مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه دوس پسرم نداریم...

یکی از فانتزیام اینه که دوس پسرمو داداشی صدا کنم و به واکنشش نگاه کنم:دی 

حیف که ندارم، میگم جای من با دوس پسراتون از این کارا کنید، فقط امیدوارم در جواب آبجی و آجی صداتون نکنه:)) 


+ چندشناک ترین واژه های تاریخ بشریت آجی/آبجی و داداشی هستن برای من!

نظرات 17 + ارسال نظر

ولی من عاشق واژه آجی هستم

چه جالب :)
البته باز تکرار می کنم، کاربریش رو گفتم من بیشتر
اینکه آقایون و خانوما الکی همو آجی و داداش صدا می کنن؛)

خانومی 1395/04/26 ساعت 17:22 http://maaan.blog.ir

جوجو صداش نمیکنم که . بابایی جوجو صدا میکنم ، یعنی بابای یک عدد جوجه :))

آهااان میگم آخه:دی

حامد 1395/04/26 ساعت 10:17 http://hamed-92.mihanblog.com

واااای امان از این آجی و داداشی ها که هرچی هست از همین کلمه ها شروع میشه
همش یه بهونه ست

والااا
خیلی وقتام با اینا تموم میشه البته

ساده خان 1395/04/25 ساعت 16:54

چطوری آبجی؟
آره والا الان خیلیارو ببینی از هشت جهت اصلی و فرعیشون آبجی و داداشِ نسبی سببی و اینا میزنه بیرون!
دوست پسر نداشتتم گناه داره ، اذیتش نکن طفلکو

والا
دوس دارم اذیتش کنم حالا که نیست:|

خانومی 1395/04/25 ساعت 09:02 http://maaan.blog.ir

من هر وقت آقامون رو بابایی جوجو صدا میکنم اونم منو جوجو صدا میکنه

:)) خب آخه چطور مرد گنده رو جوجو صدا می کنید؟

اخ منم دوس دارم .... بیا با هم بریم (برای پست قبل)
از کلمه آبجی متنفرم... میشنوم اینایی ک میگن آبجی بدم مییاد... باز داداشی قابل تحمل تره

:(
میریم ایشالا یه روزی...
ای بابا تو هم:دی؟

پدربزرگ 1395/04/24 ساعت 19:11

منم خیلی بدم میاد، خییییییلیا، خیییییییلی
پ.ن: اسمم خیلی خوبه که

وای واقعا؟!
خیلی عجیبه من این همه درد کشیده داشتم و خودم نمی دونستم؟!

پ.ن : آخه خانومی که اسمش مردونه باشه خیلی ستمه، من صمیمانه گربانت میشم ملت فک می کنن دارم قربون یه آقا میرم:))

نل 1395/04/24 ساعت 19:04

:))))))
یاد تولدهانی افتادم و تصور کردم چقققدر کوچووولووو بووودهههه....و ماشالله الان چقدر بزرگ شده^_^یکپارجا آقا^_^
منم کوچیک بودم' ر' نمیگفتم:))میگفتم 'ی'
مثلا میخاستم بگم مریم میگفتم مَیییییَم:)))))))))))))))
روی ی هم تاکییید فراوانی داشتم:))

الهی، مرتیکه از من خیلی گنده تر شده... هانی نوزاد قد بلند و ریزی بود.
اکثر بچه ها ر سختشونه نل! آخ دلم نی نی خواست الان

رگها 1395/04/24 ساعت 17:47

کجا میشه عق زد ؟ :))) سطل آشغال وبت کو ؟ :| :)))

راحت باش، هرجایی مایلی کارتو انجام بده :دی

نل 1395/04/24 ساعت 17:13

سپاس بابت اهنگ پست قبل:)^_^

بنده هم جانب تنفر اعلام میدارم...

گربانت نل...
هزار بار بهت گفتم هانی بچه بود به نی می گفت نل؟
میگفت نل بده آب بنوشم=))) نی به دهنش نمی چرخید بچه م

:) 1395/04/24 ساعت 15:38

من جوونیام یه دوس.پسر داشتم هی آبجی آبجی میکرد،
بش گفتم آدم به هرچی دختر دور و ورشه نمیگه آبجی، شاید یه روز دلش خاست!
:))

=))))))
به خودت نمی گفت آبجی باید قانع می بودی

بهسا 1395/04/24 ساعت 14:38

وای مگی تا این حددددددددددد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چندش!!!!!
برادرک به من میگه آبجی از بچگی ولی فقط به من و من و خواهرم خیلی وقتا داداش صداش می کنیم و خیلی هم باجفتش حال میکنم من و اصلا عادت کردیم و متوجه نمیشیم ولی خیلیا از بیرون که نگا میکنن خوششون میاد از این حرکت ما... بدم نمیاد گاهی و نه همیشه خواهرم بهم بگه خواهر ولی خب نمیگه و اسممو صدا میزنه

بابا، مرد غریبه بهت بگه آبجی منظورم بود. گفتما برید به دوس پسرتون بگید داداشی و انتظار داشته باشید اونم بهتون بگه آبجی
خواهر برادر واقعی اصلا مقصودم نبود، ولی شاید اگه تو خونواده زیاد می شنیدم کلا از این واژه ها بیشتر خوشم می اومد:دی

آناهیتا 1395/04/24 ساعت 13:47

واااااااااااااااااااااااااای :))))

خیلی چندشه واقعا -_- وخصوصا اونایی ک به اسم داداشی میان جلو و بعد پیشنهاد میدن :|

همینا دقیقا همینا مقصودم بود. یا اول دوستن بعد یهو میگن آبجی=))))

اذر 1395/04/24 ساعت 13:27 http://azar1394.blogfa.com

چرا ابجی مگی

:))) بابا مشکلی نیست شماها بگین، گرچه واسم غریبه ولی ناراحتم نمیشم:دی

دل آرام 1395/04/24 ساعت 13:07

چرا چندش؟
آبجی خوبه که

سلیقه ست دیگه، من اصلا نمی تونم این واژه رو استفاده کنم.
دیگران به خواهر واقعیشون بگن بدم نمیاد ولی!
جالبه فقط خودم دوس ندارم، اگه یه آقا بهم بگه ممکنه خون بریزم مثلا

رنگین کمون 1395/04/24 ساعت 13:06

این روزا هرجا میرم هی نوشتن از این واژه ها بدمون میاد! خب واسه چی؟:(
قبول دارم بعضی جاها مسخره شده ولی واژه هایی مثل عزیزم و اینا هم در همون حد مسخره شدن
من هروقت یه نفرو خیلی به خودم نزدیک بدونم میگم اجی

الهی، من از بچگی بدم می اومد. تو خونواده مون کاربرد نداشته هیچ وقت...
حتی عمه ها و بابام عمه بزرگمون رو خواهر صدا می کنن، خیلیها از اینم بدشون میاد. سلیقه ست بابا
ربطی به خز شدنش نداره :دی

^_^ 1395/04/24 ساعت 12:53

مگه‍ان دوست پسر آزار

دوست پسر ندارم که... نگران آزارشید شماها
ایش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد