه
هی حس میکنم باید خوابید، بعد حالا فکر کن از صبح کارم کرده باشم!!!
از کجا میاری تو این حجم انرژیو:پی
...
مگی چارتار بالاخره کنسرت داره:))) ولی کسی نمیاد منو ببره!!!:دی
انقدررررر پایه های من زیادن
به بارون راضی باش:دی

هی وای من، یکی بیاد با تک مدیمون بره کنسرت چارتااار
من شک دارم سه بار یا دوبار رفتم چارتار! آلزایمر گرفتم؟ ولی خب خوب بود خیلی دلت نخواد
ایشالا میری من میدونم
تک مدیییی من که هیییچ کاری نمی کنم. کو انرژیم بابا؟ راستی تهرونی یا ولایت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد