مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

باز باران...

آدم باید یکی رو داشته باشه که وقتی بعد یه هفته بارون میزنه بهش پی ام بده و از حال خوشش بگه...

من و چوپانم همدیگرو داریم. 


+ بارون زده، اما هوا شرجی و گرمه هنوز

+ دارم به آرزوم فکر می کنم، هیچ وقت هیچ چیزی از آرزوم اینجا نگفتم. فقط گفتم دو تا آرزو دارم که با هم در تضادن، یک جور عجیبی هیچ کدوم از آرزوهام به محقق شدن نزدیک نمی شن، یعنی یه ذره هم نشدن هنوز... این خوبی رو داره که از محقق شدن اون یکی ناامید نشدم؛) امید دارم یجور مسخره ای هردوشون بشه، اگر قدمی به هدفم نزدیک شم میام و ذوقم رو باهاتون به اشتراک میذارم.نخطه 



نظرات 6 + ارسال نظر

آهااااااا حالا فهمیدم(((:
ولی ب هر حال فک کنم بهشون برسی ان شالله،چون مثالت ک مغایرتی نداشت((:
برای خدا هم ک ناممکن وجود نداره((:

:دی مچکرم:*

گفتی آرزوی شهادت داری،البته من این‌جوری تو ذهنمه(:

نه باباااااا، ندارم.
آرزوی زندگی دارم بانو من، اون مثال بود فقط
که دو تا آرزوی مغایر هم دارم:( یکیش مثل زندگی جاودانه ست و اون یکی شهادت به زودی...
متوجهی چی میگم؟ :(

+ کااااش آرزوی شهادت داشتم که ندارم.

vahid 1395/05/02 ساعت 15:35 http://kolandarivari.blogsky.com

سلام و روز بخیر
عاره یه بار شمال بودیم، همین مولر با اندریاس کُپکه، بازیکن آلمان،یه ویلا بهمون انداخت!!!... حالا ما هی خواسیم گل را به زلف کودکی بیاویزیم اما چیز نمیشد شما چیز نکردی...!!!

سلام:)
به به آلمانیا این ورا بودن پس

سهیلا 1395/05/02 ساعت 15:04 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام،چا بارون خوبی،غم ها رو شست و برد؟

بله که برد ^-^
البته یه دلتنگی نمیدونم برای چی هست که از بین نمیره کلا... نمی دونم واسه کی و چیه حتی

من منتظرم که به زودی بیای ذوقت را اشتراک بزاری

ووویش ممنونم ازت دختره

یکی از آرزوهاتو فک کنم گفتی،یادم موند چون بابام همیشه می‌گفت این جز آرزوهای خیلی خوبه و من میدونستم ک آرزوی بابامم هست(:
من و مریمم امروز داریم میریم پیک نیک،هورااااااا(((:

بانو باعث شدی برم تو فکر!
چه آرزویی بوده یعنی؟ البته آرزوی من خیلی بزرگه و فعلا دست نیافتنی
اونی که میگی نمیتونه باشه، من انگار آرزوهای ریز ریز خیلی زیاد دارم.
وااای جای ما نیز خوش بگذرانید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد