مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کم کم آشتی می کنم با اینجا، شمام باهام مهربون تر باشید. 

متاسفم برای دلیل از اینجا رفتنم، ولی نمیتونم عنوانش کنم، دلبستگیم به اینجا خیلی زیاده و نمی دونم چی کار باید بکنم. 

کلا اوضاع بدیه و توان ندارم شماهام دعوام کنید و این حرفها...

کاش راهی برای رمزی کردن این همه پست بود، خیلی سختمه تک تک رمزی کردن و انگار هیچ راهی هم نیست. فعلا با کامنت بسته می نویسم، اگه چیزی یادم بیفته البته! 

هان شمام دعا کنید اتفاق خوبی رخ بده که بیام بنویسم، نمی دونم چرا اینقدر بی اتفاق خوب و روتینه همه چی:| مرسی، اه




نظرات 11 + ارسال نظر
x 1395/05/03 ساعت 14:12

اره میشه یه جا رمزی کرد پیدا کردم گزینه اش رو .
توی قسمت تنظیمات یه قسمت هست برای تنظیمات نظرات ٬ با اون میتونی همه نظرات رو یک جا غیرفعال کنی

عزیزم نمی خواستم نظرات رو غیر فعال کنم
می خواستم پست هامو با هم رمزی کنم.

تراویس جان منم خبر کن. دست بزن ندارما ولی گاهی باید به شیوه های تربیتی منسوخ شده برگشت

:| یا خود خدا

آمدیم
سر زدیم
از اینکه در حال جدال با سختی ها هستید برایتان آرزوی موفقیت می کنیم!

زندگی همینه دیگه همه اش نبرده. بدون اینکه پیروزی معنی داشته باشه. فقط نبرد پشت نبرد!

ممنونم شما نیز موفق باشید آقا:)

فرح 1395/04/29 ساعت 14:31

عاشق کامنت تراویسمجان کلامو گفت
عزیزم هر طوری میخوای بنویس رمزی بی رمز ولی فقط باش

تراویس رو باید کشت. مرسی، اه
کلا خیلی با من مهربان می باشند جناب تراویس:دی

x 1395/04/29 ساعت 13:34

فکر کنم بشه یه جا رمزی کرد

نمی دونم

دعا میکنم زندگیت پر شه از انفاقای خوب ...

ممنونم دلژین جانم

مگی،ما وبلاگ نویسا از همه ی پایین و بالای دنیا فقط همین صفحه ی سفید آبی مدیریت وبلاگمونو داریم.فک کنم این یه جا اینقدری برای خودمون باشه که مجبور نباشیم بابتش به کسی توضیح بدیم

+اون موقع ها که معرفی تو نوشته بودی "روزنوشت های یک عدد مگهان دو نقطه دی" و عاشق کتاب و دوچرخه سواری و .... هم حال خودت بهتر بود هم حال اینجا
ناراحت نباش دختر رشتی،ایشالا خیلی زودتر از انتظارت دو نقطه دی رو لبات برمیگرده و روزهات پرتقالی سیر میشه :)

ماچ و بوسه به درک و شعورت
وای وای من هنوز عاشق کتابمو دوچرخه، اصلا یکی از اتفاقای خیلی خوب می تونه خریدن یه دوچرخه ی نو باشه ^-^ امید که زودتر این اتفاقه بیفته...
مچکرم خیلی خیلی

می سا 1395/04/29 ساعت 00:40

شوکه شدم دیدم نیستی، همین .
مواظب خودت باش هرجا که هستی

آخ... ببخش:(
هستم بابا

سلام
که اینطور!
شما هم دعا کنید منم دوباره بنویسم

سلام
دعا کردم. شروع کنید...لطفا

سیاهچاله 1395/04/28 ساعت 23:08

امیدوارم حالت خوب بشه و برگردی،گاهی همه ی ما نیاز به استراحت داریم

هستم بابا... نصفه نیمه هستم:دی

دفعه دیگه ببندی وبلاگت رو میام رشت و یه دونه محکم میزنم تو کله ات و برمیگردم

خیلی هم ممنون! :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد