مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یک بار ماهو قسمت من کن...

تو مثه من رویاتو می بااافی

با دست من موهاتو می بافی


+ می خوام به هانی مو بافتن یاد بدم، اما مویی ندارم برای بافتن

+ چرا آهنگا با تم عاشقانه بیشتر به دل آدم می شینن؟! آخر یکی بی احساس تر از خودم نصیبم میشه که این آهنگارم نتونم بهش تقدیم کنم:دی 

+ دانلود نکنید، دانلود کردید و گوش کردید گناهش گردن خودتون:( 

+ شاهین خاچ تو سرت که باعث شدی عذاب وجدان بگیرم با گوش کردن به آهنگات... به قول دوستان اوف و تف بر تو باد :)) 

نظرات 2 + ارسال نظر

همیشه بخندی جانم

اصلن روایت داریم که به پسران خود ناز کشیدن، مو بافتن و خرید خانه یاد بدهید!!
+
ﻣﻦ ﮐﻨﺞ ﻗﺼﺮ ﺧﻠﻮﺗﻢ ﻣﻮﻫﺎﺗﻮ ﻣﯽﺑﺎﻓﻢ
ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﯽ ﺧﻮﺍﺏ ﻃﻨﺎﺏ ﺩﺍﺭ ﻣﯽﺑﯿﻨﻢ
یاغی
+
هیچ وقت نذار دوست داشتن چیزی بهت عذاب وجدان بده!

چه روایت های خوبی داریم و بیخبریم.
الهی مامانش یادش داده باشه این ناز کشیدن رو، مامان اون عزیز هنوز از راه نرسیده رو عرض می کنم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد