مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

"وووی، جوجه تو هنوز بزرگ نشدی؟!"

جمله ایست که پاطمه بعد از هر بار دیدن و به آغوش کشیدنم بر لبانش جاری می کند. 


+ باور کن انتظار بیجاییست از موجود 25ساله به این گندگی

+ بغل پاطمه از آن بغلهای از ته ته دل است، امید که همه تجربه ی داشتن همچو دوستانی را داشتیده باشید ^-^

نظرات 5 + ارسال نظر
بریدا 1395/04/26 ساعت 17:45

روباهی چست و چابک عستم :دی

یعنی منم پاطمه ام :دیییی
فاطمه هارو فافا.فاطی.فاط صدا میزنن ولی تا حالا پاطمه نشنیده بودم:)))

عالیه؛) البته خوندم وبت رو

پاطمه رو امیدوارم ندزدن ازم، ایشالا فافا و فاطی و اینا صدا کنن، پاطمه انحصارا مال خودمه:دی

بریدا 1395/04/26 ساعت 17:21 http://brida.blogsky.com/

اومدم بگم نمیدونم چرا همش فک میکنم پاطمه فاطمه است دیدم همچین بیراه هم فکر نمیکنم :دی

یعنی اینقدر تفکر داشت این؟! جز فاطمه چی می تونست باشه یعنی :))؟ فکر می کردم بسیور واضحه

+ شیری دختر کنکور داده؟

باران 1395/04/26 ساعت 14:03

پاطمه o_O
اسمه ؟o_O
بمعنی چیه ؟o_O
بابت کنجکاویم ببخشید:))
مرسی .


+سلام :)

همون فاطمه ست، من اینجوری صداش می کنم:)

+ سلااام باران جان، خواهر شوور خوبید؟

مینو 1395/04/26 ساعت 13:54

من عاشق "پاطمه" گفتنتم مگی باحاله

خیلی مچکرم، منم دوس دارم. پاطمه م دوس داره و میگن من لوس ترین دختر کره ی خاکیم!
در صورتیکه من ابدا لوس نیستم. ایش

چقدر داشتن دوستای این شکلی به آدم مزه میده

خعلییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد