مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

من تو شوکم، دنیای مجازی اینقدر کوچیکه؟ آخه اینقدر؟

امروز رفتم وبلاگ آمیتیس و به معنای واقعی واژه سکته کردم. خیلی عجیب بود داستان، چقدر حس خوبی داره بعد یه پیاده روی دو ساعته تو بارون بیای و همچین پستی رو ببینی...


+http://amitisghorbat.blogsky.com/1395/05/02/post-188/دنیا-کوچیک#comments

نظرات 6 + ارسال نظر

بعد یه پیاده روی دو ساعته تو بارون خوردن اون کیک هم حس خوبیه ها! در کنار یه هات چاکلیت داااااااغ!!

دیروز بعد خیس شدن رفتیم یه کافی شاپی که به بیرون دید داشت نشستیم و چای و کیک زدیم! دیروز صبح
شبش تنها بودم دیگه...

عارفه 1395/05/02 ساعت 19:09

چه باحااال
منم یکی دو نمونه مشابه تجربه کردم

منم :دی
خیلی تجربه کردم، دوستان میگن خودم باعثشم البت

حالا ب ما و کیک برای ما ک میرسه،یهو دنیا بزرگ میشه
نخند خانوم،مشکل ب این بزرگی خنده نداره،دلم کیک میخواد،کیک خوووووشگل

:)))))) عزیزم
نیستی خب آخه!
نیستی چی کنیم ما؟

طـ ـودی 1395/05/02 ساعت 16:40

چه باحال
و البته ترسناک

بله واقعا... این خانوم عزیز آمیتیس اصلا ایران نیستنا، این قسمت جریان رو جالبتر هم می کنه:دی

اذر 1395/05/02 ساعت 16:39 http://azar1394.blogfa.com

وااااااایی
چ جالب بود

خعلی زیاد!

فرفره موی 1395/05/02 ساعت 16:16

حسی بهتر از پیاده روی تو بارون سراغ ندارم ... البته فعلا :)

واقعا عالیه :)البته حس های نظیرش زیادنااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد